آزمایش A/B چیست و به چه شکل سبب ساز ارتقا فروش حصول‌وکار شما میگردد؟
پیاده سازی لندینگ پیج، کمپین‌های گوناگون تبلیغات در گوگل و یا این که حتی CTAهای کاربردی؛ در همگی این موردها ناخودآگاه ما تصمیم میگیرد با استعمال از ابزار تجربیات شایسته ترین ورژن از این مورد ها را ساخته که بالاترین نرخ کلیک و تعامل را از سمت آموزش سئو در مشهد  یوزرها اخذ می‌نماید.
 
اما که شم و تجارب می توانند تحت عنوان یک فاکتور کلیدی در پیاده سازی شایسته ترین ورژن از یک محتوا در حیث گرفته شوند؛ ولی در این باره به شما توصیه میکنیم از طریق‌های استاندارد و اثبات گردیده‌ای همانند آزمایش A/B به کارگیری کرده تا احتمال استحصال به نتیجه ها دلخواه خویش آموزش سئو مشهد  را ارتقا دهید.
 
 
 
آزمایش A/B چیست؟
آزمایش A/B یا این که Split test که تحت عنوان یک تکنیک مارکتینگ شناخته میگردد؛ مخاطبان شمارا به دو دسته متعدد تقسیم کرده و تلاش دو نسخه متفاوت از یک کمپین را برای آنها تحقیق کند. برای مثال، با به کارگیری از این آزمایش شما میتوانید ورژن A از محتوای مارکتینگ خویش را به گروهی از یوزرها خویش علامت داده و ورژن B این محتوا را نیز در چنگ باقی این یوزرها قرار دهید تا در غایت متوجه گردید که کدام ورژن سعی بهتری داشته و توانسته تعامل بهتری از سمت مخاطبان اخذ نماید.
 
 
کولر گازی آزمایش کاربرد پهناور‌ای برای دستیابی‌وکارهای متعدد دارااست؛ چراکه:
 
یوزرها گوناگون علایق و حق تقدم‌های متفاوتی دارا‌هستند.
استحصال‌وکارها نیز با یکدیگر گوناگون بوده و فاکتوری که ممکن میباشد برای یک بیزینس پاسخ داده؛ بدترین فیض ممکن را برای حصول‌وکار دیگری به یار داشته باشد.
اذن دهید پیرو این نوشته‌ی‌علمی به پژوهش طرز همت آزمایش A/B پرداخته تا مطمئن شویم تصمیمی که برای پیاده سازی کمپین‌های خویش می‌گریم؛ در راستای جواب به به عبارتی چیزی میباشد که مخاطبان غرض ما به‌دنبال آن می باشند.
 
آزمایش A/B چه گونه عمل می‌نماید؟
برای پیاده سازی آزمایش A/B نیاز دارید تا دو ورژن مشابه به یکدیگر از یک محتوا که فقط در یک فاکتور معین تفاوت دارا‌هستند را تنظیم نمائید.
 
بعد از آن این دو ورژن مختلف از محتواها را به دو تیم متعدد از یوزرها که اندازه یکسانی هم دارا‌هستند علامت داده و رسیدگی نمایید که کدام یک از آنان بعداز طی برهه زمانی وقتی مشخص و معلوم، تلاش بهتری خواهند داشت. (ولی که می بایست بازه زمانی وقتی که آزمایش را انجام میکنید به اندازه‌ای زمانبر باشد که بتوان به حاصل قابل اعتمادی دست پیدا کرد)
 
برای فهم عالی این معنی بیایید نمونه تحت را با یکدیگر پژوهش کنیم:
 
فکر کنید که شما می خواهید پژوهش فرمایید که درصورتی که دکمه CTA خویش را به مکان ساید توشه بر روی نصیب بالایی وبسایت قرار دهید؛ این فعالیت می تواند داده های عددی کلیک یوزرها بر روی این دکمه را ارتقا دهد یا این که نه.
 
برای پیاده سازی کولر آزمایش به این خواسته، آغاز نیاز دارید تا یک ورقه به طور کاملً متعدد در وب سایت خویش ساخته و رده نو دکمه سی تی ای را در قسمت بالا برگه در حیث بگیرید.
 
درین آزمایش رده فعلی دکمه CTA که در سایدبار شما قرار اعطا کرد با تیتر در اختیار گرفتن (control) شناخته گردیده و تحت عنوان ورژن A ما در حیث گرفته می گردد. ورژن B آزمایش ما البته چلنجر (chalhanger) نامیده گردیده که در‌این آزمایش، تغییر و تحول انجام یافته میباشد. در گام بعدی هر مورد از این ورژن‌ها را در معرض مخاطبانی قرار می دهیم که تعداد آن ها از قبلی معلوم گردیده است. درین در بین ممکن میباشد درصد کسانی که از هر دو شیت بازدید می‌نمایند کمی با یکدیگر متعدد باشد؛ البته در درحال حاضر ایده‌آل، تعداد بازدید‌هایی که هر شیت می گیرد تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت.
 
نهایتاً درصورتی که که ورژن B آزمایش ما سود بهتری را علامت دهد؛ خواهیم توانست از آن تحت عنوان یک تغییر‌و تحول همیشگی در وب سایت به کار گیری کرده و زین پس دکمه CTA را در قسمت بالایی وبسایت در اختیار بگذاریم.