کسب سوالهای متداول یوزرها
یکی‌از دیگر از مراحلی که می بایست در قسمت seo محتوا درنظر گرفت، حصول سوال های و ساخت نصیب FAQ میباشد. در‌این‌صورت‌ میتوانید از روش پاسخگویی به سوال های رایج پیرامون زمینه نوشته ی علمی، یوزرها را جذب فرمایید. دیدنی میباشد بدانید که 8% از جستجوها در گوگل به طور پرسشی مطرح می شوند. این نشانه میدهد که اکثری از یوزرها با درج یک خط و عنوان کردن پرسش خویش، در‌پی یافتن ورقه‌ای برای پاسخ ظریف می باشند. حصول سوالهای متداول قادر است این مجموعه از یوزرها را به ترافیک کاغذ آموزش سئو مشهد  شما جذب نماید.
 
برای آنکه بتوانید این سوال ها را پیدا نمایید، یک سری راه‌حل وجود دارا هستند که عبارتند از:
 
استعمال از ابزارهای سرچ کلمه و واژه کلیدی: جذاب میباشد بدانید امروزه پلتفرم‌هایی که در قسمت جستجوی کلمه ها کلیدی عمل می‌نمایند، کلمات پرسشی یوزرها حول آن واژه و کلمه کلیدی را نیز ارائه می دهند. در این‌ آموزش سئو در مشهد حالت میتوانید از آن ها به کار گیری نمایید.
تفحص و کتابت: شما می توانید از عده ای که کارشناس آن حوزه میباشند و با مشتریان رمز و شغل دارا‌هستند، لیست سوالهای پرتکرار مطرح گردیده را اخذ فرمایید.
جستجوی واژه و کلمه کلیدی اساسی: شما می توانید در ورقه سرچ گوگل، کلمات پرسشی را پیش از کلمه و واژه کلیدی مهم قرار دهید. دراین‌صورت گوگل به صورت اتومات پیشنهاداتی را مشتمل بر واژه و کلمه کلیدی مهم ارائه می دهد که به عبارتی کوئری‌های یوزرها می‌باشند.
استعمال از فیلد سرچ موتور کاوش یک راه‌حل عالی در بهینه سازی محتوا و یافتن قضیه برای نوشته‌علمی، عبارات کلیدی و مواقعی از این قبیل میباشد.
 
شناسایی و مجموعه بندی محتوا بر طبق intent یا این که نیت استفاده کننده
 
 
مراد از اینتنت یا این که عمل یعنی هدفی که وی از جستجوی کلمه و واژه کلیدی داشته میباشد. در seo محتوا اساسی میباشد که کتابت آن بر اساس با غرض کاوش مخاطب باشد. امروزه تیم بندی محتواها براساس نیت مخاطب از کاوش در 4 قسمت تقسیم می‌گردد که عبارتند  از:
 
Informational یا این که اطلاعاتی: مخاطب درین نوع جستجوها گرایش داراست تا درباره‌ی موضوعی داده ها خویش را بیشتر نماید. معمولا این جستجوها به طور سوالی با عبارت‌های پرسشی در اولِ کوئری ایفا می گردند. از جمله: به چه شکل باتری موبایل را عوض کنیم؟
Navigational یا این که مسیریابی: در‌این نصیب مخاطب قصد جستجوی عبارتی را دارااست که می خواهد به وبسایت خاصی منجر گردد. به عنوان مثال جستجوی وب سایت پینترست که مستقیما استفاده کننده در پی وب سایت این شرکت است.
Business یا این که تجاری: سرچ‌هایی می‌باشند که استفاده کننده میل دارااست مال یا این که خدماتی را بخرد البته در جستجوی داده ها بیشتر و مقایسه تیم‌های متعدد میباشد.
Transactional یا این که تراکنشی: این نوع سرچ‌ها بسیار اساسی می‌باشند و با غرض خرید فرآورده بعداز تعیین و مشورت جاری ساختن میگردند.
در seo محتوا اصلی میباشد که هر برگه در راستای جواب به یک اینتنت یا این که نیت استفاده کننده تشکیل‌شده و در شکل نیاز بهم متصل شوند. از جمله یک نوشته ی علمی اطلاعاتی میتواند داخل خویش محصولی را معرفی کرده و به برگه‌ای که با غرض خرید ایجاد شده است، پیوند بدهد.
 
ساخت اعتبار موضوعی یا این که topical authority
 
 
اعتبار موضوعی یکی‌از مفاهیم بهینه سازی محتوا تلقی می‌گردد که به ارتقا مرتبه در آن کلمه و واژه کلیدی یاری می‌نماید. برای ساخت این خصوصیت در ورقه‌ای از تارنما یا این که محتوای خویش می توانید چندین نکته را درنظر بگیرید که به گستردن تحت می باشند:
 
مورد نیاز میباشد موضوعی را با دقت بر تخصص‌تان گزینش کنید.
یک کیورد ریسرچ ظریف با مشمول کردن لغات کلیدی تخصصی اجرا دهید و آن‌ها‌را در محتوا به شغل ببرید.
کارایی فرمائید تا گستره وسیعی از موضوعات را در محتوای خویش که مرتبط به مسئله می‌باشند پوشش دهید.
از آنجایی که ما یحتاج میباشد عمق محتوا را ساخت‌و‌ساز نمایید، عالی میباشد موضوعات فرعی مرتبط را در محتوا باطن نمائید.
هدف ها جستجوی مخاطب را در محتوای خویش برآورده نمایید.
خوشه‌ها و ریز محتواها را داخل کانتنت خویش با پیوندهای داخلی به آنان ساخت نمائید.
به روزرسانی محتوا را هر از گاهی اعمال دهید.
ساخت و ساز ساختار پیلار کلاستر برای صفحه ها
خواسته از پیلار – کلاستر آن میباشد که یک ساختار شاخه‌ای را پیرامون یک محتوای مهم ساخت فرمایید. محتوای مهم پیلار یا این که Pilar نامیده گردیده و معمولا یک کاغذ میباشد. محتوای پایین شاخه Cluster یا این که خوشه اسم داراست. محتوای خوشه‌ای را برای برگه‌ای که محتوای جامع و کلی ارائه می‌نماید ساخت کرده و لینکسازی را فی مابین آن‌ها اجرا دهید. در این صورت محتوای جامع نباید بر روی مسئله عمیق خواهد شد. بلکه داده ها کلی را درخصوص مورد فرعی ارائه کرده و محتوای بیشتر را به پست کلاستر ارجاع دهد.
 
به‌دنبال یک مثال ساختار محتوای پیلار کلاستر را برای شما علامت میدهیم که قادر است به فهم شما از ساخت و ساز این نوع استراکچر محتوایی یاری دهد. همان گونه که مشاهده می کنید، لینکسازی‌ها دو طرفه بوده و کلاسترها موضوعات زیرمجموعه یا این که Sub topic می‌باشند