برای خصوصیت های اسنیپت رنک اخذ نمایید
۴. برای خصوصیت های اسنیپت رنک اخذ نمایید
پاره ای بیشتراز ۱۱٪ نتیجه ها کاوش دربردارنده دستکم یک خصوصیت اسنیپت میباشند. این ها نتایجی می باشند که معمولا در برگه ی نتیجه ها کاوش پس از تبلیغات و پیش از نتیجه ها دارنده رنک اکران داده می گردند. آن ها معمولا به طور عکس، جدول یا این که ویدئو اکران داده میشوند، این خصوصیت سبب میگردد بیش تر از پیش پر رنگ شوند و میتوانند کلیک را از تارنما هایی که رنک اولیه اخذ کرده اند آموزش سئو در مشهد بدزدند.
این صفحه های چنین به لحاظ می رسند:
جالبه مگه خیر؟ A.J. Gherich و وبسایت SEMRush در باره کیفیت seo محتوا برای استخراج این مقام میگوید:
A.J. Gherich بنیانگذار تاکسی Gherich & Co. یاور با تارنما SEMRush و یک رسیدگی بسیار والا بر روی 6.9 میلیون خصوصیت اسنیپتس از ۸۰ میلیون واژه کلیدی جاری ساختن داده اند.
بر پایه ی شیوه مطابق اطلاعات، ای جی سفارش می نماید در شرایطیکه که تلاش میکنید برای یک کلمه و واژه کلیدی سوالی رنک اخذ نمائید مثلا:«چه طور میتوانم لیست آدرس اینترنتی خودم را پرورش بدم» یا این که «خصوصیت اسنیپت چیست؟» از یک فرمت پاراگرافی به کارگیری نمائید. هر چندین چنانچه که میخواهید برای حروف اضافه مانند ("برای"، "به"، "مانند"، و غیره) رنک دستیابی فرمایید از فرمت لیست به کارگیری آموزش سئو مشهد نمایید.
در اینجا چندین رویکرد برای seo محتوای شما برای خصوصیت اسنیپت را تفصیل داده ایم:
بدیهی و مختصر باشید
از تیترها (هدر ها) برای نسخه برداری اسان به کارگیری فرمایید
اعتقادوباور از امکان استعمال در دیوایس های متفاوت
محافظت تعامل اجتماعی
از منابع فرنگی حاذق به کارگیری فرمایید
۵. محتوای جامع، دارای اعتبار و به یاد ماندنی ساختوساز نمایید
Steve Rayson نهاد گذار BuzzSumo سفارش می نماید برای استحصال شرایط که در حاصل گوگل تحت عنوان شایسته ترین فیض برای کاوش کننده نامیده میشود، برای عنوان ها خویش نوشتهعلمی هایی زمان بر با محتوای عمیق ساخت نمائید.
BuzzSumo در گزارش ترند محتوای خویش در سال ۲۰۱۸، به طور تقریب ۱۰۰ میلیون محتوایی را که در سال ۲۰۱۷ تکثیر یافته بود را پژوهش کرد و چیزهای بسیار جالبی دربارهی به اشتراک گذاری اجتماعی، پست های ویروسی(viral posts به پست هایی گفته میگردند که در پلتفر های گوناگون انلاین پخش، نسخه برداری یا این که به اشتراک نهاده می گردد) و محتوایی که اقتدار ماندنگاری دارا هستند پیدا کرد.
برای آغاز، در 3 سال پیشین، به اشتراک گذاری اجتماعی محتوای به نصف کم شده میباشد. بخشی از این کاهش به جهت اشباع محتوا میباشد (به صورت معدل هر روزه ۳ میلیون پست وبلاگی نشر داده میگردد) و نصیب دیگرآن نشر محتوا به طور محرمانه میباشد(یوزرها آنرا بصورت چت سری انتشارمی دهند خیر بصورت پست در شیت ی خویش).
استیو متوجه گردیده که تارنما ها علی رغم کاهش به اشتراک گذاری در شبکه های مردمی و اشباع محتوا وب سایت ها عالی کار می نمایند و آوازه قدرتمند ای دارا هستند که وبسایت آنها دربردارنده محتوای اساسی باشد. در حالی که اکثر محتویات نادیده گرفته میگردد، استیو میگوید، "پژوهش ها دارای اعتبار و محتوای مرجع همچنان به بدست اوردن لینک و پیوند ادامه میدهند".
۲ رویه خوب برای وجود داراست که به موتور های کاوش نماد دهید که شما محتوایی عمیق، دارای اعتبار و به یاد ماندنی بر روی وب سایت خویش دارید.
محتوای وقت گیر ساخت و ساز نمایید. محتوای شما بایستی دستکم ۲۰۰۰ هزار کلمه و واژه داشته باشد که بتواند از نوشتهیعلمی های کوتاه خیس رنک اخذ نماید.
از عبارات کلیدی LSI به کار گیری فرمایید. مراد از لغت ها کلیدی LSI کلمه ها کلیدی میباشند که تعلق معنایی بالایی با کلمه و واژه کلیدی مهم محتوای شما داراهستند و خوب میباشد که از آنها در محتوای خویش به کار گیری نمایید.
۶. تعامل یوزرها را ارتقاء دهید
Max DesMarais یک کارشناس سئو و PPC (پرداخت مبنی بر کلیک Pay-Per-Click) برای Vital میباشد، که یک ماشین کرایه ای بازار یابی محتوا و PPC میباشد که تخصص آنان در رئیس سرویس ها پرداخت به ازای هر کلیک میباشد.
فرقی ندارد که بخواهید یک شیت ی نو تولید نمائید یا این که یک برگه ی جانور را بروز رسانی فرمائید، شما می بایست صفحات را برای به حداکثر رساند تعامل ساخت و ساز نمائید.
در زیر یکسری روش بهتر برای به حداکثر رساند تعامل یوزرها در پست هایتان وجود داراست:
قرائت آن آسوده باشد. محتوا بایستی از فضای سپید، سرفصل ها ، گزاره های کوتاه و تصاویر مرتبط به کار گیری نمایند که معمولی خیس بتوانند یوزرها را جذب نمایند و بازه فرصت آن ها حضور آنهارا در کاغذ ارتقا بدهند.
در کاغذ ی خویش پیوند های مرتبط توصیه نمائید. در صفحات خویش لینک و پیوند های مرتبط به یوزرها توصیه بدید که شل خیس و خوب بتوانند پاسخ سوال ها خویش را پیدا نمایند. این عمل به شدت نرخ گریز وبسایت شمارا کاهش میدهد و سبب ساز میگردد یوزرها بیشتر در تارنما شما بمانند.
از کملات کلیدی LSI به کارگیری فرمایید. همینطور به سوالهای مازاد که یوزرها شما در پایان محتوا میپرسند نیز پاسخ دهید. امروزه فقط ارائه کردن محتوا دیگر کفایت نمیکند. صفحات بایستی حای داده ها مازاد باشند که یوزرها برای آن کاوش می نمایند. ارائه داده ها مازاد به مراقبت مخاطب امداد خواهد کرد و به موتورهای کاوش میگویند که محتوای شیت ما خیر فقط به پرس و جو کاوش جواب دادن داده میباشد بلکه دربردارنده داده ها مازاد میباشد که ممکن میباشد در صفحات دیگر وحود نداشته باشد.
برای یوزرها چند رویه برای ادراک مجتوا بگذارید. اینشیوه ها مشتمل بر تصاویر، اینفو گرافی، ویدئو، و متن است. این فعالیت دقت خواننده را به خویش جلب می کندوآنها مشغول محتوای میگردند.
به کارگیری از این تاکتیک ها اعتقادوباور نتیجه ها خواهد کرد که صفحه های شما برای خوانندگان بسیار گران بها میباشد و موتورهای کاوش این صفحه ها را تحت عنوان محتوای با باکیفیت آرم گذاری می نمایند.