تارنما بهتر برای رپورتاژ چه سایتی میباشد ؟
نخستین از هرچیزی می بایست اگاهی داشته باشید که چه اینترنت سایتی برای ساخت‌و‌ساز رپورتاژ مطلوب شما میباشد . برای این گزینه می بایست آغاز DA وب سایت خودتان را تحقیق نمایید . از جمله DA سایت شما روی 10 میباشد ( که عدد پاره ای میباشد ) در اینصورت می بایست سراغ گزینش تارنما هایی بروید که DA آنان در بین 20 تا 30 میباشد و نباید در دامین هایی با بیش تر از این دامین آتوریتی ، ساخت و ساز لینک آموزش سئو مشهد  و پیوند نمایید .
 
زمینه آجل که در تعیین وبسایت برای رپورتاژ اصلی میباشد ، مجاورت بودن مسئله و مجموعه بندی تارنما مقصد با وب سایت شما میباشد . در‌صورتی‌که وب سایت شما در قضیه فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال فعالیت می کند ، خوب میباشد وبسایت هایی را تعیین فرمائید که حوزه کاری آن‌ها نیز در حدود شما میباشد و در مورد فروشگاه آنلاین و در قوانینی خوب هم فروشگاه آنلاین و هم فروش کالای دیجیتال آموزش سئو در مشهد  میباشد .
 
مرتبط بودن حوزه کاری تارنما ها بسیار اثر گذار میباشد و تاحد قابلیت و امکان کارایی داشته باشید در تارنما های شبیه لینک و پیوند سازی فرمایید
موقعیت دوم ساخت رپرتاژ در وب سایت های خبری میباشد . شاید بتوان ذکر کرد 50% رپورتاژ هایی که ساخت‌و‌ساز میشوند در باطن وب سایت های خبری ساخت‌و‌ساز میشوند . وب سایت های خبری همانند مقر خبرنگاران جوان ، خبرگزاری نصر ، خبر نامه زومیت و وبسایت هایی از این دست که در اصل روی خبر ها روز در کلیه قضیه‌ها عمل دارا‌هستند ، کلیه مقر هایی می‌باشند که داده های خبری دارا هستند و می توانید درون آنان رپورتاژ خبری تولید فرمایید . پس تولید رپورتاژ در وبسایت هایی با مجموعه بندی مرتبط و مقر های خبری ، شایسته ترین نحوه جهت ساخت‌و‌ساز اثر مطلوب از رپورتاژ میباشد .
 
مسلما بایستی اینترنت سایتی که قصد ساخت رپورتاژ در آن دارید را از نگاه معیار عمل رسیدگی نمائید . مسلما خصوصی به نصیب وب لاگ تارنما بزنید و تاریخ ارسال واپسین مطالب آن را رسیدگی فرمایید . در صورتی‌که محتوای وبسایت ( محتوای اساسی خویش وب سایت ) مرتبط با دوران‌ها پیش میباشد ، یعنی این تارنما دامین فعالی ندارد و برای تشکیل داد رپورتاژ مطلوب وجود ندارد . لذا فعال بودن محتوای وب سایت بسیار التفات داراست .
 
پیشنهادی : نصب وردپرس در cpanel – جابجایی وبسایت از localhost به هاست مهم
مسلما هنگام تولید رپورتاژ رسیدگی نمائید که سایت مقصد ، قابلیت ساخت‌و‌ساز رپورتاژ را در چه قوانینی به شما خواهد بخشید . در صورتیکه اینترنت سایتی قابلیت تولید محتوایی کمتر از 1000 واژه و کلمه و کمتر از 2 عکس را به شما دهد این سایت مطلوب وجود ندارد . دست‌کم واژه برای ساخت‌و‌ساز رپورتاژ 1000 واژه و کلمه بوده و دستکم تعداد عکس نیز 2 عکس میباشد . همینطور هر وبسایت بایستی قابلیت ساخت دست کم 2 پیوند از نوع follow را به شما دهد . به دلیل آن که لینک و پیوند های nofollow اعتبار متعددی جابجایی نمی‌دهند .
 
ترازو تبلیغات در تارنما مقصد را نیز بایستی نظارت نمائید ! در صورتیکه در درون شیت مقصدی که قرار میباشد از باطن آن پیوند بگیرید ، تعداد تبلیغات در نصیب هایی همانند ردیف کناری و یا این که در لابلای مقاله بسیار زیاد میباشد ، این سایت برای رپورتاژ مطلوب وجود ندارد .
 
ضمن تبلیغات ردیف کناری ، تبلیغات دربین مطلبی الویت بیشتری داراست . همان زمانی در لابلای مطلبی که شما برای متن رپورتاژ  مهیا کرده‌اید ، یک‌سری تبلیغ گوناگون از نوع تصویر و … وجود دارااست ، همت فرمایید از این وبسایت‌ها استعمال نکنید .
 
بعضا از وبسایت‌ها ، رپورتاژ های شمارا در گروه بندی ” رپورتاژ ” منتشر می‌نمایند و بعضی تارنما‌ها در باطن بخش تیم بندی مهم وب لاگ البته درکل تفاوتی نیست که در این باره حساس باشید .
 
چه گونه محتوای رپورتاژ را بنویسیم ؟
اولیه از تمامی اعتنا داشته باشید که محتوای رپورتاژ شما نباید هیچوقت کمتر از 1000 واژه باشد و ارتفاع محتوای مطلوب میان 1200 تا 1500 واژه میباشد . برهان اینکه تاکید نداریم تا محتوای 2000 کلمه و واژه و یا این که بیشتر بنویسید را به دنبال خدمتتان توضیح خوا‌هیم بخشید .
 
محتوای متن رپورتاژ شما قطعا بایستی یونیک و منحصر باشد و شما اصلا حق ندارید تا محتوای رپورتاژ را حتی از وب سایت خودتان اسکن فرمایید . کلیه متن رپورتاژ می بایست از آغاز و باحوصله نوشته گردد . ولی اعتنا به یک نکته عنایت بخش اعظمی دارااست و آن نیز این نکته میباشد که محتوای متن رپورتاژ نباید بسیار عالی از محتوا کاغذ مقصد در وبسایت شما باشد . یعنی همان شما قصد دارید تا برای کاغذ فراگیری وردپرس یک رپورتاژ ساخت و ساز فرمایید و مطمئنا در درون ورقه یادگرفتن وردپرس ، محتوایی را در پوسته متن و … نوشته‌اید ، درنتیجه محتوایی که برای متن رپورتاژ فراهم خواهید کرد ، نباید خوب از محتوای کاغذ فراگیری وردپرس باشد . استدلال این فرمان چیست ؟
 
در صورتیکه محتوای شما در نصیب رپورتاژ ، خوب از محتوای باطن تارنما شما باشد ، و در شرایطی که DA سایتی که از آن رپورتاژ خریدید بسیار بالا باشد ، ممکن میباشد در باطن حاصل گوگل یا این که همان سرپ ، سایتی که در آن رپورتاژ ساخت و ساز کردید ، از سایت شما فراتر باشد که‌این سود اصلا قابل قبول نخواهد بود
در درون محتوی خودتان دستکم از 2 عدد عکس یونیک نیز می بایست به کارگیری نمایید . تصاویر شما هراندازه که یونیک باشند عالی میباشد البته در شرایط بهتری میتوان از یکی تصویر منحصربه‌فرد و یکی تصویر جانور در وب استفاده نمود .
 
غرض از رپورتاژ این میباشد که به صورت غیر بدون واسطه مشتریان با سرویس ها و سایت شما آشنا شوند و خزنده های گوگل نیز چنین برداشت نمایند که برخی اشخاص که به محتوای وبسایت شما علاقمند بودند ، تارنما شمارا معرفی کرده‌اند تا سایر نیز از محتوای آن به کار گیری نمایند .
 
در واقعیت کلیه حالت ایجاد محتوا در تارنما خودتان ، می بایست در درون محتوای رپورتاژ نیز رعایت گردیده باشد . قواعدی همانند عنوان ‌دهی های مطلوب ، جمله های منظم و …
 
یکی‌از نکات راجع‌به رپورتاژ نویسی بسیار مداقه دارااست و آن نیز این میباشد که شما نباید تیتر رپورتاژ خودتان را دقیقا موازی با عین کلمه و واژه کلیدی قرار دهید ! از جمله :
 
در شرایطی که شما قصد دارید برای ورقه یادگرفتن طراحی وب رپورتاژ ساخت و ساز فرمایید ، می توانید تیتر نوشته‌ی‌علمی رپورتاژ را ” فراگیری مهارت های درآمد پایه برای جوان ها ” قرار دهید !!
لذا همان گونه که فراتر گفته شد بایستی محتوای رپورتاژ شما به شکلی پیاده سازی گردد که بیان کننده اشخاص دیگری یک محتوای بهتر نوشته و آنگاه تارنما شما‌را بعنوان مرجع و منبع برای استیناف بیشتر معرفی کرده‌اند ! رعایت موقعیت طبیعی بودن پیوند سازی بسیار عنایت داراست و همه پروسه و پروسه ساخت و ساز رپورتاژ بایستی ظریف و صحیح صورت پذیرد تا از ساخت‌و‌ساز هرگونه زخم احتمالی به سئوی خارجی تارنما دوری خواهد شد .
 
چه‌طور باطن رپورتاژ لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز کنیم ؟
همانگونه که در فراتر نیز گفته شد ، رپورتاژ بایستی بیشتر به حقیقت مجاورت باشد ، لذا می بایست لینک و پیوند سازی شما نیز طبیعی‌خیس باشد . در چندسال پیشین ، چنین بود که لینکسازی با عین کلمه و واژه کلیدی ایفا میشد و درصورتی که برای کاغذ فراگیری وردپرس قصد ساخت و ساز پیوند داشتیم ، دقیقا کلمه و واژه ” یادگرفتن وردپرس ” را پیوند می‌کردیم .
 
البته امروزه بطن و ساختار محتوایی که برای متن رپورتاژ می‌نویسید مداقه بالایی داراست و شما بایستی در متنی که می‌نویسید کلیات کلمه و واژه کلیدی مدنظر را بخوبی تفصیل دهید . از این جهت تولید لینک و پیوند بصورت url شایسته ترین آیتم میباشد . همان نشانی کاغذ مدنظر خویش را در انتهای نوشته‌ی علمی خودتان قرار دهید .
 
این وضعیت شایسته ترین طریق برای تولید لینک و پیوند در رپورتاژ میباشد !
 
https://ir/important-rules-of-reportage/
ولی تعداد پیوند ها نیز اصلی میباشد ! در صورتیکه قصد دارید تا توان لینک و پیوند مدنظر از رپورتاژ را ارتقاء دهید ، می توانید فقط از یک لینک و پیوند در انتهای نوشته‌ی علمی به صورت url به کار گیری نمائید .
 
چنانچه در اوایل لینکسازی برای پروژه خودتان میباشید ، میتوانید از عین کلمه و واژه کلیدی برای لینکسازی در 150 واژه و کلمه نخستین نوشته‌ی علمی خودتان به کارگیری نمایید ( ولی بازهم شیوه لینکسازی با url بسیار مطلوب‌خیس و طبیعی‌خیس میباشد ) .