کال تو اکشن چیست؟
4- دعوت به مبادرت
هیبت
لینک و پیوند به ورقه دیگر
خرید
تماس بی واسطه
دانلود فولدر
تا جایی که میشود مخاطب را رها نکنیم میخوای بری البته حواستان باشد توصیه آموزش سئو مشهد مرتبط بدهید.
نکات اساسی در پیاده سازی فرمها
به استفاده کننده بگویید چرا هیبت را مالامال نماید از جمله در هدینگ یک هیبت بنویسید برای دانلود بدونپول کتاب هیبت تحت را مالامال نمائید نمونه دوم داری میری (نمونه هدینگ 1 مطمینی نمیخوای با کارمزد بدونپول معامله کنی)
مسیر پیش رو بعداز مالامال کردن هیبت را به مخاطب بگویید- برای مثال در هدینگ دو بگویید ایبوک فراگیری ورقه فرود برای شما پست الکترونیک گردد- نمونه دوم شمارتو وارد کن تا از فستیوال آینده آگاه بشی- نمونه سوم آموزش سئو در مشهد مشورت کردن میخوای بیا با هم یه کافی بزنیم.
نیاز استفاده کننده را در کال تو اکشن بیاورید بری نمونه اخذ پیوند دانلود-اخذ بدونپول ایبوک
برای دکمه هیبت خوب میباشد از رنگ اساسی پوسته استعمال نمایید
چنانچه هیبت دارید پست الکترونیک نادرست می زند همانجا خطای مخاطب را اکران دهد
هیبت معمولی- مختصر و کوتاه بر طبق ux اسم و اسم خانوادگی- آدرس اینترنتی و تلفن فرمها پایین هم و با مسافت منطق از هم
کال تو اکشن چیست؟
یک متن یا این که عکس میباشد که کاربرها، سرنخ ها و مشتریان را ترغیب به اقدامی میکند می تواند یک cta button هم باشد به صورت نمونه اینجا کلیک نمایید.
CTA قابل شعور و دسترسی اسان ساخت و ساز فرمایید -مکان مطلوب باشد ریز نباشد
call-to-action
call-to-action-sample
روانشناسی -رنگ
نکات پیاده سازی کال تو اکشن
1-رنگ سازمانی خوب میباشد اما رنگهای پرنور مثل نارنجی رنگ- قرمز رنگ-زرد رنگ و سبز هم مطلوب میباشد و رنگ های تیره مثل سیاه و قهوه ای مطلوب وجود ندارد
2- کنارش لوگو خرید به عنوان مثال باشد یا این که سه نقطه
3-عبارت دعوت به مبادرت ثابت گردیده از لغات کلیشه ای عضویت و خرید زمان به کار گیری نکنید به مکان آن
ایراد شمارا حل میکنیم
از تجارت ما بیشتر بدان
پسندیدن و گشوده تکثیر دادن
محصول ها ما رو رسیدگی و آزمایش کن
اینجانب رو بخون
نقشه مهاجرت اینجانب چیست؟
زمان مرا آغاز کن
بخوانید
آغاز فرمایید
استحصال درامد فرمایید
ذخیره نمایید
نیاز به کارت اعتباری وجود ندارد
هر وقت بخواهید میتوانید انصراف دهید
همین اکنون بپیوندید
برای دانلود عضو گردید
درخواست مدد
üدانلود ورژن ازمایشی حق تقدم زیر خیس
4- با یک پیکان به کال تو اکشن اشاره گردد
مثال صفحه ها فرود
بازاریابی-لندینگ پیج
landing-page2
landing-page3
landing-page5
landing-page6
آناتومی لندینگ پیج
هیروسکشن hero section
نصیب above the fold همونی که اولیه به استفاده کننده نشون داده میشه
محتوا
عنصرها تبدیل بازدید کننده به مشتری
کال تو اکشن conversion element
فوترادرس شبکههایاجتماعی و امضا خودمان
Above the fold
تصویر شاخص شیت
عنا وین اساسی و کمکی شما که صرفا می توانند یکسری کلمه و واژه را ذکر نمایند. ممکن میباشد نتوانید در یک یا این که دو گزاره مجموع احساسات خودتان را بیان نمایید ولی یک تصویر می تواند گویای هزاران کلمه و واژه باشد.
از جهت های متعددی تصویر شاخص ورقه شما می تواند به اندازه تیتر شما اساسی باشد. تصویر شاخص شما، جزئی مربوط به زیبایی شناختی ساختمانی ورقه فرود شما میباشد که به کاربر میگوید شما در برگه صحت قرار دارید، گزینش تان صحت دارد و می توانید به این مجموعه پشت گرمی نمایید و بدین شکل اورا جذب وبسایت خویش می نماید. فارغ از اینکه حتی آن ها متوجه این قضیه بشوند.
بررسی لیست شیت فرود
section
Intro
Header
Action
Footer
Modal
Faq
Testimonial
Seducative part
Content
Length
Images
Call to actions
Contact method
Titles
Video
Property
Simplification معمولی سازی
Features ویژگیها
Advantages
Competitive advantages
Value added مالیات بر ارزش افزوده
Price
Offers discount
Credential اعتبار