نظارت تفاوت seo و گوگل ادز
نظارت تفاوت seo و گوگل ادز
مقایسه seo و گوگل ادز یه خرده بحران برانگیز و شاید غیر اصولی باشد. با اینکه هدف ها و نتیجه ها مشابهی دارا هستند، ولی بسیار با یکدیگر آموزش سئو مشهد مختلف می باشند.
seo یک استراتژی بازاریابی و جذب ترافیک بلند دوران میباشد که برای تبدیل بازدیدکنندگان به کاربرانی دارای تعهد و ساختوساز متکی بودن برای هر وبسایت و حصول و کاری ضروری میباشد.
البته در مقابل گوگل ادز امکانی میباشد که به طور ازروی اختیار می توانید از آن به کار گیری نمائید. این طرز برای ساختوساز ترافیک سریع و بهموقع بسیار آموزش سئو در مشهد کاربردی میباشد.
در شرایطیکه غرض شما از گوگل ادز تبلیغ در یک مجال خاص، تبلیغ محصولی خاص و… میباشد، در تعیین و به کارگیری از آن تردید نکنید. البته برای اینکه به جایگاهی استوار، قابل پشت گرمی و طبیعی برسید، seo شایسته ترین موردای میباشد که میتوانید گزینش فرمایید.
دقت داشته باشید که در گوگل ادوردز در حاصل، کنار وبسایت شما علامتی تحت عنوان حامی مالی نشانه داده می شود. البته درصورتیکه با بهینه سازی وب سایت، به سکوهای بلندتر برسید به طور طبیعی و فارغ از هیچ علامتی علامت داده میگردد.
۵ مزیت به کار گیری همزمان از گوگل ادز به همدم بهینه سازی
گوگل ادز قادر است به طور بدون واسطه ترافیک ارگانیک ارزشمندی برای تارنما شما ساخت نکند. ولی به یاری seo میتوانید ترافیکس با وسعت بالا، هدفمند و طبیعی اخذ نمایید.
البته استراتژیهایی وجود دارااست که میتوانید از گوگل ادوردز برای امداد و سرعت بخشیدن به روند بهینه سازی به کار گیری نمائید. این استراتژیها عبارتاند از:
۱. به کار گیری از گوگل ادز برای ارتقا سرعت بهینه سازی
هنگامی که یک تجارت نو فعال سازی میکنید، تمرکز بی نقص بر روی بهینه سازی و با صرفهسازی وب سایت چهت نیل به توفیقهای والا میتواند مشقت بار و فرصتبر باشد.
بازه زمانی وقتی ارتفاع میکشد تا کارهایی که برای باصرفهسازی اجرا دادید سود دهد. همینطور ساختن صفحه های و کاتالوگهای مطلوب برای تولیدها و خدماتی که ارائه میدهید، تبدیل بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان در کانالهای اجتماعی به مشتریانی اثبات و دارای تعهد نیاز به فرصت دارد.
ولی در شرایطی که میزان دارایی کافی برای تبلیغات دارید، در حالی که استراتژی بهینه سازی خویش را به طور مداوم جلو می برید، برای ارتقاء ترافیک نخستین و دوراندیشی عموم از مارک شما میتوانید از گوگل ادوردز نیز استعمال نمایید. البته نباید فقط چاره شما باشد و این دو در کنار هم میتوانند شایسته ترین نتیجه ها را در ادامه داشته باشند.
بعد هنگامی که حاصل متبوع و مطلوبی را از بهینه سازی اخذ کردید می توانید هزینهها و میزان دارایی مرتبط با تبلیغات گوگل را کاهش دهید.
۲. به کارگیری از گوگل ادز برای بازاریابی دوباره
به طبع شما مشتریانی دارید که پیشینخیس توانستید اتکا آنانرا جلب فرمایید و از شما خرید کردهاند. در فیض این اشخاص از جنس یا این که خدماتی که شما ارائه میکنید، با خبر میباشند.
ولی ممکن میباشد برای خرید به عبارتی جنس یا این که اخذ به عبارتی سرویس ها شمارا فراموش نمایند. درین موقع شما نیاز دارید تا مجددا خودتان را به آنها علامت دهید. گوگل ادز می تواند شایسته ترین گزینش برای بازاریابی دوباره شما باشد.
بازایابی دوباره که به آن مقصود گذازی دوباره میگویند، روشی کارکشته میباشد که میتوانید با استعمال از استراتژیهای مرتبط با آن کاری فرمایید که مشتریان کهن مجددا به سراغ شما بیایند.
۳. وصال به دیدگاهی گوناگون و داده ها باارزش
مانند اکثری از ابزارهای توانمند گوگل مانند ابزار سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و… سیستم ادوردز این موسسه نیز داده ها بسیار اصلی و ارزشمندی را می تواند در دست شما قرار دهد. با به کار گیری از این داده ها شما می توانید اپلیکیشنریزی و انتخاب استراتژی غرضمندتری برای وب سایت و بیزنس خویش اعمال دهید.
به عنوان مثال اولی دادهای که میتوانید به دست بیاورید این میباشد که تفاوت میان کلمه ها کلیدی شما و عباراتی که یوزرها کاوش مینمایند را متوجه گردید.
همینطور با این دادهها می توانید به فهم و شعور بهتری از یوزرها غرض خویش برسید و اقداماتی را اعمال دهید تا آن ها از شما خرید نمایند. ولی در پژوهش تفاوت بهینه سازی و گوگل ادز، بهینه سازی را میاقتدار چیزی بیشتر از اخذ ترافیک از روش کلمه ها کلیدی دانست.
۴. بهبود هدف ها متبوع شما در بازاریابی
هنگامی که از برندینگ و کردار مشتریانی استوار کلام میگردد، به اصطلاح “محتوا شاه میباشد” میرسیم. با استعمال از تبلیغاتی که در گوگل جاری ساختن میدهید، میتوانید بدین سود برسید که در حقیقت کدام عبارات کلیدی به صورت مداوم برای مارک شما کاربردی و سودقسمت میباشد. بعداز اینکه بهاین کلمه ها کلیدی هدفمند رسیدید، هم اکنون می بایست درباره آن ها محتوای آموزشی و درگیرکننده و گرانبها ساختوساز فرمائید.
گامبعدی این میباشد که با به عبارتی غرض لندینگ پیجهایی با مقصود تجاری و درآمدزایی بسازید تا یوزرها را متقاعد فرمائید که به عبارتی لحظه از شما خرید نمایند.
۵. تولید مشتریان محلی
غرض یوزرها از کاوش یافتن مغازههای بدور از آنها وجود ندارد و گاهی بهدنبال دکانهایی در حوالی خویش میباشند. بر طبق آمارها بیشتر از ۶۰ درصد یوزرها آمریکایی برای کاوش و یافتن مغازهها و اهدافی در حوالی خویش به کار گیری مینمایند. همینطور ۱۸ درصد از همین واحد سنجش کاوش در به عبارتی روز به فروش تبدیل می شود.
پس شما میتوانید با به کارگیری از گوگل ادز متاع یا این که سرویس ها خویش را به مصرفکنندگان محلی معرفی نمائید. بهاین شکل حتی در حالتی که قابلیت خرید حضوری نیز نداشته باشید، می توانید در سریعترین فرصت جنس متبوع مشتری را ارسال فرمائید.
برای اینکه واحد سنجش کاوشهای محلی و مجاورت خویش را متوجه گردید بایستی گزارش کاوش گوگل ادز را بر طبق وضعیت جغرافیایی نظارت نمایید.
بهینه سازی یا این که گوگل ادز؟ کدام یک خوب میباشد؟
پاسخ، به کارگیری از هر دو میباشد. در واقع میاقتدار اذعان کرد کهاین دو کامل کننده یکدیگر می باشند. در صورتیکه از این دو به صحت، با اپلیکیشنریزی و به هم پا یک استراتژِی معلوم و از پیش رقم خورده مصرف شود، میتواند نتیجه ها قابل توجهی در ادامه داشته باشد.
همینطور اعتنا داشته باشید که Google Ads یک راهحل سریع در یک برهه زمانی معلوم میباشد که در صورتی به صدق از آن استعمال نمائید، می توانید انتظار خیر و خوبی داشته باشید.
البته در مقابل seo فرایندی بلند زمان میباشد که حاصل آن استوار میباشد و همینطور به برندسازی و تولید پشت گرمی شما نیز امداد مینماید.
گردآوریبندی
دراین نوشتهیعلمی به تفاوت بهینه سازی و گوگل ادز پرداختیم و وجه تمایز آنان را رسیدگی کردیم و اینکه چهطور میقدرت از این دو به طور تکمیل کننده بهره برد تا شایسته ترین حاصل را به دست آورید. اکنون شما می توانید با آشنایی و وجه تمایزی که از این به دست آوردید، تصمیمی آگاهانه بگیرید و اپریزی هدفمند برای بیزنس خویش اعمال دهید. همینطور کمپیننهای تبلیغاتی آجل شما سود قسمتخیس میباشد. به این دلیل که اینک می توانید به صورت مفیدتری از دادههای آن استعمال فرمائید. امیدوارم کهاین مطالب برای شما موثر و یاری کننده بوده باشد!