تفاهم نامه seo تارنما می بایست واقع بینانه باشد
۲. تفاهم نامه seo تارنما می بایست واقع بینانه باشد
صاحبکار از شما می خواهد که لغات کلیدی مشخصی را (مقصود) به خط اولیه برسانید. البته شاید کلمه ها کلیدی وی آنقدر مشقت بار و پررقابت باشد که نشود آن ها را به خط نخستین رساند. شاید هم بشود اما خیلی هزینهبر و فرصتبر باشد. براین اساس، متخصص seo می بایست بهاعتنا لغت ها کلیدی صاحب کار را تحقیق کند و واحد سنجش مشقت آن ها را مشخص و معلوم نماید. در پروپوزال مطلقا بایستی لغات کلیدی به سه تیمی طاقت فرسا، میانگین و آسوده تقسیم شوند. وضعیت و بازه زمانیی هنگامی برای سئوشدن هر تیم هم بایستی غیروابسته آموزش سئو در مشهد مشخص و معلوم خواهد شد.
برای مثال، در شرایطیکه کارفرمای شما کارگاه ساخت کابینت چوبی دارااست و واژه و کلمه کلیدی مقصود وی خرید کابینت چوبی میباشد؛ شما نخستین بایستی ملاحظه کنید سولهی دیگری هم فروش آنلاین (تارنما) داراست یا این که خیر. درصورتی که کارفرمای شما صرفا ساخت و سازکنندهای میباشد که وب سایت داراست، شغل شما آسوده میباشد زیرا رقیبی نیست. ولی فکر کنید درحالتی که واژه و کلمه کلیدی صاحبکار کلمه و واژهای مثل خرید گوشی باشد، شما فعالیت بسیار رنج در پیش دارید زیرا بایستی رقیبی مثل دیجی آموزش سئو مشهد مال را پشت رمز بگذارید.
۳. هزینههایی که صاحبکار بایستی بپردازد مسلما می بایست در تفاهم نامه بهینه سازی بیان گردد
seo هزینهبر میباشد. هزینههای مختلفی هم داراست: طراحی وب سایت و سرعت وب سایت می بایست باصرفه شوند؛ تارنما می بایست هاست خیلی عالی و مطمئنی داشته باشد؛ وب سایت می بایست امن باشد؛ شاید موردنیاز باشد برای برخی عبارات کلیدی رپورتاژ اطلاع رسانی رفت و … . هرچه کلمه ها کلیدی دشوارخیس باشد، بیشتر بایستی هزینه برای تبلیغات درنظر گرفت. متخصص seo می بایست توجه نماید که در تفاهم نامه علاوهبراینکه در نصیب وظایف صاحب کار پرداخت هزینهها با جزئیات قید می شود، این عبارت هم قید خواهد شد که «پرداخت تمامیی هزینههای موردنیاز برای seo وبسایت برعهدهی کارفرماست». توجه فرمایید کهاین هزینهها جداگانه از حقوق دارای تخصص بهینه سازی میباشد. ولی هزینهی تولیدمحتوا با دارای تخصص میباشد. یعنی در صورتی وی خودش محتوا ساخت نکند و از شخص دیگری بخواهد تا محتوا بنویسد، حقوق اورا خویش دارای تخصص می بایست بدهد.
عدهبندی و فیضگیری
۱. در seo سایت مسائل حقوقی و مالی مهمی هم وجود داراست. متخصص بهینه سازی بایستی در مورد آن مسائل هم بداند.
۲. تفاهم نامه بهینه سازی تارنما بایستی با تمرکز و واقعبینی نوشته خواهد شد، طوریکه دارای تخصص بهینه سازی ضرر و زیان نکند. این اساسی میباشد که متخصص به صاحبکار بفهماند که در بهینه سازی وب سایت درنهایت موتورهای کاوش تصمیمگیرنده میباشند.
۳. در تفاهم نامه seo شیوهای برای حل اختلافات احتمالی، مثل ارجاع به داوری، می بایست درنظر گرفته خواهد شد.
۴. این قضیه اصلی نیز بایستی در تفاهم نامه بیان گردد که دارای تخصص بهینه سازی بهخیال و خاطر مفاد پیشبینینشده و سوا در دست گرفتن وی مسئولیتی ندارد.
۵. دارای تخصص seo ممکن میباشد بعد از تحلیلها چند واژه کلیدی به صاحب کار توصیه دهد. در تفاهم نامه بهینه سازی می بایست عبارات کلیدی صاحبکار از عبارات پیشنهادی متخصص غیروابسته خواهد شد.
۶. مثال تفاهم نامه بهینه سازی تارنما را به طبع تفحص نمائید. در حالتی که جدید وارد بازارکار seo شدید، قبلیاز بستن اولین قراردادتان قطعا با مشاور حقوقی مشورت کردن نمایید.
۷. در فراگیری جامع seo، مسلما سرفصلی هم به مباحث مرتبط با ورود به بازارکار بهینه سازی و تفاهم نامه seo تخصیص داده گردیدهاست.