توییتر ارتباطات را به NoFollow برگرداند | هفته نخستین ژوئیه 2022
توییتر ارتباطات را به NoFollow برگرداند | هفته نخستین ژوئیه 2022
تعدادی هفته پیش، اشاره شد که گوگل خصوصیت های NoFollow را از پیوند های منشاء توییتر حذف نموده است. با این هم اکنون، به حیث میرسد توییتر خصوصیت های nofollow را به پیوند ها آموزش سئو مشهد بازگردانده میباشد.
نصیب People Also Ask کمتر در SERP | خبر ها بهینه سازی هفته دوم ژوئیه 2022
به تازگیً، ردیابی از RankRanger و SEMRush متوجه گردیده است که نصیبهای People Also Ask در Google کاهش شدیدی داشته میباشد.
قسمت People Also Ask (اشخاص همینطور میپرسند) در جستجوی گوگل بازگشته میباشد | هفته سوم ژوئیه 2022
همین هفته قبل بود که ردیابهای RankRanger و Semrush گزارش دادند که نصیبهای People Also Ask کمتر در SERP ظواهر می شوند.
اینک به حیث میرسد قسمت People Also Ask به سطح معمولی بازگشته میباشد. اینک این پرسش باقی میماند که آیا این یک باگ بود یا این که این گوگل در اکنون تست SERPها سوای قسمت People Also Ask بود؟
Google's Privacy Sandbox Initiative به تأخیر به زمین خورد | هفته چهارم ژوئیه 2022
گوگل به تازگی اعلام نموده است که حذف تدریجی کوکی های فرد ثالث را به تعویق خواهد انداخت.Privacy Sandbox Initiative ابتکاری میباشد که بوسیله Google برای حذف تدریجی کوکیهای فرد ثالث و ردیابی در میان اپای معرفی شدهاست.
حکم رسمی ممکن میباشد الگوریتم های درجه بندی نهفته گوگل را افشا نماید | خبرها seo هفته نخستین آگوست 2022
گوگل به تازگیً با گلایه ضد انحصاری به وسیله رامبل گزینه عیب گیری قرار گرفته میباشد که داعیه می نماید موتور کاوش از پلتفرم پخش ویدیوی خویش، یوتیوب، نسبت به بقیه پلتفرم های پخش ویدئو ترجیح میدهد.
گوگل: رندر پویا تنها یک راهحل موقت | خبر ها seo هفته دوم آگوست 2022
رندر پویا وقتی میباشد که دو ورژن از محتوای ساخت گردیده به وسیله جاوا اسکریپت وجود داشته باشد. اولین یک ورژن ارائه گردیده بوسیله مشتری برای بازدیدکنندگان میباشد، در حالی که دیگری یک محتوای جاوا اسکریپت سمت سرور میباشد که به یک ورژن HTML اثبات ترجیح داده گردیده به وسیله ربات آموزش سئو در مشهد گوگل تبدیل میشود.
یادگرفتن بهینه سازی از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته با فراگیری تگ ها
در یادگرفتن بهینه سازی از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته برای استحصال مرتبه عالی در نتیجه ها گوگل به کار گیری از تگ های مطلوب پیشنهاد شدهاست.
یادگرفتن بهینه سازی از تازه کار تا توسعه یافته در شکل نیاز به ارائه توضیحی بدون نقص و کوتاه در ارتباط با یک نوشته به به کار گیری از تگ ها پیشنهاد نموده است. در مجموع می قدرت اذعان کرد تگ یکی طبقه بندی های از پیش تعریفوتمجید گردیده در وردپرس میباشد. وبمسترها ضمن معلوم کردن گروه بندی برای مطالب حاذق به اضافه کردن برچسب به آنان نیز است. از این رو هرچند یک مجموعه توانمند به زیر پوشش قرار دادن طیف عظیم ای از موضوعات میباشد ولی تگ ها دامنه کمتری داراهستند و به صورت معمول روی موضوعات خاص متمرکز می گردند.
در یادگرفتن بهینه سازی از تازه کار تا توسعه یافته
تیتر گردیده است که برای به کارگیری از تگ ها می بایست گروه ای از قواعد و مقررات را رعایت کنیم. در شکل عدم رعایت این ضوابط بهینه سازی وب سایت شما با ایراد مواجه شود. در غایت مرتبه وب سایت شما کاهش خواهد یافت. پیرو با برخی از این قواعد و قانون ها بیشتر آشنا خواهیم شد.
شناخت با تگ ها در یادگرفتن seo از تازه کار تا توسعه یافته
در فراگیری seo از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته تگ ها به برچسب ها و یا این که متادیتاهایی اشاره دارا هستند که برای ارائه توضیح بیشتر به موردها تحت اضافه میشوند:
نشانی برگه ای از وبسایت
تصویر دیجیتالی
فولدر
تگ ها در وبسایت دارنده کارایی شبیه هشتگ ها در شبکه های عمومی میباشند که قابلیت کاوش ریلکس داده ها را به مخاطب ارائه میدهند.با ساخت و ساز تگ ها، به صفحه های سایت یک کاغذ اضافه شود. در واقعیت تگ ها تحت عنوان صفحه ها جداازهم در حیث گرفته میشوند. از این رو در تعیین آنها می بایست هدفمندانه اخلاق و رفتار کرد و با تمرکز اسم تگ ها را تعیین کرد. در یادگرفتن بهینه سازی از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته همواره بر استعمال درست از تگ ها پیشنهاد می شود چون سهل و آسان انگاری در آن با هلاکت سایت ها یاور خواهد بود.
در شکل به کارگیری از تگ ها به نحو اصولی و صحیح تاثیرات مثبت آن روی بهینه سازی و درجه وب سایت را شاهد آن هستیم. همواره سفارش می شود برای تگ ها تیتر شبیه با تیتر گروه بندی های تارنما تعیین نکنید. چون این فرمان سردرگمی موتورهای کاوش را به همپا خواهد داشت. همینطور قابلیت و امکان تشخیص این زمینه که در میان تگ ها و گروه بندی ها کدام در مرتبه بالاتری قرار میگیرند، وجود نخواهد داشت.
شناخت با اشکال تگ ها در یادگرفتن seo از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته
اشکال تگ ها در یادگرفتن بهینه سازی از تازه کار تا توسعه یافته با این خواسته گزینه به کارگیری قرار میگیرند تا یوزرها به قسمت های متفاوت وب سایت به راحتی دسترسی پیدا نمایند. کلاً می قدرت ذکر کرد برای تیم بندی تولیدها و یا این که مقالهها وبسایت بایستی از تگ ها بهره مند شد.
تگ تیتر
در فراگیری seo از مبتدی و تازه کار تا توسعه یافته روی اثر تگ تیتر بر seo وب سایت تاکید گردیده است. تگ های تیتر تحت عنوان تکنیک های کلاه سپید آیتم به کار گیری قرار میگیرند. همگی تگ های تیتر در بهینه سازی وب سایت اثر متعددی داراهستند. ولی تگ H1 که در برگه اکران گوگل نمایش داده میشود و تگ H2 در سئو وبسایت بیشترین اثر را داراهستند.
در یادگرفتن بهینه سازی از تازه کار تا توسعه یافته بر تعیین اصولی تگ H1 تاکید متعددی گردیده است. چون این تگ در حاصل کاوش گوگل نشان داده میشود و در بهینه سازی اثر بسیار متعددی داراست. مهم ترین نکات این تگ مشمول موردها پایین است:
در هر کاغذ و ورقه صرفا از یک تگ H1 می قدرت بهره مند شد.
همواره سفارش میشود کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش را در اولِ متن قرار دهید.
با تعیین تگ H1 به طور اصولی نرخ کلیک در حاصل گوگل تا حد متعددی ارتقاء خواهد یافت.
به صورت معمول ارتفاع تگ H1 می بایست فی مابین 55 تا 65 کاراکتر باشد.