seo تجربیات کاربری UX
۷- seo تجربیات کاربری UX
شیوه اثرگذار دیگر برای ارتقاء اتوریتی دامنه و سایتتان، با صرفهسازی تجربیات آموزش سئو در مشهد کاربری در بهینه سازی میباشد.
شما با پیاده سازی مطلوب صفحه های برای دسترسی عالی و سهل و آسانخیس یوزرها به محتوا، برقراری امنیت تارنما (HTTPS)، تلفن همراه-فرندلی کردن آن و…، میتوانید تجارب کاربری بازدیدکنندگان سایتتان را بهبود ببخشید.
۸- ارتقا سرعت وب سایت
یکی فاکتورهای مفید در اثربخشی بکلینک و پیوندها و اخذ ترافیک ارگانیک، سرعت وبسایت شماست. طبق داده های عددی وب سایتهای فروشگاهی، حدود ۴۰ درصد بازدیدکنندگان در شکل کندی وبسایت و وقت آموزش سئو مشهد گیر شدن مجال لودینگ بیشتر از ۳ ثانیه، سایتتان را بازنکرده، شکاف مینمایند.
بدین ترتیب، درصورتی که تارنما شما نماید باشد و لودینگ آن بیشتر از ۳ تا ۴ ثانیه ارتفاع بکشد، نرخ بازدید شما به شدت کاهش پیدا مینماید و نرخ پریدن یا این که بانس ریت هم شدیدا بالا میرود.
درنتیجه، چنانچه سرعت لودینگ یا این که بار گذاری تارنما شما بهخصوص شیتای که بکپیوندهای دارای اعتبار متعددی اخذ مینماید، ذیل باشد، کل زحمتی که برای بکپیوندسازی کشیدهاید، هدر میرود.
از طرفی، سرعت وبسایت شما یک کدام از المانهای اساسی در تجربیات کاربری میباشد. جلب رضایت مخاطب می بایست در الویت اولیه شما باشد تا بتوانید نرخ ترافیک وب سایت خویش را بالا نگه دارید.
۹- بهبود لینک و پیوند سازی داخلی
صراحت دارد که ارتقاء ترافیک ارگانیک از روش بکلینک و پیوندها موثرترین نحوه ارتقاء اتوریتی دامنه میباشد؛ اما عالی میباشد این ترافیک ارگانیک مدیر گردد و تنها معطوف به یک برگه از وبسایت نباشد.
شما با پیوندسازی داخلی و بهبود آن میتوانید ترافیک اخذ از بکلینک و پیوندها را در سراسر وبسایت خویش و دربین صفحه های متفاوت آن توزیع نمائید.
از طرفی، پیوند دادن به صفحه ها داخلی، به شکلی مانند بکلینک و پیوندها و لینک و پیوندهای فرنگی فعالیت مینماید. یعنی همانطوری که اخذ بکپیوند از تارنماهای دیگر منجر ارتقا اعتبار سایتتان میگردد، اخذ پیوندهای داخلی هم قادر است در ارتقاء اعتبار یک ورقه از تارنما موءثر باشد.
بدین ترتیب، شما با بهبود پیوندسازی داخلی، به صورت بی واسطه به ارتقاء اتوریتی سایتتان امداد میکنید.
۱۰- بهبود عکس العملگرایی وبسایت
در حدود نیمی از بازدیدکنندگان اینترنتی، یوزرها تلفن همراه میباشند. طبق این داده های عددی، به طبع درصد قابل توجهی از ترافیک ارگانیک وب سایت شما به یوزرها موبایلی تخصیص دارااست.
این مورد عنایت گوشی فرندلی یا این که عکس العملگرایی تارنما را نماد میدهد. یعنی، شما در شرایطی که می خواهید این قسمت شایان توجه ترافیک ارگانیک را جذب نمایید، می بایست سایتی باصرفه و ریسپانسیو برای گوشی داشته باشید.
از طرفی، بایستی بدانید که تلفن همراه برای گوگل در سکو نخستین التفات قراردارد؛ بهاین مضمون که گوگل؛ این زمینه را تحقیق مینماید که وبسایت شما تا چه اندازه برای به کارگیری گوشی باصرفه و کاربردی میباشد.
پس عملکرد فرمایید برخوردگرایی وب سایت خویش را با ارتقاء سرعت، پیاده سازی مطلوب، با صرفهسازی تصاویر و… بهبود ببخشید.
بقیه نحوههای ارتقا اتوریتی وب سایت
طریقهایی که تا به اینجا برایتان برشمردم، جزو موثرترین و شایسته ترین نحوهها برای ارتقاء اتوریتی وبسایت میباشد.
البته درصورتیکه میخواهید خلال این طریقها، تکنیکهای دیگری هم حافظه بگیرید و آنهارا آزمون فرمایید، می توانید از استراتژیهای پایین برای بهبود اتوریتی و عدد DA سایتتان به کار گیری نمائید:
بهبود برندینگ
ساخت و ساز منظم محتوای کیفیت بالا
به کارگیری از تصاویر باصرفه و اینفوگرافیک
کار در کانالهای اجتماعی
به کار گیری از فونتهای مطلوب و ماهر
توجه فرمائید که یکی فاکتورهای اساسی در به حساب آوردن DA وبسایت، عمر دامنه میباشد. یعنی سن دامنه شما برای سنجش اتوریتی عنایت دارااست. پس، می بایست یه خرده صبوری نمائید تا امتیاز DA تارنما شما به عدد دلخواهتان رسد.
تا جایی که میتوانید از همین شیوهها و استراتژیهای رسمی و صحیح برای ارتقا اتوریتی سایتتان به کار گیری فرمایید. به هیچ عنوان سراغ شیوههای غیراصولی یا این که خطرناک برای بهبود DA نروید زیرا ارزشش را ندارند.