مرغ مگس خوار و بعدی‌ی جستجوی اینترنتی
فکر می کنید که چرا بعدی از آن مرغ مگس خوار باشد؟ پاسخ آن بی آلایش میباشد. چون گوگل روز آپ دیت رند‌خیس می گردد و با جاری ساختن بروزرسانی‌هایی برای الگوریتم Hummingbird و رنک‌برین، نوید انقلابی بلندمرتبه آموزش سئو در مشهد  در جستجوی اینترنتی را به ما میدهد.
 
ولی با اینکه الگوریتم مگس خوار گوگل به ‌اندازه پاندا و پنگوئن، تأثیری بی واسطه در برگه نتیجه ها گوگل (SERP) ندارد، البته این الگوریتم‌ دقیقاً چیزی را غرض قرار داده که گوگل سال‌هاست به‌دنبال آن  میباشد؛ یعنی ادراک اخلاق و رفتار و دستیابی رضایت آموزش سئو مشهد  مخاطب.
 
عبارت بهینه سازی دیگر مخفف Search Engine Optimization وجود ندارد بلکه مضمون‌ آن فعلا بیشتر مشابه به Search Experience Optimization میباشد؛ یعنی، باصرفه‌سازی تجربیات کاوش برای مخاطب. عالی میباشد با خودتان تکرار نمائید که یادگیری بهینه سازی دیگر محصور به تکنیک‌های بی آلایش و نکات همگانی در ساخت‌و‌ساز محتوا یا این که حتی پیوند‌سازی وجود ندارد، امروز seo به یک تخصص بغرنج تبدیل گردیده و مستلزم ادراک حقیقی از نیاز استفاده کننده و ارائه شایسته ترین جواب به اوست.
 
پیوند‌سازی داخلی چیست؟ وصال به درجه یک یا این که سقوط به واپسین برگه گوگل؟
در صورتیکه استراتژی هدفمندی برای لینک و پیوند‌سازی داخلی ندارید، تهنیت می گوییم! واپسین برگه از نتیجه ها گوگل وابسته به شماست.
 
در‌این نوشته‌ی‌علمی شما به فهم جامعی از پیوند‌سازی داخلی، استراتژی درست در کاربرد و اثر آن در بهبود بهینه سازی و درجه‌بندی وبسایت خواهید رسید. همینطور رایج‌ترین مشکلاتی که در واکنش با استراتژی پیوند‌سازی، پیوند‌های شکسته (broken link) و لینک و پیوند‌های نادر قیمت وجود داراست نیز گزینه نظارت قرار میگیرند.
 
قبل از آغاز اذن دهید با یک نمونه التفات لینک و پیوند‌سازی داخلی را عالی شعور کنیم:
 
زمانی برای نخسین بار وارد به یک ساختمان بلند 100 طبقه میشوید ابزار شما چهت نیل به طبقه 51 و رفتن به اتاق 512، به کار گیری از بالابر، راه و روش پله و راهروها میباشد. مطلقا چهت نیل به طبقه و اتاقی خاص به کاوش در تمام طبقات نمی‌پردازید.
 
لینک و پیوند‌سازی داخلی در هر وب سایت به عبارتی آسانسوری میباشد که شمارا به دیگر مقاله‌ها و صفحه ها هدایت می‌نماید. به کارگیری از پیوند‌های داخلی ضمن این‌که تکان یوزرها در وب سایت را هدفمند و با صرفه می‌نماید، در ادراک رابطه محتوا و صفحه ها نیز به وسیله ربات‌های گوگل نقش به سزایی دارااست.
 
وبسایت سوای استراتژی ظریف برای لینک و پیوند‌سازی داخلی، شبیه با یک هزار توی گم راه کننده میباشد که خیر برای گوگل و خیر برای اشخاص عملکرد موردنیاز را ندارد.
به شما یقین می دهیم که بعداز تفحص این نوشته‌ی‌علمی نگرش شما نسبت به پیوند‌سازی داخلی عوض شده و مجال قابل قبولی را برای اصلاح آن در لحاظ خواهید گرفت. با اصلاح لینک و پیوند‌های داخلی می‌قدرت در کمتر از 1 ماه داده های عددی بازدید وبسایت را تا 2 موازی ارتقا بخشید.
 
پس از قرائت این نوشته‌علمی ممکن میباشد پرسش آتی که به ذهنتان می رسد در ارتباط تعداد پیوند‌سازی‌های داخلی برای یک نوشته‌ی علمی باشد. در نوشته ی علمی یک‌سری لینک و پیوند داخلی برای مقاله ها بگذاریم، کامل در امر این مسئله کلام کردیم. با قرائت این نوشته‌ی‌علمی و نوشته ی علمی‌ای که به شما لینک و پیوند دادیم، می توانید استراتژی لینک و پیوند‌سازی خویش را همین درحال حاضر بچینید.
 
پیوند‌سازی داخلی چیست؟
پیوند‌سازی داخلی یعنی؛ برگه‌ای از یک وبسایت را به شیت دیگری از به عبارتی وبسایت متصل کنیم. یوزرها با کلیک بر روی این پیوند‌ها به بقیه صفحه ها و قسمت‌های مرتبط در وب سایت شما منتقل می شوند و ربات‌های گوگل میتوانند صفحه ها تازه و مرتبط را به راحتی پیدا نمایند.
 
آحاد پیوند‌هایی که در منوی اساسی وب سایت، سایدبار، محتوای ورقه، بنرهای گرافیکی، فوتر و بقیه نصیب‌های شیت قرار می گیرند بر فهم رابطه صفحه ها و انتخاب مسیر جنبش مخاطب اثر گذار بوده و از اشکال لینک و پیوند‌سازی داخلی محسوب می شوند.
 
چرا لینک و پیوند‌های داخلی از التفات بالایی بهره مند می‌باشند؟
غرض گوگل در استعمال از لینک و پیوند‌های داخلی دسترسی به محتوای نو و شعور ارزشمندی یک ورقه در تارنما میباشد.
 
فرض فرمائید یک شیت با محتوای جدید‌ای تولید کرده‌اید ولی هیچ پیوند داخلی از دیگر صفحه های تارنما شما برای آن تولید نشده میباشد. همینطور این برگه نو در نقشه وبسایت (Site map) نیز قرار نداشته و بک لینکی هم از تارنما‌های دیگر اخذ نکرده میباشد. در اینگونه قوانینی ربات‌های خزنده گوگل هیچ وقت از وجود اینگونه شیت‌ای آگاه نمی شوند و عملا با تکثیر این ورقه هیچ تغییری در موضع و ترافیک ورودی وبسایت مشاهده نمی‌کنیم.
 
در‌صورتی‌که به نمونه ساختمان بلند 100 طبقه برگردیم، می‌اقتدار اعلام‌کرد شما یک اتاق نو ساخته‌اید که هیچ مسیر دسترسی از بالابر، راهروها و رویه پله برای آن نیست و عملا کسی از وجود این اتاق اگاهی نخواهد داشت.
 
بینش گوگل در زمینه‌ی التفات و سعی پیوند‌های داخلی دیدنی میباشد:
 
گوگل همواره در جستجوی صفحه ها نو میباشد و آحاد صفحاتی که به وسیله ربات‌های گوگل رسیدگی میگردند ایندکس خواهند شد. صفحه ها تازه وقتی به وسیله ربات‌های گوگل چشم میشوند که از کاغذ‌ای ایندکس گردیده، لینکی به آنها وجود داشته باشد.
 
پس مهمترین استدلال استعمال از پیوند‌های داخلی شناساندن شیت به ربات‌های گوگل و ساخت‌و‌ساز دسترسی برای یوزرها میباشد. در صورتی ورقه‌ای فاقد هرگونه پیوند داخلی باشد از دید گوگل تحت عنوان برگه یتیم یا این که orphan pages شناخته میگردد.
 
تعداد پیوند‌های داخلی به برگه‌ای خاص در یک وب سایت، نوعی سیگنال به موتورهای جستجوست. به‌این مضمون‌ که‌این شیت عنایت بالایی داراست.
وجود لینک و پیوند‌های داخلی زیاد برای یک شیت از وبسایت لزوما در معنای استخراج رده عالی در نتیجه ها کاوش وجود ندارد! درین فرایند می بایست به رابطه موضوعی صفحه ها و لغت ها مصرف شده برای پیوند‌سازی نیز اعتنا ویژه داشته باشیم. به‌دنبال مهم ترین نکاتی که برای لینک و پیوند‌سازی داخلی می بایست به آن ها اعتنا کنیم را به شما معرفی خوا‌هیم کرد.