7. استفاده از اسکیما برای seo ورقه تولیدها
روش دیگر برای  seo تولیدات، به کارگیری از کدهای اسکیما می باشد. کدهای اسکیما در بین کدهای صفحات تارنما قرار می گیرد و باعث فهم و شعور عالی محتوای شما توسط گوگل، زیبایی وبسایت شما و ارتقاء مرتبه و بهینه سازی میشود. با به کار گیری از کدهای اسکیما پنج ستاره در کنار عنوان محتوای خود در ورقه سرچ گوگل مشاهده میکنید.
8. عدم تشکیل داد صفحه ها با محتوا  آموزش سئو مشهد و واژه و کلمه کلیدی اسکن
در تارنما خود یک سری ورقه با محتوای کپی نسازید. اگر‌که محتوا و تصاویر صفحات سایت شما با یکدیگر اسکن باشد، ارزش و سئو پایینی دریافت می کند. همچنین در صورتی که از عبارات کلیدی تکراری در صفحات خود استفاده کنید، صفحه های شما کنیبال میگردند. (کنیبال چیست؟)
به عنوان مثال در حالتی که رنگ های مختلفی از یک پیراهن را در فروشگاه خود دارید، برای هر رنگ شیت غیر وابسته با عنوان و محتوای یکسان ساخت و ساز نکنید. تمامی رنگ های این مدل باید در یک برگه آرم داده خواهد شد.
9. به کارگیری از لینک های برد کرامب
در‌صورتی‌که در وب سایت خود از لینک های آموزش سئو در مشهد برد کرامب به کارگیری نمائید، کاربر متوجه می‌گردد که در کدام ورقه از تارنما شما می‌باشد. با این عمل لینک سازی داخلی صفحه ها شما قادر شده و در تجارب کاربری نیز مفید می باشد.
10. به کار گیری از محتوای چند رسانه ای در صفحه ها
برای معرفی تولیدات خود از محتوای چند رسانه ای به کارگیری نمائید. منظور از محتوای مولتی مدیا ویدئو و صوت است. شما میتوانید با تهیه فیلم جالب محصول ها خود را به کاربران معرفی فرمایید. این گونه کاربران زمان مجال بیشتری در صفحه شما می مانند و جايگاه سئو شما نیز افزایش می یاید.
11. برای صفحات لینک سازی خارجی فرمایید
برای بهبود سئو در صفحاتی که رقابت شدیدی در کلمات کلیدی دارا‌هستند بایستی لینک سازی خارجی نمائید. البته برای لینک سازی خارجی باید به طور اصولی اقدام فرمایید؛ در غیر این صورت برعکس عمل می کند. با رسیدگی نوشته ی علمی \" لینک و پیوند بیلدینگ چیست؟ \" می توانید برای سایتتان به صورت اصولی لینک سازی نمائید.
12. مخاطبان را به تعامل ترغیب فرمائید
با نوشتن یک محتوای جذاب و کاربردی مخاطبان را ترغیب فرمایید تا نظر خود را کامنت کنند. همچنین می‌توانید از آنها بخواهید تا سوالاتشان را با شما در میان بگذارند. برای گوگل بسیار اصلی می‌باشد که شما با کاربران تان تعامل داشته باشید؛ همین آیتم باعث ارتقا جايگاه شما در گوگل میگردد. نصیب نظرها مشتریان 58 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می دهد؛ شما می‌توانید با بازرسی بخش نظرها و سوال های کاربران، برای ساخت محتوای جدید هم ایده بگیرید.
13. تجربیات کاربری را بهبود دهید
صفحات تارنما خود را به نحوی طراحی فرمائید که کاربران از صفحات سایت شما حس نه دریافت کنند؛ این همان تجربه کاربری است. به عنوان مثال مواردی که در تجارب کاربری مفید می‌باشد، عبارتند از:
 
چیدمان مناسب سایت و منوها، به کاربردن رنگ های مناسب، بار گذاری شدن سریع صفحات، دسترسی ریلکس به محصولات و … تغییر و تحول ظاهر تارنما طبق نیاز و ذوق وسلیقه مشتری در مغازه ساز بسیار ریلکس تر از سیستم های منحصربه‌فرد است.
 
 
 
14. ساخت محتوا برای هر برگه جنس
برای صفحه ها مال خود ساخت‌و‌ساز محتوا کنید و در آن از کلمات کلیدی مرتبط استفاده فرمایید. از جمله در حالتی‌که در سایت خود لپ تاپ می فروشید، برای هر برند از لپ تاپ جان دار در مغازه خود محتوا بنویسید و مجموع قابلیت و ویژگی های آن را رسیدگی فرمائید.
 
همچنین میتوانید به مقایسه دو برند متفاوت لپ تاپ بپردازید و آنان را با یکدیگر مقایسه نمائید.
 
 
 
15. روند ثبت نام کاربر و خرید مال را تست نمایید
مشتریان بایستی به راحتی محصول گزینه نظرشان را در وب سایت پیدا کرده و آن را ثبت کنند. به همین استدلال می بایست در زمانه های متفاوت فرایند خرید و ثبت نام را خودتان به عنوان استفاده کننده تست فرمایید. هر گونه کندی، عدم دسترسی به بخش های متفاوت و خلا کال تو اکشن مناسب، میتواند در کاهش فروش شما تاثیر بگذارد.
 
 
 
16. لینک های شکسته را پیدا نمایید
زمانی که کاربر روی لینکی از سایت شما کلیک می کند و با صفحه 404 مواجه می شود، شم بدی را تجربه می کند. از طرفی گوگل نیز نسبت به این موضوع حساس بوده و در صورت وجود این صفحات، رتبه سئو سایتتان را تا حد زیادی کاهش میدهد.
 
اگر محصولی در سایتتان دیگر موحود نخواهد شد یا به هر دلیلی صفحه آن از فی مابین رفته است، باید آن را ریدایرکت نمائید. در غیر اینصورت کاربر با ورقه 404 در سایت شما مواجه گردد. اما چطور صفحات 404 را از دربین ببریم؟ در نوشته‌علمی \" چه‌طور خطای 404 را برطرف کنیم؟ \" به صورت بی نقص آموزش داده ایم.
 
 
 
17. اهمیت به موضوعات پیرامون متاع
هدف خود را روی سئو تارنما برای یک یا یک سری کلمه کلیدی نگذارید. برای برخی از موضوعات که رقابت در آن ها کمتر هست، می توان روی یک یا یک سری کلمه کلیدی سرمایه گذاری کرد. البته در اکثر مواقع برای اینکه که بتوانیم عبارات کلیدی اصلی سایت را seo کنیم، باید در ارتباط لغات پیرامون  آنان هم تولید محتوا کنیم. از جمله در‌حالتی که بخواهیم لغت ها بهینه سازی، مشورت کردن سئو و خدمات سئو را برای یک سایت بهینه کنیم، می بایست تعداد زیادی محتوا برای کلمه ها پیرامون زمینه seo ایجاد کرد کنیم. چرا؟ اول برای اینکه گوگل متوجه گردد وب سایت ما فعال هست و دوم برای اینکه از بینش پیوند دادن لغات هم کانسپت به صفحه ها اصلی قدرت صفحه های را زیاد کنیم.
 
برای محصول ها در سایتتان هم می بایست روی لغات پیرامون کلمه ها اساسی کار نمائید. مثلا: برای سئو کردن شیت متاع لپ تاپ ایسوس باید مقالاتی درخصوص موضوعاتی همچون:
 
 آیا لپ تاپ ایسوس بخریم؟ 
 
ایسوس core i7 یا core i5؟
 
لپ تاپ ایسوس گیمینگ
 
 
 
18. پیشنهادات محصول
قسمتی را برای توصیه دیگر تولیدات در سایت قرار دهید. می توانید با عبارت هایی مثل تولید ها مرتبط محصولاتی که دیگرافراد خریداری کرده‌اند محصولاتی که دیگرافراد دوست داشتند ممکن هست شما هم دوست داشته باشید مخاطب را ترغیب به دیدن از صفحات دیگر نمائید. این شغل زمان ماندگاری استفاده کننده را در تارنما شما ارتقا می دهد که برای بهینه سازی سایت اثرگذار می باشد.
 
 
 
۱۹. گواهی SSL
وب سایت های فروشگاهی بایستی سند SSL برای ارتقاء امنیت تارنما خود دریافت کنند. مدرک SSL تبادل داده بین سرور ها را ایمن می سازد. این گواهی برای گوگل عنایت بسیاری دارد و در بهینه سازی سایت فروشگاهی به آن اعتنا می کند از سوی دیگر این سند باعث ارتقا پشت گرمی مشتری می شود. در نوشته‌علمی چه طور ssl را در وردپرس فعال کنیم؟ در این مورد بیشتر کلام کرده ایم.