۶ مرحله تحقیق و بهبود نرخ تبدیل وب سایت
شناسایی غرض وبسایت شما
نظارت مسیر آموزش سئو مشهد  تبدیل یا این که (Conversion Funnel)
گردآوری داده ها یوزرها
ساخت و ساز فرضیه
آزمایش فرضیه‌ها
تکرار این فرآیند
 
 
۱- شناسایی مقصود وبسایت شما
در اولی قدم می بایست غرض خویش را از تبدیل معلوم نمایید. که در هر نوع سایتی و هر نوع حصول و کاری مختلف میباشد. از جمله در یک تارنما فروشگاهی مقصود، خرید مشتریان و تصویب پیشنهاد آنلاین میباشد. البته در یک وب سایت خبری ممکن میباشد مقصود نام نویسی آموزش سئو در مشهد  در مجله باشد.
 
۲- مسیر تبدیل را تحقیق فرمائید
مسیری که یک بازدید کننده طی می‌نماید تا مبادرت متبوع شما‌را ایفا دهد بایستی سنجیده شود. شما با یاری ابزارهای مثل Clarity, Hotjar و حتی Google Analytics میتوانید نرخ تبدیل را نظارت کرده و اندازه گیری نمایید.
 
با این پژوهش شما بایستی به‌این فیض برسید که یوزرها در چه حالت و کجا تارنما را رخنه‌ می‌نمایند.
 
فراگیری نصب و به کارگیری از Clarity را در‌این قسمت ملاحظه کنید » 
 
۳- داده ها یوزرها را گردآوری نمائید
بعداز اینکه استدلال یوزرها برای رخنه‌ کردن وب سایت را پیدا کردید می بایست تا می توانید در خصوص یوزرها داده ها گردآوری نمایید. این یکی مهم‌ترین فرایند بهبود نرخ تبدیل وب سایت میباشد که به شما امداد می‌نماید از لحاظ مخاطب به موضوع نگاه فرمائید.
 
دقت فرمائید که مسائل و اشتباهات در تبدیل یوزرها به مشتری معمولا بسیار معمولی میباشند. ممکن میباشد یک باگ بسیار معمولی بتواند تا ۸۰٪ یا این که بیشتر در نرخ تبدیل یک اینترنت‌وب سایت اثر گذار باشد !
 
مهم‌ترین مراحلی که بایستی به آن دقت کرده و آن‌ها‌را پیدا فرمائید »‌
 
مهمترین منابعی که یوزرها را به تارنما شما هدایت می‌نمایند. ( تبلیغات کلیکی، بهینه سازی، کانال‌های اجتماعی، وبینار، معرفی دیگر افراد)
موانعی که منجر رخنه‌ یوزرها می گردد. ( به یاری Clarity یا این که Hotjar آنها‌را پیدا فرمایید)
قلاب‌هایی که سبب می گردد یوزرها مبادرت متبوع را جاری ساختن دهد. (میتوانید از مشتریان فعلی خویش دراین باره پرس و جو فرمائید)
۴- با امداد داده‌ها فرضیه تولید فرمائید
داده‌هایی که در مرحله گذشته بدست آوردید را کنار هم بگذارید و فرضیه‌هایی جهت ساخت که چه گونه می‌اقتدار مسیر تبدیل را تشکیل داد. ممکن میباشد عقیده‌های متفاوتی در ذهنیت شما ساخت خواهد شد و قطعیتی هم برای آن‌ها پیدا
 
پیدا نکنید، البته نگران نباشید. کل این مورد ها را  امتحان و غلط خوا هیم کرد و شایسته ترین مورد‌ها را بدست می آوریم.
 
۵- عقیده‌ها را آزمایش فرمائید
در‌این مرحله عقیده‌هایی که با گردآوری داده ها طرح کرده‌ایم را بایستی آزمایش کنیم. بعد از آن مجددا با امداد قابل انعطاف‌افزارهایی بررسی کردار یوزرها نتیجه ها را رسیدگی میکنیم.
 
۶- این فرآیند را تکرار فرمائید
میتوانید این روند را به طور زمان‌ای تکرار فرمائید تا نرخ تبدیل را با صرفه کرده و ارتقاء دهید.
 
 
 
پروسه بهینه سازی در ۷ قدم به گویش معمولی
در‌حالتی که میخواهید با درصد بالا در seo غالب گردیده و اینترنت‌وب سایت خویش را به مرتبه‌های اولیه ببرید، یادگیری روند seo از مهمترین کارهایی میباشد که می بایست اعمال دهید. جاری ساختن‌دادن seo نکات مختلفی داشته و بایستی مجال متعددی را برای آن بگذارید؛ ولی در صورتی‌که فرآیند آن را بدانید و به ترتیب حق تقدم پیش بروید، سریع‌خیس به فیض خواهید رسید.
 
فرآیند گوناگونی برای بهینه سازی وجود دارا هستند که به کارگیری از استراتژی‌های بهینه سازی از مهمترین آنها محسوب میگردند. همدم ما باشید تا پیرو این مقاله آموزشی از گروه او نت، مراحلی که برای جاری ساختن بهینه سازی وجود دارااست را باهم تحقیق کنیم.
 
 
 
عنایت فرایند و حق تقدم بندی در seo
فکر کنید که در در اکنون تشکیل داد یک ساختمان می باشید، مطلقا نمی‌توانید قبل از گود برداری و اجرای اسکلت به اجرای نما یا این که موردها ظاهری دیگر بپردازید ! اینگونه چیزی ناممکن میباشد.
 
در جاری ساختن یک پروژه seo عدم رعایت حق تقدم بندی ناممکن وجود ندارد، ولی میتواند سود را به شدت پایین اثر قرار دهد. حتی ممکن میباشد سبب به هدر رفتن میزان دارایی و مجال شما گردد. 
 
آغاز بایستی یک بستر مطلوب (وب سایت استاندارد) فعال‌سازی فرمایید، بعد با طراحی برنامه در آن ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید و آن‌گاه در واپسین مرحله از یوزرها دعوت فرمائید به وب سایت شما مراجعه نمایند. و یا این که دیگر وب سایت‌ها به شما بک لینک و پیوند بدهند !
 
بیاید با هم مروری تخصصی‌خیس بر پروسه داشته باشیم »
 
روند دستیابی سکو در گوگل با بهینه سازی
برای اینکه بتوانید به شایسته ترین صورت روند وصال به کاغذ نخستین گوگل را طی فرمائید، بایستی فرایند بهینه سازی را بلد باشید. پروسه این فعالیت شاید در نگاه اولیه مشقت بار و وقت گیر به لحاظ برسند؛ ولی با تحقیق آن ها به‌راحتی و معمولی‌بودن آن ها باور پیدا میکنید. این روند عبارت‌اند از:
 
تحقیق و ارزیابی رقبا
رسیدگی کلمه ها کلیدی
تدوین استراتژی بهینه سازی
seo تکنیکال
seo داخلی
seo لوکال
offpage (برای لغت ها با رقابت بالا)
 
 
۱- پژوهش و ارزیابی رقبا
یکی‌از مهم ترین مراحلی که می بایست برای پیاده‌سازی seo در لحاظ داشته باشید، رسیدگی و چک رقبا میباشد. در واقع این آیتم را می بایست مهمترین مرحله seo دانست. عامل این مسئله نیز این میباشد که بهینه سازی یک زمین رقابتی بوده و درصورتی‌که آشنایی جامعی از رقبای خویش نداشته باشید، توان توسعه از شما صلب می گردد.
 
برای این فعالیت کافی‌میباشد اینترنت‌وب سایت‌ها و مراکزی که در موضوعی یکسان مانند شما شغل می‌نمایند را شناسایی فرمائید. بعد از آن عبارات کلیدی که به وسیله آنان مستعمل را نیز پیدا کرده و طرز محتوانویسی و درجه آن ها در زمان فرصت را نیز محاسبه نمائید. این مفاد شناخت جامعی از رقبا به شما میدهند