تأثیر پرامپت بهتر در ایجاد محتوا
تأثیر پرامپت بهتر در ایجاد محتوا
۱. صرفهجویی در حین
با یک پرامپت عالی، دیگر نیازی وجود ندارد فرصت متعددی را صرف دستکاری یا این که دستکاری خروجی نمایید. از به عبارتی آغاز خروجی ظریفخیس و متناسبخیس آموزش سئو مشهد خواهد بود.
۲. ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی
پرامپتهای عالی امداد مینمایند محتوایی اخذ فرمائید که با نیازهای خاص شما منطبق بیشتری داراست. این به ویژه برای تولیدکنندگان محتوا که درپی چگونگی و ابتکار میباشند، آموزش سئو در مشهد حیاتی میباشد.
۳. ارتقاء ابتکار عمل و ایدهپردازی
با پرامپتهای متنوع میتوانید ایدههای نوای اخذ فرمائید که شاید خودتان به آنان درنگ نکرده بودید. این ابزار به شما یاری مینماید تا ذهن خویش را از محدودیتها آزاد فرمائید.
۴. کاهش نادرست و خطا
پرامپتهای ظریف به هوش تصنعی و مصنوعی یاری مینمایند تا جوابهایی کمتر کلیشهای و مرتبطخیس ارائه دهد، در فیض احتمال نادرست در محتوا کاهش می یابد.
اصول پرامپتنویسی برای ایجاد محتوا
برای به کارگیری باصرفه از هوش تصنعی در ایجاد محتوا، بایستی پرامپتهایی پیاده سازی فرمائید که ظریف، هدفمند و خلاقانه باشند. دراین نصیب، به تحقیق اصولی می پردازیم که میتوانند چگونگی خروجیهای شمارا به صورت چشمگیری بهبود دهند:
۱. شفافیت: بدیهی و بیپیچیدگی بنویسید
هرچه پرامپت بدیهیخیس باشد، خروجی هوش تصنعی و مصنوعی ظریفخیس خواهد بود.
نمونه غیر قابل درک: «یک متن درباره بازاریابی بنویس.»
نمونه روشن: «یک متن ۳۰۰ کلمه و واژهای درباره عنایت بازاریابی محتوایی برای استارتاپها بنویس. نکات کلیدی دربرگیرنده جذب کاربر، ارتقا اتکا و بهبود فروش باشد.»
مدام معین فرمایید چه می خواهید و چه انتظاری از خروجی دارید.
2. جزئیات: ظریفخیس بنویسید
افزودن جزئیات به پرامپت، مانند تعداد کلمه ها یا این که گزارهها، ساختار محتوا (لیست، نوشته ی علمی، یا این که توضیح کوتاه) و مواقعی که می بایست در متن گنجانده یا این که از آن اجتناب خواهد شد، به هوش تصنعی یاری مینماید تا جوابهای مرتبطخیس و کاربردیتری ارائه دهد.
پرامپت معمولی: «یک توضیح درباره seo بنویس.»
پرامپت ظریف: «یک توضیح ۲۰۰ کلمه و واژهای درباره بهینه سازی، با دقت بر مداقه عبارات کلیدی و تأثیر آنها در مرتبهبندی گوگل بنویس.»
۳. موضوع و لحن: محتوای متناسب با کاربر مقصود ایجاد نمائید
لحن و مدل نوشتار نقش مهمی در جذابیت محتوا دارااست. با مشخص و معلوم کردن این موردها، خروجیای اخذ می کنید که با نیاز استفاده کننده شما هماهنگ میباشد.
لحن قانونی: «لطفاً یک نوشتهیعلمی قانونی درباره مزایای هوش تصنعی و مصنوعی در دستیابیوکار بنویس.»
لحن غیرقانونی: «یه متن بی آلایش و خودمونی درباره اینکه هوش تصنعی و مصنوعی چطوری میتونه تو استحصالوکارها یاری کنه بنویس.»
لحن جوک: «یه متن بامزه درباره اینکه هوش تصنعی قراره شغلای ما رو بدزده، البته به نفعمونه، بنویس!»
نکته: مسئله مورد (از جملهً آموزشی، تبلیغاتی، یا این که خلاقانه) را هم مشخص و معلوم نمایید.
۴. تکرارپذیری: پرامپتهای قابل استعمال دوباره پیاده سازی نمایید
پرامپتهایی که بتوانید در پروژههای متعدد به کار گیری نمایید، فایدهوری شمارا ارتقا میدهند.
نمونه پرامپت تکرارپذیر:
«یک پست ۱۵۰ کلمه و واژهای برای کانالهای اجتماعی بنویس که در آن به [مورد] اشاره گردد. لحن محتوا بایستی [قانونی/غیر قانونی] باشد و با یک دعوت به مبادرت (CTA) نقطه پایان یابد.»
نکته: با استعمال از متغیرهایی مانند [مسئله] و [لحن]، پرامپتها را برای نیازهای متعدد تهیه فرمایید.