اعتبار یا این که authoritative در YMYL
کارشناس بودن بسیار عالی میباشد، البته این فقط شروع شغل میباشد. هنگامی بقیه متخصصان یا این که تأثیرگذاران در منطقهی کاری شما، از شما تحت عنوان منبع اطلاعاتی اسم میبرند یا این که زمانی اسم شما (یا این که مارک تجاری شما) با عنا وین مرتبط مترادف و هم معنی میگردد، شما صرفا یک دارای تخصص نیستید بلکه آموزش سئو مشهد  شما یک مرجع می‌باشید.
 
 
 
بعضا از KPI ها راجع به قضاوت درباره اعتبار اینترنت‌وب سایت
• به دست آوردن پیوند‌ از اینترنت‌وب سایت‌های مرتبط و دارای اعتبار برهان بزرگی در ارتباط مرتبه‌بندی اینترنت‌تارنما‌ها میباشد، مطمئناً فارغ از تأکید بر این قضیه نمی‌قدرت در زمینه ی هیچ چارچوبی برای توفیق در بهینه سازی آموزش سئو در مشهد   دعوا کرد.
 
زمانی از ارتباطات سخن میکنیم، همگی چیز در زمینه‌ی ساخت و ساز اعتبار دامنه اینترنت‌وب سایت شما میباشد. این بدان معنا میباشد که ما به اینترنت‌وب سایت‌هایی با اعتبار بالا نیاز داریم که مربوط به ناحیهی کاری شما باشد و به شما پیوند داده باشد و هیچ تأییدی خوب از این نیست که یک اینترنت‌وبسایت بتواند از یک اینترنت‌تارنما دارای اعتبار لینک و پیوند بگیرد.
 
• به اشتراک گذاشتن محتوای اینترنت‌تارنما شما به طور پهناور، حقیقی و مداوم در کانال‌های اجتماعی
 
• ساختن اسم تجاری به دلایل متعددی ایده خیر میباشد ، مهمتر از تمامی برای اعتبار سئوی اینترنت‌وب سایت شما. ترازو جستجوی مارک شما واحد سنجش خیر و خوبی برای اندازه‌گیری طرز کوشش آن میباشد.
در حالتی که اشخاص بخش اعظمی در جستجوی مارک شما میباشند، این خبر شگفت انگیزی میباشد. در شرایطی که آن ها در جستجوی اسم تجاری شما با یک واژه و کلمه کلیدی مرتبط می‌باشند، این حتی بسیار عالی از آن میباشد.
 
• داشتن یک برگه ویکی پدیا برای اسم تجاری خویش و یا این که یک کدام از اشخاص کمپانی شما علامت بزرگی میباشد که ذکر می‌نماید شما یک مرجع میباشید. به‌خیال و خاطر داشته باشید که داشتن یک شیت در ویکی پدیا عمل معمولی‌ای وجود ندارد، مگر اینکه یک فرد و یا این که یک مارک شناخته گردیده و دارای اعتبار باشید. این قضیه در شیوه نامه‌های گوگل برای چک چگونگی محتوا جای‌دارد، براین اساس موضوعی میباشد که برای حصول به آن می بایست کارایی فرمایید.
 
نکات اساسی و تاثیرگذار بر واحد سنجش YMYL
ساخت محتوای کیفیت بالا: گوگل همواره به التفات محتوا تاکید بسیار داشته میباشد. محتوای YMYL می بایست دارنده یک مقصود خاص باشد، علامت‌دهنده تخصص شخص تالیف کننده‌ی محتوا باشد؛ جامع و موثر باشد به سیرتکامل‌ای که نیاز کاربر را برطرف کرده تا به اینترنت‌وبسایت دیگری مراجعه نکند.
 
محتوا متمرکز بر روی موضوعات نو: برای مثال در‌صورتی‌که ۳ سال پیش یک وب لاگ پست راجع به مهمترین ابزارهای بهینه سازی منتشر گردیده، حالا به جهت به‌روز شدن این ابزارها و اضافه یا این که حذف شدن تنی چند از آنها این محتوا می بایست به‌روزرسانی خواهد شد. در صورتی‌که محتوا هر ۶ ماه به‌روزرسانی گردد به احتمال توانمند درجه‌ی خیر و خوبی را برای آن شیت مراقبت خواهد کرد.
 
تشکیل داد یک تارنما کیفیت بالا: یک وبسایت با پیاده سازی قادر، امنیت بالا، با کمترین اشکالات، کمترین صفحه های 404 و ساختار صحیح و اصولی در ورژن تلفن همراه. باصرفه‌سازی YMYL با کمترین محتوا در نصیب‌های: راجع به ما، راهنمای وب سایت، صفحه ها NAP، سؤالات متداول و…
 
seo داخلی: سئو YMYL با به کارگیری از عبارات کلیدی، متا داده، هدینگ تگ‌ها، انکر تکست‌ها، به کارگیری از Bread crumb برای امداد به خزنده‌های گوگل
 
افزودن داده ها مولف: در نقطه پايان هر محتوای YMYL داده ها مولف یاور با تصویر او اضافه گردد، این فرمان سبب ساز متکی بودن گوگل به محتوا و سایت ( ارتقاء E-A-T) میشود.
 
داده ها تماس: مانند شماره تماس و نشانی در دسترس و در معرض رویت کرد باشد تا خوانند‌گان محتوا ناچار به جستجوی داده ها تماس نباشند.
 
پیگیری نظرها منفی مخاطبان: با مخاطبینی که ایده ها منفی تصویب کرده‌اند تماس گرفته خواهد شد و انگیزه آن سنجیده شود.
 
درج ایده ها مثبت: نظرها مثبت مخاطبین و همیاران دارای تخصص درج گردد، این فرمان منجر متکی بودن مخاطبین و ارزیابان چگونگی محتوای YMYL می‌گردد.
 
بیان منبع محتوا: حتی در حالتی که تالیف کننده محتوا یک دارای تخصص باشد، به منابع محتوا پیوند داده گردد، بیان منبع یک کدام از موادسازنده اساسی اعتبار بخشی به محتوا نزد گوگل میباشد، همینطور منجر می‌گردد تا مخاطبان از محتوای اساسی منابع نیز به کارگیری نمایند.
 
به کارگیری از تیترهای مربوط به قضیه: چنانچه تیترها با محتوای خویش هم‌خوانی نداشته باشند، ارزیابان چگونگی نسبت به محتوای ورقه مشاهده کرد بدی خواهند داشت و نزد گوگل نیز از اعتبار پاره ای بهره مند خواهند شد.
 
عدم به کارگیری از تبلیغات مکرر: به کارگیری از تبلیغات و پاپ‌آپ‌های گوناگون در کل صفحه های اینترنت‌وب سایت سبب ساز آزار کاربر می شود و ماندگاری کاربر در اینترنت‌تارنما را زیر اثر قرار میدهد.
 
 
 
گردآوری بندی
 
 
محتوای YMYLدر سعی میباشد تا اعتقاد نتیجه ها نماید که از یوزرها سو به کارگیری‌‌ای شکل نمی‌گیرد و کلیه چیز در امن‌ترین وضعیت ممکن به اعمال می رسد. گوگل همینطور E-A-T را تکمیل کننده YMYL قرار داده تا هر دو در کنار هم چگونگی، اعتبار و امنیت محتوا و اینترنت‌وبسایت‌ها را چک نمایند.
چنانچه اینترنت‌وبسایت شما جز سایت‌هایی با محتوای YMYL قراردارد با رعایت تک تک قواعد و شرایطی که در مقاله بالا گفته شد، می توانید متکی بودن گوگل و استفاده کننده را جلب نمایید و مقام وب سایت خویش را بهبود ببخشید.