یک کدام از مواردی که در زمینه‌ی سئو وبسایت به خطا برداشت می گردد، لغات کلیدی هست. لورا هوگان رئیس دسته بازرسی ریکمدیا توانست به پنج آیتم تصور غلط در مورد کلمه ها کلیدی دست پیدا کند. این تصورات غلط که متاسفانه اکثر زمان ها هم توسط متخصصان سئو استفاده میشود، هیچ گونه تاثیری در سئوسایت ندارند. البته این پنج گزینه تصور و روایت ذهنی چیست؟
فهرست مطالب
1. کلمات کلیدی مرتبط بعداز مدتی آموزش سئو مشهد عملکرد خود را از دست میدهند
2. جستجوی کلمه ها کلیدی یک عمل بیهوده و حیف کردن زمان است
3. تنها برروی لغات کلیدی با بیشترین جستجو تاکید گردد
4. به کار نبردن تگ توضیحات
5. به کارنبردن واژه کلیدی در آدرس بار برگه
1. کلمات کلیدی مرتبط بعد از مدتی سعی خود را از دست می دهند
می اقتدار اظهار‌کرد این یک کدام از خطاها رایج دربین متخصصان سئو و ساخت کنندگان محتوا میباشد. در واقع ارتباط با وبسایت از طریق لغات کلیدی می باشد. اما ممکن آموزش سئو در مشهد

 می باشد به دلیل رقابت شدیدی که در میان وب سایت ها امروزه وجود دارد، سکو تارنما شما در آن واژه کلیدی کاهش پی  

دا کند اما هیچگاه رده آن از در بین نمی رود. برای اینکه بتوانید رده واژه کلیدی را seo وب سایت نگهداری نمایید، عالی است که دربین مقالات و صفحه ها از طریق لینک برروی کلمه ها کلیدی، ارتباط برقرار نمایید.
 
2. جستجوی لغات کلیدی یک عمل بیهوده و حیف کردن زمان می‌باشد
براساس رسیدگی های صورت گرفته بوسیله برندواچ، در هر ثانیه حدود 40هزار واژه و کلمه در گوگل مورد جستجو قرار میگیرند. برای همین یکی مهمترین نکته ها و مرحله ای شما قبل از ایجاد کرد یک وبسایت و مخصوصا فروشگاه اینترنتی باید اجرا دهید این می‌باشد که باید لغت ها کلیدی که بیشترین جستجو را دارند و باعث افزایش سئو وبسایت شما میگردند را پیدا فرمائید. متاسفانه این مرحله توسط بیشتر طراحان و متخصصان سئو نادیده گرفته می شود.
 
3. صرفا برروی لغت ها کلیدی با بیشترین جستجو تاکید خواهد شد
یکی‌از دیگر از اشتباهاتی که در خصوص جستجوی عبارات کلیدی مرتبط انجام می‌گردد این می‌باشد که متخصصان سئو بیشتر بروی کلمات کلیدی تاکید می کنند که دارای جستجوی بالاتری میباشند. این نکته را می بایست بدانید که هرچه کلمه ها کلیدی شما موقعیت عمومی تر و جستجوی بالاتری داشته باشد، شما به فعالیت بیشتری نیاز دارید تا بتوانید آن را در شیت اولیه نتایج گوگل علامت دهید. عملکرد نمائید که کلیه لغات کلیدی که حتی جستجوی کمتری هم دارا‌هستند را در وبسایت خود قرار دهید آن‌گاه با تکنیک هایی مانند محتوا و تگها مرتبط در آن کلمه و واژه کلیدی در صفحه اولیه باشید. با این نحوه سئوسایت خود را سریعتر ارتقاء میدهید.چون شما در وبسایت خود کلمه ها کلیدی عمومی هم به عمل برده اید و گوگل آنها‌را سریعتر از دیگر ایندکس میکند.
 
4. به کار نبردن تگ توضیحات
گوگل بیان کرده است که دیگر تگ کلمه کلیدی در جستجو هیچ تاثیری ندارد و به جای آن از تگ توضیحات استفاده می کند. درین متاتگ شما در یک پاراگراف به گوگل توضیح می دهید که شیت وبسایت شما راجع به چیست و در شرایطی‌که این توضیح با متن اصلی ورقه در زمینه ی نباشد، وب سایت شما آیتم جریمه گوگل واقع می‌گردد و تاثیر بدی در سئو وب سایت شما خواهد داشت.
 
وقتی که شما دنبال مساله ای خاصی می باشید، واژه و کلمه کلیدی مرتبط با آن را تایپ می کنید. گوگل بسته به کلمه کلیدی شما لیستی از وبسایت ها همپا با توضیحاتی که شما نوشته اید نشانه می دهد. این استفاده کننده می باشد که با تلاوت توضیحات تصمیم می‌گیرد وبسایت شما را باز کند یا خیر.
 
5. به کارنبردن واژه کلیدی در آدرس بار صفحه
در حالتی‌که میپندارید که آدرس بار شیت هیچ گونه سئو نیاز ندارد، باید بگوییم که دشوار در اشتباه می‌باشید.چونکه یکی از مهم‌ترین مکانهای موثر در سئوسایت همین آدرس بار است. البته توصیه میشود که آدرس بار را حتما به انگلیسی بنویسید البته می بایست از عبارات کلیدی مرتبط و به انگلیسی داخل آن نمائید. چونکه با این آدرس بار و کلمه ها کلیدی درون آن می‌باشد شما می توانید ارتباط در میان صفحات و وبسایتها برقرار کنید و همچنین پیوند شما باید به وسیله گوگل و کابران قابل خوانا باشد تا منجر ارتقا seo وب سایت شما خواهد شد.
 
یک کدام از مواردی که راجع‌به seo تارنما به اشتباه برداشت می شود، لغت ها کلیدی هست. لورا هوگان مدیر دسته رسیدگی ریکمدیا توانست به پنج گزینه تصور غلط در زمینه‌ی لغات کلیدی دست پیدا کند. این تصورات غلط که متاسفانه اغلب هم بوسیله متخصصان سئو استعمال میشود، هیچ گونه تاثیری در سئو تارنما ندارند. اما این پنج آیتم تصور و داستان ذهنی چیست؟