یادگیری سئو مدام با معضل هایی روبه رو بوده و خواهد بود. برای اینکه بتوانید seo را به طور بدون نقص و جامع یادبگیرید عالی میباشد در اولِ شغل به صورت خلاصه با مضمون‌ seo و بخش های گوناگون آن آشنا گردید. خوشبختانه تصمیم گرفتیم تا در پی به طور بی نقص سئو وب سایت و تکنیک های اعمال آن را به شما یادگرفتن دهیم. این یادگرفتن seo در 8 فصل جمع گردیده است.
چرا یادگیری بهینه سازی عنایت داراست؟
هرم مازلو در بهینه سازی آموزش سئو در مشهد
فصل نخستین : مبانی بهینه سازی (سئو برای مبتدیان)
فصل دوم : موتور های جست و جو به چه شکل عمل می نمایند؟
خوشحالیم که درین مسیر گام برداشته ایم و قصد داریم در طول وبلاگ هایی که در آتی منتشر خوا هیم کرد سئو را به طور بی نقص و نصیب بندی گردیده به شما یادگرفتن دهیم. همدم ما باشید تا مسافرت یادگیری seo را برای شما رسم کنیم.
 
چرا یادگیری بهینه سازی التفات داراست؟
یادگیری بهینه سازی به شما این قابلیت را می‌دهد تا بیزنس خویش را در معرض روئت کرد میلیون ها مخاطب قرار دهید. آیا می‌توانید غیر از وبسایت تجاری بیزینس خویش را برای میلیون ها مخاطب به اکران بگذارید؟ آن هم برای در پهنا یک روز؟
 
براین اساس همانگونه که میدانید شایسته ترین نحوه برای آموزش سئو مشهد ارائه تولیدات و سرویس ها به مشتریان وب ، به کار گیری از تارنما های تجاری است. درحال حاضر مورد این میباشد در کنار شما 100 ها نفر نیز وبسایتی شبیه با تجارت شما دارند و شما می بایست در دیدن شدن، با آنها رقابت فرمایید.
 
رعایت اصول سئو این امکان را به شما می‌دهد تا با قرار گیری در نتایج اول گوگل و موتور ها جست و جو ، شانس خویش را برای چشم شدن ارتقاء دهید.
 
پس تا به هم اکنون به اهیمت بهینه سازی پی برده اید. عالی میباشد بدانید seo وب سایت برای موتور های جست و جو میتواند فروش تارنما شما را تا 100 ها موازی ارتقا دهد.
 
هرم مازلو در سئو
همانطور که میدانید ، هرم مازلو نیاز های آدم را طبقه بندی آموزش سئو مشهد می نماید. در بنا شده در این نوع طبقه بندی شما شاهد حق اولویت نیاز های زیر خیس نسبت به نیاز های فراتر می باشید و مهم خیس از ان اینکه درین هرم نیاز دومین درپی برآورد نیاز اولین به وجود میاید. برای مثال تا زمانی که خوراک و پوشاک وجود نداشته باشد ، عشقی نیز در شغل وجود ندارد!
 
جالب میباشد بدانید این اصل برای سئو نیز وجود دارد. شما نیز در سئو خوب می‌باشد استارت نیاز های نخستین بهینه سازی را برطرف نمائید آنگاه به سراغ نیاز ها و فاکتور های فراتر تکان فرمائید.
 
در تصویر ذیل میتوانید هرم مشابه سازی گردیده مازلو برای بهینه سازی را ببینید:
 
 
 
همان طور که مشاهده کردید 7 شرط برای سئو تارنما وجود دارد که هریک از آن ها به ترتیب به یکدیگر ارجحیت دارند. این 7 شرط عبارت اند از :
 
وبسایت خویش را به نحوی پیاده سازی نمایید که برای موتور های جست و جو قابل خزش و ایندکس باشد.
محتوا باید پرسش استفاده کننده را جواب دهد و در عین حال دیدنی باشد
از کلیدواژه ها و عبارت هایی که یوزرها از آن برای کشف کردن جواب خویش استفاده می نمایند ، استفاده کنید.
وبسایت در جهت تجربه کاربری (ux) پیاده سازی گردیده باشد.
محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که پیوند ها و رابطه مخاطب با آن زیاد خواهد شد.
از توضیحات و تیتر های باصرفه گردیده به کار گیری نمائید تا نرخ بازدید به کلیک ارتقا یابد.
از دیتا استراکچر ها و نتیجه ها بی نیاز گردیده فایده ببرید.
رعایت این هفت مرحله و وصال به واپسین مرحله یعنی حاصل بی نیاز گردیده ، به شما این یقین را خواهد بخشید که در طی پروسه seo ، استراتژی شما به نه کار نموده است. همان دیگر اگر که همگی فاکتور های موردنیاز برای تکامل این 7 مرحله را رعایت نمایید ، توانسته اید تارنما خویش را برای موتور های جست و جو سئو فرمائید. برای اینکه فاکتور های ما یحتاج برای اجرای مازلو سئو را خاطر بگیرید کافیست هر یک از فصل های زیر را به ترتیب رسیدگی کنید. در انتها ادراک صحیحی از هر مرحله از هرم مازلوی seo خواهید داشت.
 
فصل اولیه : مبانی seo (seo برای مبتدیان)
در فصل اولیه یادگیری بهینه سازی ، مبانی بهینه سازی و طرز اجرا آن را فرا خواهید گرفت. درین فصل خاطر می گیرد سئو به چه نحوه هایی اجرا می‌گردد. تکنیک ها و اهمیت بهینه سازی در این فصل به طور کامل ذکر خواهد شد.
 
یکی مهم‌ترین مباحثی که درین فصل به آن پرداخته ایم ، معرفی سئوکلاه سپید و بهینه سازی کلاه سیاه می باشد که پی بردن روش جاری ساختن و تفاوت فی مابین آنها برای هر seo کاری مورد نیاز است.
 
فصل دوم : موتور های جست و جو چه‌گونه عمل می نمایند؟
یادگیری بهینه سازی و seo وبسایت فارغ از اینکه بدانید گوگل و بقیه موتور های جست و جو مانند بینگ و یاهو چه گونه عمل می نمایند عملا قابلیت پذیر وجود ندارد.
 
درواقع شما تحت عنوان هر کس روند سئو را ایفا می دهید ، می بایست به مباحث کروال ، ایندکس ، رنک بندی گوگل و الگوریتم های آن شناخت بدون نقص داشته باشید.
 
در صورتی‌که که بدانید شیوه تلاش موتورهای جست و جو چیست ، بسیار سریع خیس و ریلکس خیس می‌توانید سایت خویش را با صرفه فرمایید چون شما شالوده عمل موتور های جست و جو را می‌دانید.
 
فصل سوم : کیوورد ریسرچ یا این که استیناف لغت ها کلیدی
درین فصل به شما یادگرفتن خوا‌هیم بخشید چگونه روند پژوهش ها عبارات کلیدی را شروع فرمائید و آن را ادامه دهید.
 
آنچه که در‌این نصیب از یادگیری بهینه سازی می بایست بدانید ، غرض از جست و جویبار کاربر است. ما یحتاج می باشد بدانید کاربر با چه هدفی کلمه و واژه کلیدی متبوع شما‌را جست و جو می نماید.
 
خلال مورد ها ذکر شده ابزار های موردنیاز برای پژوهش ها واژه کلیدی به شما معرفی خواهند شد. اکثر اوقات این ابزار ها مبلغی می باشند اما جذاب است بدانید ابزار هایی را به شما معرفی خوا هیم کرد که گوگل آنان را برای فرآیند پژوهش ها کلیدواژه به شما بدون پول ارائه خواهد بخشید.
 
فصل چهارم : seo داخلی یا این که on page سئو
این قسمت از بهینه سازی که به آن seo داخلی گفته می شود ، می‌تواند نسبت به بقیه فصل ها برایتان غامض به حیث رسد. در واقع seo داخلی مشتمل بر کلیه فعالیت های بهینه سازی است که در سایت خودمان برای بهینه سازی تارنما اجرا گردد.
 
بهینه سازی ایجاد کرد محتوا ، بهینه سازی تصاویر ، seo فنی ، ux و ui و اکثری از فاکتور های دیگر بهینه سازی درین بخش یعنی seo داخلی اجرا گردد.
 
فصل پنجم : نصیب فنی بهینه سازی یا این که بهینه سازی تکنیکال
seo تکنیکال نیز بخشی از seo داخلی به حساب آورده می شود. در بنا شده در این بخش سایت برای ربات های گوگل و بقیه موتور های جست و جو باصرفه می‌شود. اجرای درست seo فنی سایت این امکان را به شما می دهد تارنما خویش را قابل ایندکس و قابل خزش نمائید.
 
از جمله درین نصیب با فعال سازی نقشه سایت میتوانید ربات های گوگل را منظم خیس به وب سایت خویش بکشانید و به آنها در ایندکس صفحه ها تارنما تان امداد فرمائید.
 
فصل ششم : بک پیوند و offpage ( off page سئو)
سئوی آف پیج که دربرگیرنده بک پیوند و کار در سوشیال مدیا ها می‌باشد ، مهم ترین ملاک برای ارتقا اعتبار دامنه می‌باشد. با ارتقاء اعتبار دامنه وبسایت ، وصال به کاغذ 1 گوگل برای شما امکان پذیر خواهد بود.
 
دقت داشته باشید این مرحله آلرژی بیشتری خواهد داشت و به همین خیال عالی میباشد استراتژی قابل قبولی برای سئو خارجی داشته باشید.
 
ما در‌این فصل به طور بی نقص سئوی آف پیج را به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید.
 
فصل هفتم : اندازه گیری ها و انتخاب استراتژی مطلوب
با به کار گیری از ابزار های مجانی گوگل مانند گوگل انالیتیکس و گوگل سرچ کنسول می توانید اندازه دقیقی از معیار های متفاوت را داشته باشید. این اندازه گیری های ظریف به شما یاری خواهد کرد تا استراتژی بهینه سازی وبسایت را بهتر فرمائید.
 
بعضی از واحد سنجش های اندازه گیری که مطلقا بایستی آنان را مد حیث بگیرید عبارتند از : باونس ریت یا این که نرخ پریدن مخاطب ، دوران مجال فعالیت در وبسایت ، نرخ خروج استفاده کننده از وب سایت.
 
ما درین فصل از یادگیری seo به شما فراگیری خوا هیم بخشید چه‌گونه استراتژی های لازم برای بهره گیری عالی از بهینه سازی را جاری ساختن فرمائید.