جذب ترافیک ارجاعی از روش بک پیوند ها
جذب ترافیک ارجاعی از روش بک پیوند ها
سئوی آف پیج یک کدام از دیگر از شبکههای بلندتر جذب ترافیک به تارنما میباشد چراکه به شما در جذب ترافیک ارجاعی از روش بک لینک و پیوند و لینک و پیوندهای فرنگی از وب سایتهای آموزش سئو مشهد دیگر یاری مینماید.
در استراتژی پیوند بیلدینگ شما لینک و پیوند هایی را از وبسایتهای دیگر اخذ میکنید که می توانند یوزرها آن وب سایتها را به سمت صفحه ها وبسایت شما هدایت نمایند.
از طرفی، اخذ بکپیوند از وبسایتهای دارای اعتبار سبب ارتقا اعتبار یا این که آتوریتی دامنه DA تارنما شما می شود. و دامین آتوریتی یکی معیارهای اساسی در درجه بندی تارنما بوسیله الگوریتمهای گوگل میباشد.
هرچقدر بکلینک و پیوندهای بیشتری از وبسایتهای دارای اعتبار اخذ فرمائید، ترافیک بیشتری را هم جذب میکنید. همینطور، اعتبار تارنما شما در نزد گوگل ارتقاء مییابد.
۲- شبکههایعمومی
شبکههایمردمی این روز ها جزء فراگیرترین رسانه های اجتماعی می باشند که یوزرها فعال متعددی دارا هستند. طبق داده های عددی به کارگیری از شبکههایعمومی، معیار 63.7% از عموم عالم در شبکههایعمومی فعال میباشند؛ یعنی بیش تر از 4 میلیارد مخاطب.
در مرزوبوم ما هم حدود 48 میلیون استفاده کننده فعال در کانالهای اجتماعی داریم که هر روز در حالا ارتقا میباشند. این وسعت از حضور یوزرها در فضای مجازی مجال درخشانی برای جذب و هدایت آنها به سمت وبسایتهای اینترنتی میباشد.
طبق داده های عددی منتشر گردیده در وب سایت vwo واحد سنجش 16 درصد از ترافیک وبسایتها به سوشال مدیا تخصیص داراست که یک از شبکه های جذب ترافیک اساسی به حساب می آید. پس در شرایطیکه نمیخواهید این وسعت از ترافیک را از دست بدهید، در کانالهای اجتماعی فعال باشید.
اما این نکته ریزبینانه را نباید نادیده بگیرید که کار درین رسانهها فقط برای ارتقا ترافیک وب سایت وجود ندارد بلکه به برندسازی و نگهداری استفاده کننده هم یاری متعددی مینماید.
برای به کارگیری از این شبکه جذب ترافیک می توانید از طریقهای تحت به کار گیری فرمائید:
تشکیل داد اکانت کاربری و شغل بی واسطه
ایجاد محتواهای جالب و وایرال تصویری، ویدیویی و متنی
نشر پیوند صفحه های تارنما از روش پست ها
تبلیغات از روش صفحه های پربیننده
همیاری با اینفلوئنسرها
یک سری مثال از کانالهای اجتماعی در فضای جمهوری اسلامی ایران عبارتند از:
یوتیوب
یوتیوب یک کدام از پرطرفدارترین شبکه های عمومی در دنیاست که کلیپ شالوده میباشد. این کانال با بیشتراز 3.57 درصد ارسال ترافیک به وب سایتها اینترنتی، سومین وب سایت رفیعتر جهان تحت عنوان منبع یا این که شبکه ترافیک ارجاعی میباشد.
شما با ایجاد محتوای ویدیویی یا این که برگزاری لایو دراین رسانه میتوانید مخاطبین را جذب یا این که مراقبت فرمایید و با اشتراک گذاری پیوند صفحه های وبسایت، آن ها را به سمت وب سایت اینترنتی خویش هدایت فرمایید.
اینستاگرام
از در بین همگی شبکههایاجتماعی و وبسایتهای اینترنتی تعالی جهان، اینستاگرام با ارجاع 0.84 درصد ترافیک به تارنماهای دیگر در مقامهای پایان جای دارد. البته قصه اینستاگرام در کشورایران آموزش سئو در مشهد متعدد میباشد.
این کانال با بیشتراز 31 میلیون مخاطب فعال، دوستداشتنیترین کانال اجتماعی در کشورایران میباشد. براین اساس، یکیاز دیدنیترین شبکه های جذب ترافیک میان رسانههای جمعی محسوب میشود.
شغل مارکتینگ یا این که تبلیغات در اینستاگرام حتی بیشتر از وبسایتهای اینترنتی می تواند به شما در جذب ترافیک یا این که برندسازی یاری دهد.