پیروزی کرامب بر بهینه سازی وب سایت چه تاثیری داراست؟
موفقیت کرامب نوعی منو میباشد که ناوبری وب سایت را تسهیل می‌نماید. ممکن میباشد در لحاظ اولیه این‌طور برداشت خواهد شد که‌این منو ناوبری و جنبش در بین صفحه های یک وب سایت را برای یوزرها سهل می‌نماید. البته صرفا یوزرها نیستند که از پیروزی کرامب برای چرخیدن در تارنما استعمال می‌نمایند. خزندگان یا این که ربات‌های خزنده موتورهای کاوش نیز از این منو برای فهم‌ کردن ساختار وب سایت و خزش دربین صفحه ها گوناگون سایت یاری می گیرند. به‌ همین استدلال میباشد که منو موفقیت کرامب در بهبود تکان ربات‌های موتورهای کاوش در تارنما و در سود بهبود بهینه سازی تکنیکال سایت عنایت فوق‌العاده‌ای داراست. علاوه‌بر آن، اضافه کردن این منو مزایای دیگری دارااست که بر  آموزش سئو مشهد بهینه سازی وب سایت اثر مثبت می گذارد. 
 
۱) گوگل آن را دوست داراست
بازدیدکنندگان شما بردکرامب را دوست دارا‌هستند، البته گوگل نیز پیروزی کرامب را در نتیجه ها خویش علامت می دهد. بردکرامب‌ها طرز دیگری برای نشانه دادن   ساختار تارنما شما به Google محسوب میگردند. همینطور، Google ممکن میباشد از آن در حاصل جستجوی حقیقی وواقعی نیز به کار گیری نماید که همین سود را برای یوزرها بسیار دیدنی‌خیس می‌نماید و موجب میشود seo تارنما شما بهبود یابد. برای اینکه شانس اکران دادن منو موفقیت کرامب تارنما شما در حاصل Google بیشتر خواهد شد، بایستی از داده‌های ساختاریافته یا این که اسکیما به کارگیری نمایید. از اسکیما یا این که شِما می‌قدرت برای تعریف پیروزی کرامب بهره مند شد. این فرمان سبب میشود ربات‌های موتور کاوش متوجه شوند که یک پیروزی کرامب  آموزش سئو در مشهد را دنبال می‌نمایند. 
 
 
 
(تصویر بالا از analyticahouse.com برداشته گردیده است.)
 
علاوه‌بر آن، منو موفقیت کرامب لغت ها کلیدی را به صفحه های خاصی مرتبط می‌نماید. این به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا ادراک نمایند که چه طور صفحه های گوناگون در یک وب سایت به یکدیگر مرتبط می‌باشند. 
 
۲) پیروزی کرامب تجربیات مخاطب را ارتقاء میدهد
هرچه تارنما تجارب استفاده کننده بهتری داشته باشد و یوزرها از تعامل با آن راضی باشند، موتورهای کاوش نیز بیشتر به آن متکی بودن می‌نمایند. داشتن تجارب استفاده کننده رضایت‌نصیب از مهمترین فاکتورهای بهینه سازی امروزی میباشد. از‌آنجا که اشخاص دوست ندارند هنگامی به جای جدیدی میروند گم بشوند، برای جستن مسیر در پی تابلو و راهنما می‌باشند. این در زمینه‌ی سایت‌ها نیز صحت می‌نماید.
 
شما می بایست بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید و اصطکاک آنان با تارنما را تا حد ممکن کاهش دهید. منو بردکرامب می تواند به ارتقای تجربیات استفاده کننده تارنما یاری دهد، چون این منو یک عنصر مشترک در همه صفحه ها میباشد که فورا رویکرد نجات را به یوزرها نماد می دهد. منو پیروزی کرامب نمی‌گذارد تا یوزرها در سایت سردرگم شوند و بدون چاره باشند برای جستن ورقه‌ای یا این که بازگشتن به شیت‌ای سرگردان شوند و خیلی همت کنند. 
 
۳)‌ نرخ پریدن را زیر میاورد
به مشقت کسی از روش کاغذ مهم وارد وب سایت می گردد. تمامی‌ چیز به جستجوی ارگانیک برمی‌شود. این بدان معنا میباشد که هر بخش از وبسایت شما قادر است یک نقطه ورود باشد. در‌صورتی‌که برگه گزینش گردیده نیاز یوزرها را برآورده نکند، بایستی راهی برای ارشاد این بازدیدکنندگان به بقیه بخش‌های تارنما خویش بیابید.
 
بردکرامب میتواند نرخ پریدن را کم کند چون با آن شما به بازدیدکنندگان، یک طرز جایگزین برای مرور تارنما خویش ارائه می‌دهید. تامل نمیکنید خوب میباشد یک بازدیدکننده به برگه اساسی تارنما بازگردد تا اینکه مجدد به Google برگردد و سایت را رخنه‌ نماید؟
 
 
 
چه‌گونه پیروزی کرامب برای بهینه سازی باصرفه می شود و برای ساخت‌و‌ساز آن بایستی چه نکاتی را بایستی رعایت کنیم؟
۱) واژه کلیدی را که به مقاله مرتبط میباشد برای بردکرامب به کار گیری فرمایید. با این فعالیت بهینه سازی تارنما شما بهبود مییابد.
 
۲) اندازه فونت یه خرده خرد‌خیس برای متن‌های منو پیروزی کرامب مطلوب میباشد. البته مشاهده متن بسیار خرد مشقت بار میباشد و کلیک روی دستگاه‌های گوشی مشقت بار میباشد. بایستی فونت به‌ اندازه‌ای باشد که کلیک روی آن سهل وآسان باشد.
 
۳) آن را در بالای شیت یا این که صحیح بالای تیتر H1 قرار دهید تا پیدا کردنش آسوده باشد.
 
۴) موفقیت کرامب را جایگزین منو اساسی نکنید. منو پیروزی کرامب تحت عنوان یک کامل کننده فعالیت می‌نماید، خیر جایگزینی برای بقیه منوهای ناوبری. پس، نباید جایگزین منو‌ها و سایدبارها گردد. بردکرامب تارنما ناوبری ثانویه سایت شماست و هیچ زمان نباید جایگزین ناوبری مهم خواهد شد.
 
۵) از نوع صحیح breadcrumb استعمال فرمایید. موفقیت کرامب مبنی بر جای رایج‌ترین نوع میباشد. ولی ممکن میباشد شایسته ترین تعیین برای وبسایت شما نباشد. در حالتی‌که وب سایت شما ساختار تو در تو داراست که بیشتر صفحه ها در آن در یک سری تیم قرار می گیرند، خوب میباشد از منو موفقیت کرامب بر پایه ی جای به کار گیری نکنید. در این‌حالت، بردکرامب مبنی بر تاریخچه ممکن میباشد مفیدتر باشد.
 
۶) چنانچه از منو موفقیت کرامب در یک برگه به کارگیری میکنید، از آن بایستی در سراسر تارنما استعمال نمائید.
 
۷) از ورقه اساسی وبسایت آغاز نمایید و صفحه های را گام به گام به کاغذ فعلی لینک دهید. در سایت‌های فارسی گویش می بایست از راست به چپ جنبش فرمائید که سمت راست پیوند ورقه مهم باشد و لینک و پیوند در حدود سمت چپ پیوند شیت کنونی باشد.
 
۸) از پیروزی کرامب در تیتر کاغذ استعمال نکنید.
 
۹) با دقت به استفاده کننده تارنما محل قرارگیری منو موفقیت کرامب را گزینش فرمایید.
 
۱۰) کوشش فرمایید شیت حضور استفاده کننده در پیروزی کرامب مشخص و معلوم باشد. همینطور این کاغذ لینک و پیوند نداشته باشد زیرا با کلیک کردن روی آن مخاطب به برگه تازه نمی‌رود و این برای مخاطب جذاب وجود ندارد.
 
۱۱) معمولا نماد های > و / در بردکرامب به کار گیری میگردند. آنان را با دقت به ساخت وب سایت و نوع پیروزی کرامب به کار گیری نمایید.
 
۱۲) نباید پیاده سازی بردکرامب به‌سیرتکامل‌ای باشد که دقت مخاطب را بیش تر از حد بایستگی جلب نماید.