نکات اساسی برای نوشتن پست های غالب در لینکدین
تعدادی ماهی هست که انتشار پست ها در LinkedIn به یک زمینه داغ تبدیل شده است که سرانجام LinkedIn مجبور شد پلتفرم خود را جهت تکثیر پست ها جهت استفاده کاربران، بهبود داده و بر اعتبار خود بیفزاید. اما متاسفانه هنوز خیلی از کاربران در انتشار و بدست آوردن پست ها با نقص‌ مواجه آموزش سئو مشهد  می‌باشند.
 
لینکدین چیست؟ پست هایی که شما در LinkedIn منتشر میکنید نباید دیرین باشد زیرا LinkedIn یک محل بهتر برای نشر پست های جدید می‌باشد. برای انتشار پست ها در LinkedIn شما می بایست یک استراتژی seo داشته باشید و به این مورد دقت فرمایید که چه مطالبی می تواند برای LinkedIn بهترین باشد تا بتوانید پست های موفقی را منتشر فرمایید.
 
چه‌گونه پست بنویسیم تا بتوانیم در LinkedIn به  آموزش سئو در مشهد موفقیت برسیم.
 
طبق آخرین گزارشات ارائه شده LinkedIn تقریبا چهار برابر بیشتر از چهره بوک و توییتر مطالب را برای افراد نزدیک به شیت شما ارسال می کند. البته تازمانیکه این مقاله ها به اشتراک گذارده نشوند و ترافیکی را برای سایت شما ایجاد کرد نکنند، ارزش چندانی نخواهد داشت.
 
در تحت 6 نکته جهت نوشتن پست های موفق در LinkedIn اورده شده می‌باشد:
 
1- موضوعاتی را برای پست ها در LinkedIn تعیین کنید که برای آن مخاطب وجود داشته باشد.
این یک قاعده خوب برای نوشتن هست. با تمرکز به اینکه برخی اوقات هیچ تناسبی فی مابین مطالب و موضوعات آن ها وجود ندارد سبب شده بازدیدکنندگان هیچ علاقه ای به قرائت پست ها نداشته باشند. مقالات و موضوعات آن‌ها باید برای خوانندگان جذاب باشد.
 
2- هر هفته دستکم یک پست برای انتشار داشته باشید و این کار را بصورت مداوم انجام دهید.
حداقل تعداد ارسال پست ها در هفته می بایست یک دفعه باشد و این کار بایستی بصورت مداوم انجام شود زیرا افرادی می‌باشند که شما را دنبال می کنند و مطالب شمارا به اشتراک میگذارند از این رو شما هیچ وقت نباید این شانس را از دست بدهید.
 
3- تلاش فرمایید حداکثر در یک پست 800 واژه و کلمه وجود داشته باشد.
بخاطر داشته باشید خیلی از افراد با استفاده از ابزارهای متعدد به LinkedIn متصل می‌شوند و معمولا با دنبال قرائت پست هایی میباشند که سریع، آموزنده و سرگرم کننده باشد. از این رو در صورتی‌که به دنبال انتشار پست ها با عبارات خیلی زیاد می‌باشید در وهله اول باید طول کلمات آن را کاهش دهید.
 
4- لینک دادن مطالب به یکدیگر
همت فرمایید تا آنجا که قابلیت و امکان داراست در پست هایی که منتشر می نمایید جهت فهم بیشتر خواننده به پست های دیگر پیوند داشته باشید. لینک دادن به پست ها و صفحات دیگر یک طرز بهتر جهت بهبود بخشی از مطالب و ارتقا ترافیک خواهد بود.
 
5- همیشه به نظر ها پاسخ دهید
این چیزی می باشد که مطلقا به شما کمک خواهد کرد که ارزش پست شما بیشتر شده و به محبوبیت شما بیفزاید. پاسخ دادن به نظریات سبب میگردد یک تعامل دوطرفه ایجاد شود و پست های شما از قدرت نفوذ بیشتری منتفع شوند. پست های پیروز در LinkedIn همیشه از نظریات زیاد منتفع می باشند.
6- رسیدگی تجزیه و چک ترافیک
LinkedIn یک ابزار تجزیه و بررسی جهت توفیق پست در دست شما قرار میدهد. این ابزار یک مجال عالی برای شما میباشد که بتوانید بیشترین بازدیدها، ایده ها و اشتراک ان در شبکه های مردمی را مشاهده فرمائید.LinkedIn بعضی وقتها برای شما یک پست الکترونیک ارسال می نماید و در آن توضیح می‌دهد که چه طور پستهای خویش را منتشر نمائید.