فرمول بالا بردن اثر CTA
فرمول بالا بردن اثر CTA
کتابت یک محتوای عالی پیش از فراخوان، قادر است به صورت قابل توجهی تاثیرگذاری محتوای شمارا بهبود ببخشد.
البته این محتوا چه خصوصیت هایی بایستی آموزش سئو در مشهد داشته باشد:
برای کاربر نیاز ساخت نماید و یا این که یک نقص مستمر را مجدد برای وی مطرح نماید
منش های متعدد رفع این نیاز را بی اعتبار علامت دهد
خویش را تحت عنوان راهحل و شایسته ترین جواب در جهت رفع این نیاز معرفی نماید
در شرایطی که دکمه فراخوان شما در حوزه فروش می باشد محتوا می بایست خصوصیت های تحت را نیز دارا باشد:
تضمین جنس را ضمانت نماید
بها و بها مشخصی داشته باشد
در شکل مبادرت مخاطب به اون کادو ای خرد آموزش سئو مشهد عرضه نماید
ریسک های معامله را کم کند( رجوع متاع، پیک و …)
فرمول RDA
R=Require
پیش از وصال به دکمه CTA استفاده کننده را نسبت آحاد قسمت های نیاز جان دار مطلع سازید.
D=Desire
استفاده کننده را به کلیک بر روی فراخوان به شغل خویش عشق و علاقه مند فرمائید
A=Aquire
اقدامی که می خواهید استفاده کننده ایفا دهد را خیلی کوتاه و موثر پیش دیده وی قرار دهید.
نکات تکمیلی
دراین نوشتهعلمی شما با تمجید CAT یا این که دکمه فراخوان به شغل آشنا شدید و نکات مهم و کاربردی پیاده سازی و تایپ کردن محتوای CTA را آموختید، به شما پیشنهاد می کنم هنگام تایپ کردن محتوای دکمه فراخوان به طبع فرمول های اورده شده را در خیال و خاطر داشته باشید و البته یک سری نکته تکمیلی و اساسی:
محتوای خویش را به طور امری و مودبانه بنویسید.
از کلمه ها کارکشته مثل مجانی، واپسین زمان، شایسته ترین و … استعمال فرمایید، این لغت ها غیروابسته از تولید احساس کنجکاوی، شم حیف کردن یک مجال را در استفاده کننده زنده مینماید.
دکمه خویش را seo نمایید تا در دستگاه های دیجیتال متفاوت مثل PC، تلفن هوشمند و تبلت با سایز استاندارد اکران داده گردد.
و ولی در انتها پیش از هرگونه اقدامی ایده خویش را به عنوان A/B testing در وب کاوش نمائید تا با استعمال از تجربه دیگرافراد بتوانید ترازو نرخ تبدیل دکمه فراخوان خویش را بهبود ببخشید.