از اسکیما برند استفاده نمائید
از اسکیما برند آپ به کارگیری نمائید
اسکیما برند آپ یکی از دیگر از استراتژیهای غالب در GEO میباشد. به کارگیری از کدهای اسکیما یا این که دادههای ساختاریافته در صفحه ها تارنما به موتورهای کاوش در تعبیروتفسیر عالی محتوای تارنما یاری مینماید؛ بهخصوص برای بعد از ظهر کنونی که اکران فیچرد اسنیپتها و ریچ اسنیپتها در سرپ گوگل به شدت ارتقاء آموزش سئو مشهد یافته میباشد.
کدهای اسکیما مشمول تگهایی برای افزودن المانهای مرتبط با اکران اسنیپتها در شیت حاصل سرپ میباشند که به اکران عالی و جالبخیس پیوند وبسایت شما یاری مینمایند.
اکران محتوای وبسایت شما در پوسته جعبههای فیچر اسنیپت سبب بهبود مشاهده پذیری یا این که visibility مارک و تارنما شما در حاصل گوگل آموزش سئو در مشهد میگردد.
برای مثال در تصویر تحت یک مثال از حاصل نتایج از به کارگیریی اسکیما برای اکران محتوا به طور گزینه بندی در پوسته فیچر اسنیپت را می بینید:
۷- محتواهای رسانهای بیشتری ایجاد نمایید
موتورهای گردآورنده AI صرفا روی محتوای متنی متمرکز نیستند، بلکه هر نوع محتوایی به عنوان مثال تصاویر، کلیپ، وویسها، اینفوگرافیکها و… را نظارت مینمایند تا به شعور صدق از معنی و بها یک محتوا برسند.
در seo هم محتوای رسانهای از قیمت بالایی شامل است. زیرا یوزرها با محتوای تصویری بیشتر از محتوای متنی رابطه برقرار مینمایند. و این یعنی، محتواهای تصویری، بهخصوص ویدیوها، یوزرها را بیشتر سرگرم مینمایند و مجال حضور یا این که توقف (Dwell time) یوزرها را در وب سایت ارتقاء می دهند.
تارنماهایی که از محتواهای ویدیویی به کار گیری مینمایند، شاهد ۴۱ درصد ارتقاء در نرخ ترافیک ارگانیک میباشند. از جمله، یوتیوب تحت عنوان یکی قدرتمندترین وب سایتهای متکی بر محتوای ویدیویی، با داده های عددی بسیار بالا در نتیجه ها AI نمایان میشود و از آن ترافیک اخذ مینماید. معیار citation یوتیوب در AIO از ماه ژانویه تا به اینک، بیشتراز ۲۵ درصد ارتقا یافته میباشد.
پس در سئو GEO از ساخت محتوای رسانهای مربوط به کوئریهای ترند و پرجستجو، بیشتر به کار گیری فرمائید.
۸- از ابزارهای هوش تصنعی برای ساخت محتوا امداد بگیرید!
توجه فرمایید: از این ابزارها برای ساخت و ساز محتوا یاری بگیرید و از آنان نخواهید برای شما محتوا ایجاد نمایند.
چنانچه هوش تصنعی و مصنوعی تحت عنوان مولف به کار گیری فرمایید، احتمال جریمه بالا میباشد.
نمونه: دراینصورت، نسبتاًً کل نوشتهیعلمی به وسیله هوش تصنعی و مصنوعی نوشته می گردد، با کمترین دخالت انسانی. استفاده کننده تنها مورد یا این که یکسری واژه کلیدی می دهد و توقع دارد خروجی پایانی مهیا نشر باشد.
ولی در صورتیکه از هوش تصنعی تحت عنوان یک دستیار یا این که ابزار کمکی استعمال فرمائید، اثر مثبت خواهد داشت.
دراینحالت، در دست گرفتن اساسی با مولف انسانی میباشد و هوش تصنعی صرفا در قسمتهایی از نوشتار امداد مینماید: مثل ساخت و ساز عنوان، دستکاری جمله، توصیه تیتر جالب، خلاصه کردن یک قسمت، ساختن یک نمونه، یافت کردن یک داده های عددی ظریف و چنین مورد ها.
استراتژی اساسی دیگر در GEO این میباشد که برای ساختوساز محتوا از ابزارهای هوش تصنعی مثل ChatGPT امداد بگیرید. این ابزارها به خیر و خوبی با گویش مورتوهای گردآورنده AI آشنا می باشند و محتوای متناسب با موتورهای مولد ساخت مینمایند.
از این ابزارها میتوانید برای ایده تصاحب کردن، بازنویسی و حتی ساخت محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی استعمال فرمائید. این ابزارها ایدههای جذابی در مشت شما قرار می دهند، ساختار دقیقی برای محتوای شما ساخت مینمایند.
2 ابزار اصلی هوش تصنعی برای ساخت و ساز محتوا عبارتند از:
ChatGPT
Notebooklm
Gemini