سوای کلیک یا این که zero-click در seo چیست؟ نکات ضروری و اساسی
اینجانب در‌این محتوا شما‌را با زمینه سوای کلیک یا این که zero click و ۵ اثر عمده‌ی آن بر بهینه سازی آشنا می کنم. همینطور، یکسری استراتژی کلیدی برای نجات بهینه سازی در بعدازظهر فارغ از کلیک را با آموزش سئو مشهد  شما به اشتراک می گذارم.
 
جستجوهای سوای کلیک یک سری هنگامی میباشد که در اکنون رویش میباشد و سبب ساز افت داده های عددی کلیک و ترافیک برخی از وب سایت‌های گرانقدر گردیده است. در صورتی این وب سایت‌ها استراتژی‌های سئوی خویش را متناسب با نتیجه ها سوای کلیک تغییر‌و تحول ندهند، احتمالا ضربه سنگینی به وبسایت‌ها آموزش سئو در مشهد  وارد خواهد آمد.
 
با اینجانب تا انتهای این محتوا همدم باشید تا شما‌را با نکات اصلی مرتبط با zero click از تاثیرات تا با صرفه‌سازی آشنا کنم.
 
سوای کلیک یا این که Zero Click چیست؟
سوای کلیک یا این که Zero Click اصطلاحی درباره جستجوهای گوگل میباشد؛ جستجوهایی که فیض یا این که پاسخ آن‌ها بدون واسطه در کاغذ نتیجه ها داده می گردد و استفاده کننده نیازی به کلیک بر روی لینک و پیوند فیض برای یافتن جواب جستجوی خویش ندارد.
 
احتمالا شما هم با اینگونه نتایجی در برگه حاصل موتورهای کاوش SERP مواجه گردیده‌اید که پاسخ پرسش یا این که جستجوی شما‌را خیلی کوتاه، فوری و ظریف می دهند؛ جوری که دیگر نیازی به کلیک بر روی پیوند فیض و ورود به تارنما آن ندارید.
 
به عنوان مثال زمانی اینجانب عبارت «پایتخت لتونی» را در گوگل سرچ می کنم، این فیض ظواهر می‌گردد:
 
 
 
مشاهده می کنید که گوگل صرفا با اکران یک فیض بسیار کوتاه، داده ها موردنیاز را در به عبارتی شیت حاصل در اختیارم قرار بخشید. و اینجانب تنها با تلاوت این کلمه و واژه، و سوای اینکه روی پیوند سایتی کلیک کنم یا این که وارد سایتی نحس، به جواب موردنیازم که «Riga» می باشد، رسیدم!
 
ورود AIO و ارتقا zero click
با ورود AIO به حاصل گوگل، مورد zero click ارتقا داشته و منجر شد‌ه‌است یوزرها در به عبارتی حاصل گوگل جواب خویش را از سیستم هوش تصنعی گوگل اخذ می‌نمایند.
 
 
 
طبق داده های عددی منتشر گردیده در تارنما سمراش، ۲۵.۶٪ از جستجوهای دسکتاپ و ۱۷.۳٪ از جستجوهای تلفن همراه به اکران نتیجه ها زیروکلیک یا این که سوای کلیک ختم می گردند؛ و این یعنی افت نرخ کلیک (CTR) و معیار بازدید وب سایت‌ها!
 
با این احوال، آیا داریم به نقطه پایان روایت‌ی کلیک در seo مجاورت می‌شویم؟