گزینش مقصود در آزمایش ای بی
 انتخاب هدف ها یکی از دیگر از فرایند آزمایش ای بی میباشد. اهدافی که در تبدیل کردن استفاده کننده به مشتری در لحاظ دارید تحت عنوان ترازو هایی می‌باشند که از آنان جهت گزینش کردن توفیق استعمال خواهید کرد. هدف ها شما هر چیزی می‌توانند باشند. این هدف ها از کلیک کردن روی لینک و پیوند های متنوع برای خرید فرآورده و مالامال آموزش سئو مشهد  کردن هیبت نام نویسی خواهند بود.  
 
3. طرح تئوری
طرح تئوری و فرضیاتی که در لحاظ دارید تحت عنوان یکی از دیگر از روند آزمایش ای بی شناخته می‌گردد. وقتی که شما هدف ها تان را برای استراتژی تبلیغات شناسایی کردید میتوانید تئوری های تان را راجع‌به آزمایش ای بی بیان نمایید. تئوری هایی که مطرح می‌ نمائید بایستی ذکر نمایند که چرا ورژن تازه نسبت به ورژن ای که در دسترس دارید خوب می باشند. وقتی که توانستید همگی نظر ها خویش را در فهرست مکان دهید آنان‌را مبتنی بر مشقت جاری ساختن و اهمیتی که دارا هستند می بایست آموزش سئو در مشهد  آراسته نمائید.
 
4. ایجاد کرد ورژن تازه در آزمایش ای بی
 ایجاد کرد ورژن تازه تحت عنوان یکی از دیگر از فرایند اصلی آزمایش a/b شناخته می‌شود. در‌این مرحله نیاز میباشد که تغییرات دلخواه تان را روی نرم افزار و سایت جاری ساختن نمائید. این تغییرات می ‌تواند عوض کردن ترتیب المان‌ های سایت یا این که عوض کردن رنگ دکمه ها باشد. سفارش می‌کنیم که در‌این مرحله حاصل به دست آمده از تغییرات را تصویب کنید. در‌این‌صورت‌ می ‌توانید اثرگذاری آنها‌را به خیر و خوبی رسیدگی فرمائید.
 
5. تست وبسایت
 تست تحت عنوان یک کدام از دیگر از روند آزمایش ای بی شناخته میشود. تغییرات خویش را در‌این مرحله ایفا بدهید و درانتظار بمانید که حاصل را ببینید. در‌این مرحله بازدیدکنندگان نرم افزار و سایت یکی‌از ورژن های شمارا مشاهده خواهند کرد. تجارب آنان‌را از فعالیت کردن با ورژن تازه می بایست اندازه گیری فرمایید و با ورژن گذشته مقایسه نمایید.
 
 
 
6. نظارت حاصل
 ارزیابی حاصل از سایر فرایند مرتبط با آزمایش ای بی است. وقتی که تست به اتمام برسد تحقیق و آنالیز اطلاعات به نیکی نماد داده گردد. ابزارهای منحصربه‌فرد آزمایش و ابزارهای نظارت گوگل این اطلاعات را به شما ارائه میدهند. این اطلاعات تفاوت مربع مرتبط با همت یوزرها را در هریک از نسخ کاملا به شما علامت خواهند اعطا کرد.
 
چه مواقعی را با آزمایش a/b می اقتدار تست کرد ؟
کلیه متغیرهای جان دار باطن یک شیت را با آزمایش ای بی میتوانید تست فرمایید. مجموعاَ هرکدام از بخش های وبسایت که روی خوی یوزرها اثر میگذارد را شما میتوانید بوسیله آزمایش ای بی آزمایش فرمایید. تیتر کاغذ، پایین تیترها، تصاویر، لینک و پیوند ها و ... با به کارگیری از آزمایش ای بی گزینه تست قرار میگیرند. شما برای اینکه شایسته ترین استراتژی تبلیغاتی را به فعالیت بگیرید می بایست به خیر و خوبی با این آزمایش بتوانید عمل نمایید. آزمایش ای بی قادر است روی تخفیف ها و پیشنهادات شگفت انگیز اثر متعددی بگذارد تا لحاظ اشخاص را جلب نماید.
 
شناخت با ترتیب تگ های h
یکی نکاتی که اشخاص مجال بهینه سازی سازی محتوا نیاز میباشد که به آن اعتنا داشته باشند شناخت با ترتیب تگ های h میباشد.
 
یک کدام از نکاتی که اشخاص فرصت بهینه سازی سازی محتوا بایستی به آن اعتنا داشته باشند شناخت با ترتیب تگ های h است. روش استعمال از تگ ها و بهینه سازی کردن آنان بسیار اساسی میباشد. با‌یقین شما به نیکی میدانید که در هر کدام از صفحه ها وبسایت لهجه HTML به فعالیت گرفته شد‌ه‌است.
 
این لهجه دارنده یکسری تگ میباشد که هر تگ را با حروف انگلیسی مشخص و معلوم گردیده ای نوشته اند. متن شما با کدی که در میان این تگ ها میباشد گشوده و بسته می‌گردد. تگ هایی که H می باشند را به اسم تیتر میشناسند. در گویش HTML شما تگی که به نام H باشد را مشاهده نخواهید کرد. هر مورد از تگ ها می بایست در کنار سخن انگلیسی معلوم گردیده ای قرار بگیرند.
 
6 عدد تگ H وجود دارااست که شماره گذاری آنان از 1 تا 6 میباشد. تفاوت هر کدام از تگ ها در اندازه و ظاهرشان میباشد. متنی که با تگ H1 درج شده میباشد در میان گونه های دیگر تگ ها اندازه گرانقدر تری داراست. تا به امروز به خیر و خوبی با تگ ها آشنا شدید و در امر همت آنان داده ها بیشتری به دست آورید. به دنبال به خصوصیات و نکات دیگر ترتیب تگ های h می‌پردازیم.
 
 
 
اثر ترتیب تگ های h روی سئو و seo وبسایت
تگ های هدینگ به عنوان مثال عواملی به شمار می‌ پروسه که روی بهینه سازی اثر متعددی میگذارند. ربات های گوگل برای اینکه هرمورد از گونه های عبارات کلیدی صفحه های را متوجه شوند تگ ها را گزینه پژوهش قرار می‌ دهند. تگ اچ 1 تحت عنوان یک کدام از تگ هایی شناخته میشود که آن را برای تیتر برگه به شغل می‌ گیرند. این تگ در قسمت بالای کاغذ قرار گرفته می‌ خواهد شد.
 
ربات ها برای پژوهش بهینه سازی محتوای وبسایت کلیه عبارات به شغل گرفته گردیده در تگ ها را تحت ذره‌ میان قرار می‌دهند. ضمن ربات های گوگل یوزرها به عنا وین مرتبط با صفحه های وبسایت اعتنا متعددی می نمایند.  اکثری از یوزرها قبل از اینکه آغاز نمایند مقاله شما‌را استیناف کنند تگ های محتوا را رسیدگی خواهند کرد. بعداز آن تصمیم می ‌گیرند که آن متن را به طور بی نقص پژوهش نمایند و یااینکه برای پژوهش مقاله شما مجال نگذارند.
 
در کل به کار بستن درست از تگ ‌های صفحه های، موجب بهبود تجربیات کاربری گردد. تلاش غلط می‌تواند ضربه به تجارب کاربری یوزرها بزند. در واقع کارایی خطا شما در خصوص تگ ها موجب می شود که سکو seo تارنما کاهش پیدا نماید.  نرخ تبدیل استفاده کننده خریدار در وبسایت شما در‌این‌حالت‌ کمتر خواهد شد. 6 تگ در وبسایت وجود دارااست که هرمورد از آن‌ها کاربردی و اصلی هستند.