وب سایت وردپرسی شما از هر نوعی که باشد مطمئنا در جاهایی نیاز می‌باشد که از تصاویر در آن استعمال نمائید. عکس ها موجب دیدنی تر شدن مطالب شده و در بهینه سازی تارنما نیز موءثر خواهند بود. در این نوشته‌ی‌علمی به آموزش سئو تصاویر در وردپرس پرداخته و به شیوه هایی آموزش سئو مشهد برای بهینه سازی عکس ها اشاره می کنیم که موجب ساخت‌و‌ساز تجربیات کاربری بهتری می گردند.
 
همیشه از تصاویر استعمال نمایید
تصاویر در صورت به کارگیری درست، موجب یاری به کاربران در فهم و شعور عالی مطالب میگردند. عبارت “ارزش یک تصاویر همسان با 1000 کلمه است”، شاید برای گوگل معنایی نداشته باشد، اما برای شمایی که می توانید به جای 1000 کلمه و واژه، اطلاعات خود را فقط با یک تصویر بیان نمائید، بها زیادی خواهد داشت. آموزش سئو در مشهد

 
پیشنهاد ما در‌این گزینه بسیار ساده است: خوب است که در هر نوشته‌ی‌علمی خود، دست‌کم از یک تصویر به کارگیری نمائید، به طوری که موجب جذاب تر شدن آن خواهد شد. از آن جا که عنایت جستجوی تصاویر روز آپ تو دیت در اکنون بیشتر شدن است، این عمل می‌تواند موجب ارتقا ترافیک سایتتان نیز شود. در شرایطی‌که محتوای تارنما شما بیشتر از نوع عکس میباشد، عنایت seo تصاویر در آن دو چندان می‌گردد.
 
ظاهر موتور جستجوی تصاویر گوگل در همین اواخر از تازه ساخته شد و دچار تغییراتی گردید. در طراحی جدید آن، فیلترهای تازه، متا دیتا ها و حتی صفات عکس ها نیز مشهود است. فیلترهای جدید گوگل علامت می دهد که این موتور جستجو نسبت به قبلی درک بهتری از تصاویر دارد.
 
 
 
یافتن تصویر مناسب
به کارگیری از تصاویر واقعی همیشه بر به عمل بردن تصاویر استوک تقدم دارااست. به عنوان مثال کاغذ درباره ما سایتتان مطمئنا بایست دارای تصویری از اعضای حقیقی دسته باشد. نه اینکه یک تصویر استوک از اینترنت دانلود کنید که تعدادی نفر در یک شرکت به دور هم جمع شده اند.
 
مطالب سایت نیز بایست دارای تصویری باشند که با آیتم نوشته‌ی علمی مرتبط هست. در صورتی تنها به خیال و خاطر اینکه افزونه seo شما نسبت به خالی بودن نصیب تصاویر هشدار می دهد، دست به گزینش تصویر می زنید، مراحل اشتباهی را طی می کنید.
 
تصویر گزینش شده باید منعکس کننده مورد نوشته باشد. همچنین سعی کنید که تصاویر را نزدیک به محتوای مرتبط با خود قرار دهید. در صورتی‌که ورقه شما داری تصویریست که انتظار استحصال سکو در آن را دارید، عالی است که آن را در بالاترین نصیب ورقه قرار دهید.
 
طرز های جایگزین
در صورتی‌که به دلیل محدودیت هایی که دارید، نمی توانید خود دست به عکاسی بزنید، روش های جایگزینی سوای به کارگیری از عکس های استوک وجود دارد. از جمله وبسایت flickr.com منبعی برای دسترسی به گونه های عکس های ساده می‌باشد. دقت داشته باشید که در صورت به کار گیری، مطلقا به لینک شیت عکاس اشاره کنید.
 
همچنین تارنما هایی مانند Unsplash نیز برای تهیه عکس مناسب می‌باشند. سایت های مجانی دیگری نیز از این دست وجود دارا‌هستند. اما عکس های همگی آن ها تا حدی به عکس های استوک نزدیک می باشد.
 
استعمال از تصاویر متحرک نیز این روزها محبوب تر گردیده است، البته توجه داشته باشید که در به کارگیری از آن ها زیاده روی نکنید. وجود تعداد زیادی از این تصاویر موجب پرت شدن حواس کاربران شده و همچنین به دلیل افزایش حجم صفحه های، بارگذاری آن ها را نیز کند می کند.
 
مهیا سازی تصاویر برای استفاده از آن‌ها در نوشته ها
گام‌بعدی پس از گزینش تصاویر، سئو آنان برای استفاده در تارنما است. در این پروسه می بایست به نکات زیر دقت فرمایید:
 
انتخاب نام صحیح برای فولدر تصویر
بهینه سازی تصاویر با نام فایل شروع می‌گردد. اوضاع مناسب درین مرحله اینست که گوگل فارغ از توجه به ماهیت تصاویر، از محتوای آن دانایی یابد. این کار با استفاده از به فعالیت بردن کلمات کلیدی طظلب در نام فولدر امکان پذیر می شود.
 
به عنوان مثال درصورتی که تصویر شما مربوط به میدان آزادی تهران است، دیگر نام پوشه نبایست به طور DSC4536.jpg باشد. بلکه نام بهینه برای چنین عکسی، tehran-azadi-square.jpg می‌باشد. ولی نام تصاویر را می توانید با کاراکترهای فارسی نیز بنویسید، البته توصیه می کنیم که به دلیل امکان پیدایش بعضا از ایرادات در آجل، از این فعالیت خودداری کنید.
 
بعدها عکس در سئو تصاویر
سرعت لود صفحات در سئو و تجربه کاربری موءثر می‌باشند. هر چه سرعت تارنما بیشتر باشد، سرعت مشاهده و ایندکس صفحات آن نیز بیشتر خواهد بود. تصاویر می توانند بر روی سرعت وب سایت در وردپرس در وردپرس تاثیر به سزایی داشته باشند، مخصوصا وقتی که اقدام به آپلود یک تصویر حجیم در برگه فرمایید.
 
از جمله درصورتی که ابعاد اصلی یک تصویر 2500*1500 بوده، البته اندازه نمایش داده شده آن در شیت 250*150 باشد، سرعت بارگذاری را بدون هیچ ضرورتی کند کرده اید. در چنین شرایطی بهتر هست که اقدام به تغییر سایز و بعد ها تصویر نمائید.
 
وردپرس درین کار به شما کمک کرده و پس از آپلود هر عکس، آن را با سایز های مختلفی ذخیره می کند. اما این موضع بدین مضمون‌ نیست که سایز فولدر های تولید شده با صرفه باشد. وردپرس صرفا اقدام به تغییر سایز آن می کند.
 
به کارگیری از تصاویر به صورت واکنشگرا
وجود چنین ویژگی در وردپرس بسیار ضروریست و خوشبختانه این سیستم مدیریت محتوا از نسخه 4.4 به آن گاه، خود از این ویژگی پشتیبانی می کند. با فعال بودن چنین ویژگی، تصاویر سایت در شیت نمایش های با اندازه های گوناگون به خیر نمایش داده می شود.
 
کاهش حجم فایل تصاویر
گام بعدی در بهینه سازی تصاویر، seo حجم آنها میباشد، به طوری که تصاویر بدون افت کیفیت در نادر ترین حجم خود ذخیره شوند. برای جاری ساختن این عمل ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارند و برای مثال آنان می توان به ImageOptim، reduceimages.com، jpeg.io و compressjpeg.com اشاره کرد.
 
بعد از seo تصاویر میتوانید با استعمال از ابزارهایی مانند Google PageSpeed Insights یا Pingdom به تست صفحات وب سایت بپردازید.