۵) از خط تیره یا این که عدد عملکرد نمائید به کار گیری نکنید
به کارگیری از خط تیره و اعداد اسم دامنه شما‌را مقداری مشقت بار کرده و به خیال و خاطر تفویض و تایپ کردن آن را دشوار می‌نماید. بدین ترتیب توصیه می کنم تلاش فرمائید از خط تیره و اعداد در اسم دامنه به کار گیری نکنید. استعمال از آن ها میتواند برای بازدیدکنندگان سرگردان‌کننده  آموزش سئو مشهد باشد.
مگر آنکه آن عدد بخشی از نام و نشان و شخصیت مارک شما باشد.
 
 
 
 
 
۶) از کلمات و کلمه ها رایج و یا این که خاطره‌انگیز استعمال فرمایید
درصورتی که میخواهید به توسعه و گسترش و بسط سریع‌خیس مارک خویش مجاورت گردید اسم تجاری خویش را به سیرتکامل‌ای تعیین فرمایید که در یادها باقی بماند. داشتن یک تارنما حاذق و بهتر وقتی که هیچکس اسم تجاری شما‌را به خاطر نمیاورد، به شما کمکی نخواهد کرد. اما درین در میان گفت و گو تدبیر از مارک هم مطرح شود که در مقاله ها غیر وابسته‌ای تماما به آن پرداخته شد‌ه‌است که اینجانب توصیه می کنم قطعا آن را تفحص بفرمایید.
 
 
 
بیشتر بخوانید: “۹ اصل اصلی برای توفیق در برندینگ“
 
 
 
 
 
۷) از اسم‌های کوتاه به کارگیری فرمائید
URLهای کوتاه سهل و آسان خیس تایپ گردیده و در اذهان باقی میمانند.
همینطور این قابلیت و امکان را میدهند که URL شما در حاصل گوگل عالی عرض اندام نماید، بر روی کارت‌های ویزیت خوب مکان می گیرند و در بقیه رسانه‌های آفلاین خوب به حیث خواهد رسید. پس به صورت غیرمستقیم بر روی شغل شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
 
 
 
 
 
۸) پیش از گزینش نام از وجود آن دامنه باخبر گردید
در اکثر اوقات آیتم ممکن میباشد این نادرست سهواً اجرا گیرد و میتواند منجر از میان رفتن یک اسم دامنه بهتر و یا این که یک کمپانی تبارک گردد و بایستی مدام مطمئن گردید که اسم وبسایت شما حقوق و دستمزد نسخه برداری رایت یک کمپانی دیگر را نقض نکند.
شما پیش از خرید در کاوش در تارنما copyright.gov از حقوق و دستمزد نسخه برداری رایت آن مطلع گردید.
 
 
 
۹) انتظارات را تولید و توقعات را برآورده فرمائید
انتظار دارید وقتی که یک فرد URL وبسایت شما‌را برای نخستین دفعه می‌شنود، تفکر نماید در چه منطقهای سرگرم به کار میباشید؟
در‌صورتی‌که آنان تخت گاز و به محض شنیدن آن متوجه حوزه و قضیه بیزنس شما نشوند، بدانید که با ایراد مواجه میباشید. تارنما‌هایی مثل آمازون یا این که مثال اهل ایران اسنپ، عملکرد‌های متعددی در مورد بازاریابی و پیشرفت مارک اجرا داده‌اند که حال کمتر کسی را سراغ خواهید داشت که آنها را نشناسد.
 
اسم‌های تجاری همانند NYtimes.com, Homes.com, Overstock.com همه به شما این قابلیت را می دهند که با شنیدن نامشان درباره حوزه کسب و کار آنان پیش بینی‌هایی بزنید.
 
 
 
 
 
۱۰) برندینگ یک رویکرد‌شغل مطلوب
در حالتی که در یافت کردن اسم تجاری (دامین وبسایت) که کل نکات فوق در آن رعایت گردیده است به خلل برخورده‌اید، اسم مارک خویش را به سیرتکامل‌ای تعیین و پیاده سازی فرمائید که وجه تمایز شما از دیگر رقبا باشد.
به کارگیری از یک اسم مخصوص طرز قابل قبولی برای بها دهی به بیزنس شماست، اعتنا داشته باشید که در اینصورت زیرا شما نیاز به ساختن مارک خویش دارید. برای کسب بدین مقصود و جلب دقت و کشش مشتریان به مجال بیشتری در مقایسه با وقتی که از یک نام معمولی و بدون واسطه برای بیزنس خویش استعمال فرمائید، نیاز خواهید داشت. پس یه خرده شکیبایی لازمه‌ی این شیوه فعالیت میباشد.
 
 
 
بیشتر بخوانید: “چرا توفیق یا این که ناکامی استارتاپ‌ها به برندینگ بستگی دارااست؟“
 
توده بندی
وبسایت شما و نام آن، قلمرو کل و کمال شما برای بیزنس میباشد. امروزه کمتر استحصال‌وکاری وجود دارااست که محل قرارگیری آن از محل قرارگیری سایتش در خطوط و صفحه ها گوگل اصلی‌خیس باشد. گزینش یک نام دامنه مطلوب برای حصول‌وکارتان که هم شل باشد و هم به استفاده کننده بگوید شما در چه قضیه‌ای عمل می کنید برای یک استارت قادر و توسعه و گسترش تجارتتان کافی خواهد بود. به همین ادله در تعیین نام مارک و دامنه سایتتان به هیچ عنوان شتاب نکنید و با علم و بررسی کافی و رعایت نکات فوق به آن آموزش سئو در مشهد  مبادرت نمایید.