به جز GTMetrix کجا LCP می باشد؟
FCP به طور تقریب تمامی جا میباشد، در یادگرفتن سرچ کنسول هم اشاره گردیده، شما می‌تونید این میزان رو در PageSpeed Insights گوگل، Lighthouse گوگل و همچنین گزارش Core Web Vitals  آموزش سئو مشهد سرچ کنسول ملاحظه کنی.
 
سهم Largest Contentful Paint در گزارش Performance
یادمون نره مقصود ابزارهای پژوهش سرعت وبسایت مثل GTmetrix اینه که به ما یاری کنن تا تجارب کاربری بهتری رو ساخت و ساز کنیم. به این ترتیب میزان LCP مستقیما روی نمره Performance در GTmetrix نو اثر داره و ۲۵٪ از امتیاز Performance مرتبط با  آموزش سئو در مشهد LCP می‌باشد.
 
ولی در github به طور داینامیک میشه معیار سهم هر فاکتور رو به خیر و خوبی روءیت کرد.
 
مقدار LCP چقدر باشه خوبه؟
کمتر از ۱.۲ ثانیه : عالی
در میان ۱.۲ تا ۱.۶ ثانیه: قابل قبول، البته مستلزم سئو
در میان ۱.۷ تا ۲.۴ ثانیه: مقداری وقتگیر‌خیس از حد استاندارد
بیشتر از ۲.۴ ثانیه: خیلی وقت گیر‌خیس از حد استاندارد
پس میشه اظهار‌کرد مسافت استاندارد میان FCP و LCP بایستی به طور تقریب در میان ۰.۵ تا ۱.۵ ثانیه باشه.
 
عده بندی Largest Contentful Paint
میزان LCP خوب از FCP تجربیات کاربری رو مد لحاظ قرار میده و همینطور بیشترین اثر رو در امتیاز Performance ورقه داره. این میزان مجال اکران مطرح ترین محتوای شیت رو معلوم می‌کنه.
 
اکنون با خوندن نوشته‌ی‌علمی می بایست بدونید Largest Contentful Paint چیست؟ و طرز های سئو و بهبود این ترازو فهمیدید و اما الان متوجه شدید که چقدر سخته برای اینکه بتونید LCP رو بهبود بدید. این ترازو ۲۵٪ از امتیاز Performance رو تشکیل میده و یک سهم بزرگی است.
 
نشست ۶ – Fi
rst Contentful Paint چیست + بهبود آن
درین یادگرفتن قصد داریم به گویش معمولی بگیم First Contentful Paint یا این که FCP درون ابزار Gtmetrix چیست و با این غلط چه کنیم؟ چطور بهبود بدیم؟ آیا این اشتباه است؟
 
در نوشته‌ی‌علمی گذشته درباره روش Cumulative Layout Shift چیست و چطور باصرفه کنیم سخن کردیم، و ولی فاکتور FCP، فاکتور First Contentful Paint در صدر بوسیله گوگل درون Lighthouse Google بود و بعداز مدتی ابزار Gtmetrix هم این گزینه رو جزء فاکتورهاش در حیث گرفت. کلا گوگل هر کاری کنه سایر چه بخوان چه نخوان تابع اون خلق میکنن.
 
نکته حائض اهمیت این می باشد که دیگه مثل قبلی فاکتورهای سرعت معمولی وجود ندارد و برای حل کردن خیلی از این فاکتورهای بهینه سازی نیاز به تخصص بالا (در مسئله نرم‌افزار نویسی و seo و گاهی UX) است و فقط با خوندن چندین نوشته‌ی علمی فارسی و فرنگی شغل خاصی نمیشه کرد. اینو آغاز گفتم تا یک وقت انتظار متعددی از خودمون یا این که نوشته ی علمی نداشته باشیم