روشن سازی معنی «بهینه سازی»
 
روشن سازی عبارت seo
گاهی با کارفرمایی مواجه می‌شوید که کلمه بهینه سازی را از دیگرافراد شنیده و به پیشنهاد آنان میخواهد سایتش را seo نماید. ولی نمی داند seo چیست و قرار میباشد چه دستاوردی برایش داشته باشد؟ پس شما تحت عنوان یک سئوکار بایستی پیش از هر چیزی معنا خویش بهینه سازی را برای وی بشکافید و به وی بفهمانید که‌این واژه و کلمه درواقع مخففی میباشد از یک عبارت تعالی خیس و آنگاه به تشریح آن بپردازید. درنهایت می بایست مضمون‌ seo موتورهای جست و جو آموزش سئو در مشهد  را برای وی کاملا توضیح دهید.
 
به کار گیری از لغات معمولی برای شعور خوب بهینه سازی
برای پر‌نور سازی بهینه سازی برای مشتری،  خوب میباشد صرفا به ذکر عبارت سئو موتورهای جست و جو اکتفا نکنیم! چراکه فهم و شعور این عبارت قادر است برای شخصی که هیچ شناخت ای درین مقوله ندارد دشوار باشد. برای توضیح seo به گویش بی آلایش می‌توانید از لغت ها تحت به کار گیری آموزش سئو مشهد  فرمایید:
 
بهینه سازی منجر میگردد که وبسایت شما در ورقه اولیه یا این که دوم موتورهای جست و جو اکران داده خواهد شد.
هر چه تارنما شما به سکو های اولیه مجاورت خیس باشد، یعنی به یوزرها بیشتری نمایش داده می شود.
هر چه به مشتریان بیشتری آرم داده گردید، احتمال اینکه آن ها وارد وب سایت شما گردیده و درنهایت با شما تعامل و از شما خرید نمایند بیشتر میباشد.
شناخت با آنچه کسب و کار مشتری شماست
برای توضیح بهینه سازی برای صاحبکار، خودتان هم می بایست بیزنس او‌را ظریف بشناسید. در‌حالتی که جزئیات تجارت صاحبکار را بدانید، میتوانید از نمونه های مربوط به تجارت مشتری برای تفهیم خوب seo به کار گیری فرمائید.
 
مثلا در‌صورتی‌که مشتری شما یک وبسایت فروش خشکبار دارااست، می‌توانید برای وی توضیح دهید که کاربرانی می‌باشند که برای مثالً در گوگل سرچ می نمایند «خرید خشکبار» یا این که «طرز تشخیص پسته مرغوب». حال شما قرار میباشد این سایت را بهینه سازی نمائید تا زمانی یوزرها این لغت ها مربوط به تارنما خشکبار را جست و جو می نمایند، این تارنما دربین آیتم های نخستین به مخاطب اکران داده گردد. براین اساس با این شغل هم مشتریان بیشتری این بیزنس را می‌شناسند و هم احتمال این که تبدیل مشتری شوند بیشتر شود.
 
تفکیک seo به دو نصیب seo و اعتبار
 
تفکیک seo به دو قسمت seo و توان
برای توضیح بهینه سازی برای صاحب کار، تعاریف خویش را به دو نصیب سئو و اعتبار تفکیک نمائید. سپس مزایا و هدف ها بهینه سازی را به تفکیک این دو نصیب توضیح دهید؛ مثل توضیحاتی که در‌پی می‌بینید.
 
۱- seo در seo
به مشتریان خویش توضیح دهید که موتورهای جست و جو چندین استاندارد را برای سایت ها تمجید کرده اند. هم اکنون سئو در seo بدین مضمون‌ میباشد که وبسایت شما این استانداردها را داشته باشد. هر چه اینترنت سایتتان با این چارچوب ها انطباق بیشتری داشته باشد، این موتورهای جست و جو، مثل گوگل، رده بالاتری را در ورقه حاصل به شما میدهند. سود این منزلت بلندتر هم به عبارتی چیزی میباشد که گذشته خیس گفتیم؛ یعنی شناخته شدن بیشتر بیزنس و فروش بیشتر.
 
۲- اعتبار در seo
به کارفرمای خویش توضیح دهید که تارنما هایی که مرتبه بالاتری در موتورهای جست و جو دارا‌هستند، نزد یوزرها معتبرتر میباشند. این یک دستور اثبات گردیده‌است که سایت های برگه اولیه گوگل، بیشتر در ذهن استفاده کننده میمانند. درواقع مخاطب اینطور می پندارید که سایتی توانسته خویش را به درجه های نخستین گوگل برساند، حتماً استانداردهای نخستین را داشته و می شود به آن اتکا کرد.
 
استعمال از قیاس های آشنا برای مشتری
یک شیوه موءثر برای جابجایی داده ها این میباشد که قیاسی را درباره‌ی آنچه برای شخص تعریف‌و‌تمجید گردیده و آشناست بیاورید. کافی میباشد بدانید مشتری شما نسبت به چه چیزی درایت یا این که عشق و علاقه داراست. بعداز به عبارتی مورد به کار گیری نمائید و نمونه هایی مرتبط را بیاورید تا seo را خوب توضیح دهید.