کدام فرمت برای کاوش گران مطلوب خیس میباشد؟
در نصیب دوم درباره‌ی خصوصیت های SERP خاطر گرفتیم. هم اکنون با این داده ها ما می‌خواهیم بفهمیم که کاوش گران برای واژه و کلمه کلیدی خاص خویش چه نوع اطلاعاتی را طلب می نمایند. فرمتی که گوگل برای اکران نتیجه ها گزینش می نماید مطابق ذوق ی کاوش کنندگان میباشد و هر پرس جو، منحصر آموزش سئو در مشهد  میباشد. در حالی که هزاران نوع کاوش ممکن میباشد وجود داشته باشد، ۵ گروه بندی اساسی برای اکران دادن آنان وجود داراست.
 
جستجوی اطلاعاتی: کاوش کننده در‌پی اطلاعاتی مانند اسم یک مجموعه موسیقی یا این که ازتفاع ساختمان بلند تولد می‌گردد.
جستجوی ناوبری: کاوش کننده در پی مکان خاصی در وب میشود، مانند وب سایت seo عمل یا این که ورقه ی اساسی ورزش۳.
جستجوی های معاملاتی: کاوش کننده می‌خواهد کاری اعمال دهد، مانند خرید بلیط، جامه و یا این که تلفن همراه، یا این که شاید در ادامه گوش دادن به آهنگی باشد. آموزش سئو مشهد

پژوهش ها تجاری: کاوش کننده در‌پی مقایسه دو فرآورده میباشد که آیتم مطلوب خویش را مطابق نیازش پیدا نماید.
نتیجه ها محلی: کاوش کننده در پی چیزی در حوالی خویش میگردد. مانند کلینیک، کافی شاپ، رستوران و غیره.
یک قدم اساسی در پروسه بازرسی واژه کلیدی، نظارت منظره SERP برای واژه و کلمه کلیدی متبوع شما میباشد بدین شکل می‌توانید بررسی بهتری از قصد جستجوگر داشته باشید. در صورتیکه میخواهید بدانید مخاطبان شما چه نوع محتوایی را می‌خواهند به SERPها نگاه فرمایید!
 
گوگل خلق تریلیون ها کاوش را تحلیل نموده است، برای اینکه بتواند مناسب ترین محتوا را برای هر واژه کلیدی ارائه نماید.
 
مثلا نگاهی به واژه «dresses» بیاندازید.
 
 
 
می‌بینید گوگل یک چرخنده برای خرید خرقه در حیث گرفته میباشد، زیرا فهمیده میباشد کسانی که برای dresses کاوش می نمایند قصد خرید آنلاین جامه داردند.
 
 
 
همینطور یک خصوصیت Local Pack برای این کلمه و واژه کلیدی وجود دارااست، این ويژگی علامت می‌دهد که گوگل میل دارااست به اشخاصی که می‌خواهند بصورت حضوری خرید نمایند نیز یاری بکند.
 
 
 
در شرایطی‌که پرسشی نامفهوم باشد، گوگل برخی اوقات خصوصیت “refine by” را نیز اضافه خواهد کرد برای اینکه معین نماید که یوزرها بصورت با جزییات بیشتر در‌پی چه چیزی میباشند. با اعمال این فعالیت، موتور کاوش قادر است نتایجی را مهیا نماید که کاوش کننده شل خیس به هدفش رسد.
 
گوگل یک تیم پهناور ای از گونه های نتیجه ها دارااست که میتواند بسته به نوع پرس و جوان را ارایه نماید، بدین ترتیب در‌حالتی که قصد دارید یک واژه و کلمه کلیدی را غرض قرار دهید، به SERPها توجه نمائید تا که بفهمید چه نوع محتوای نیاز میباشد تا آن را مهیا فرمایید.