امکان‌ها و کاربردهای جت بهینه سازی تحت عنوان جایگزین الکسا
جت بهینه سازی یکی شایسته ترین ابزارهای تحلیل وب سایت در جهت تهیه کردن درجه وبسایت در گوگل، شناسایی و رفع ایرادات بهینه سازی وب سایت، بازرسی کلمه ها کلیدی و رسیدگی شرایط وبسایت میباشد که بی شک برای تارنما‌های اهل ایران، یکی‌از شایسته ترین جایگزین‌های الکسا به حساب می آید. درپی به آموزش سئو مشهد  بعضی از مهم ترین قسمت‌های این ابزار کاربردی اشاره می کنیم:
 
رسیدگی سکو تارنما
با ورود به جت بهینه سازی و وارد کردن نشانی وبسایت و تعیین آیتم "ارزیابی مجانی وبسایت"، میتوانید گزارش جامعی از اینترنت‌وبسایت خویش اخذ فرمایید. در نصیب نخستین گزارش اکران داده گردیده و در بالای ورقه، خلاصه‌ای از حالت کلی بهینه سازی تارنما شما اکران داده می شود که در بخش درجه جت بهینه سازی، می توانید جايگاه تارنما خودتان را در جمهوری اسلامی ایران ملاحظه کنید. این درجه مبتنی بر معیار بازدید تارنما  آموزش سئو در مشهد شما رقم خورده میباشد.
 
 
 
تفحص لغت ها کلیدی
یک کدام از امکاناتی که جت بهینه سازی در مشت یوزرها قرار میدهد، مطالعه عبارات کلیدی میباشد. شما می توانید به یاری 4 نصیب واژه و کلمه گستر، بررسی دامنه رقبا، سوراخ عبارات کلیدی و ساختار محتوا به خیر و خوبی مراحل کیورد ریسرچ را اعمال دهید.
 
به یاری نصیب واژه و کلمه گستر جت بهینه سازی میتوانید به راحتی لغت ها کلیدی مربوط به حوزه کاری خودتان را پیدا نمائید. بررسی دامنه رقبا به شما این قابلیت را میدهد که با وارد کردن دامنه وبسایت خویش یا این که یکی رقبا، ترازو سهم بازار هر کدام را ملاحظه کنید و همینطور یک لیست از عبارات کلیدی‌ای که رقبایتان به کارگیری کرده‌اند در دست شما قرار می دهد. نصیب ساختار محتوا به شما امداد می‌نماید به امداد بازخوردهای الگوریتم رنک برین گوگل، بفهمید چه طور محتوایی ایجاد نمایید که در کلمه و واژه کلیدی متبوع شما از گوگل ورودی خیر اخذ فرمائید. نصیب سوراخ لغت ها کلیدی به شما این قابلیت را میدهد تا لیست لغات کلیدی‌ای را مشاهده کنید که رقبای شما روی آنها شغل می‌نمایند و شما شغل نمی کنید.
 
 
 
ارزیابی و ارزیابی فنی تارنما
در قسمت پژوهش فنی جت بهینه سازی میتوانید محاسبه جامعی از نصیب فنی تارنما خویش اخذ فرمائید. گزارش این نصیب به سه قسمت اشتباه، هشدار و سوای نادرست تقسیم گردیده‌است. در قسمت نادرست، مواقعی که بایستی اصلاح شوند اکران داده گردیده‌اند. در قسمت هشدار، مواقعی نام برده‌اند که خوب میباشد رعایت شوند و در قسمت سوای غلط نیز مواقعی که به صحت در وبسایت شما ایفا گردیده‌اند اکران داده می شوند.
 
 
 
پلاگین کروم جت seo
پلاگین کروم جت بهینه سازی به شما این قابلیت را می دهد تا گزارشی از محاسبه و کارایی اینترنت‌وب سایت، شرایط لینک و پیوند‌ها و تغییرات جايگاه در لغات کلیدی را تنها در یک پلاگین کروم ببینید. پلاگین جت بهینه سازی به شما یاری می‌نماید تا زیرکانه وب سایت خویش را با صرفه‌سازی نمایید و فراتر از رقبا چشم گردید. ﺍﻓﺰﻭﻧﻪ ﺟﺖ ﺳﺌﻮ دربرگیرنده چهار نصیب متعدد میباشد که در سه قسمت آن، ﺗﺤﻠﯿﻞ ﺻﻔﺤﻪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮐﻠﯽ ﺻﻔﺤﻪ (ﺷﺎﻣﻞ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺳﺮﺗﯿﺘﺮﻫﺎ، ﻟﯿﻨﮏﻫﺎ، ﻣﺘﺎ ﺗﮓﻫﺎ ﻭ...)، ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻋﻤﻠﮑﺮﺩ ﺻﻔﺤﻪ ﻭ ﺭﺗﺒﻪ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﮐﻠﯿﺪﯼ ﺭﺍ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽﺩﻫﺪ و ﺩﺭ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﺖ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻐﯿﯿﺮﺍﺕ ﺁﺏ ﻭ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﮔﻮﮔﻞ (علامت دهنده ترازو تغییر و تحول سکو در کلمه ها کلیدی) ﻭ ﻟﯿﻨﮏﻫﺎﯼ ﻣﻔﯿﺪ ﺳﺎﯾﺖ ﺟﺖ ﺳﺌﻮ ﻗﺮﺍﺭ داده گردیده‌اند.
 
 
 
عده‌بندی
 
هنگام کار الکسا، بخش اعظمی از متخصصان بهینه سازی از این ابزار به کار گیری می‌کردند و تولبار آن روی بخش اعظمی از مرورگرها نصب گردیده بود. بعداز آنکه الکسا به عمل خویش نقطه نهایی بخشید متخصصان بهینه سازی به مجبور به به کارگیری از ابزارهای دیگر روی آوردند. درین مقاله به معرفی تنی چند از ابزارهای کاربردی که می توانند جایگزین الکسا باشند اشاره کردیم. مثلا آنها ابزار کاربردی جت بهینه سازی میباشد. این ابزار قادر است اکثری از ایرادات تارنما شما‌را که از لحاظ متخصصان بهینه سازی نهفته باقی‌مانده، به شما نماد دهد و با گزارشی جامع و ظریف، چک جامعی از تارنما شما ارائه دهد. امید‌وار‌یم بتوانید به امداد این ابزار، وب سایت خویش را بهبود ببخشید و از ارتقا ترافیک در تارنما خویش لذت ببرید.
 
استراتژی محتوا چیست؟ یادگرفتن استراتژی محتوا از مبنا
استراتژی محتوا نرم‌افزار‌ای مدون میباشد که در آن از محتوا (صوتی، بصری یا این که نوشتاری) برای حصول به هدف ها تجاری حصول‌وکار به کار گیری میشود. یک استراتژی محتوای پیروز، مخاطبان غرض را جذب و حتی بعداز خرید نیز آنان را مشغول می‌نماید. از جمله در‌صورتی‌که مقصود دستیابی‌وکار شما ارتقاء دور اندیشی از مارک میباشد، چهت نیل به‌این غرض، ممکن میباشد یک استراتژی محتوا که بر seo تمرکز داراست، برای ارتقا بازدید اینترنت‌وبسایت، استخراج نتیجه ها عالی در موتورهای کاوش (SERP) و ارتقا ترافیک به سمت تولید ها یا این که سرویس ها خویش، تدوین فرمائید. طبق داده های عددی وبسایت Hubspot حدود 70 درصد از بازاریابان به صورت فعال در بازاریابی محتوا سرمایه‌گذاری می‌نمایند، براین اساس ساخت یک استراتژی محتوایی عالی، برای رقابت، بسیار اساسی و حیاتی میباشد. با این نوشته‌ی‌علمی یار باشید تا تماما با استراتژی محتوا و فرآیند پیاده‌سازی آن آشنا گردید.
 
خواسته از استراتژی محتوا چیست
در شرایطی‌که در پی این می باشید که اینترنت‌تارنما شما هم از دید یوزرها و هم از حیث گوگل، تحت عنوان یک وب سایت نفیس شناخته خواهد شد و یوزرها بیشتری را جذب وب سایت خویش فرمائید، مستلزم یک استراتژی بهتر و جامع محتوا می‌باشید. این استراتژی، یک راهنما و نقشه روش برای ساخت‌و‌ساز و توزیع اشکال محتوا در یک استحصال‌وکار با غرض جذب مخاطب میباشد. مقصود این استراتژی، جواب به‌این پرسش میباشد که چه محتوایی را چه گونه می بایست ساخت کنیم و چرا؟
 
این استراتژی یک کدام از مهمترین اجزای استراتژی بازاریابی دیجیتال میباشد؛ چون گزینش می‌نماید که قصد دارید با مخاطبان خویش، کجا، چه هنگامی و به چه شکل، رابطه برقرار نمائید. این مورد بسیار کبیر‌خیس از فهرستی از پوسته‌ها و موضوعات میباشد و مشتمل بر پرسونای خریدار، نقشه مهاجرت مشتری، روز‌نگار محتوا و ... می‌گردد.
 
البته برای ساخت و ساز محتوای خوب، نیاز به مجال و هزینه میباشد؛ به این ترتیب چه پست‌های وب لاگ را برون‌سپاری نمایید یا این که ویدیوها را خودتان ساخت و ساز نمایید، داشتن یک نرم افزار سازمان‌یافته چهت نیل به نتایجی که می خواهید، بسیار اساسی میباشد.