آیا به کارگیری از ابزارهای تارنما ماز مجانی میباشد؟
بخشی از امکانی که در صدر به آنان اشاره کردیم در تارنما ماز بدون پول می‌باشند و بخشی از آنان غیر بدون‌پول میباشند. با خرید اشتراک ماهر ماز (Moz Pro) میتوانید به برخی ابزارهای بیشتر و یا این که نصیب‌های بدون نقص‌تری از ابزارهای مجانی دسترسی داشته باشید. ورژن ماهر ماز این قابلیت و امکان را به یوزرها می دهد که رده اینترنت‌وبسایت خویش را در کلمه ها کلیدی مدیر و تحقیق نمایند، به‌راحتی بازرسی کلمه ها کلیدی اعمال دهند، پیوند‌های اینترنت‌وب سایت خویش را محاسبه نمایند و خطاها سئویی و فنی اینترنت‌وبسایت را پیدا نمایند. دسترسی به خصوصیت‌های ورژن حرفه ای به برهه زمانی 30 روز مجانی میباشد و پس‌ازآن مستلزم پرداخت هزینه میباشد که با اکانت‌های میان‌المللی قابلیت‌پذیر میباشد. در جدول تحت میتوانید تجهیزات پلن‌های غیر بدون پول را به یار بها با هم  آموزش سئو در مشهد مقایسه فرمائید.
 
تجهیزات ورژن استاندارد ورژن میانگین ورژن گرانقدر ورژن پریمیوم
ارزش ماهیانه (20 درصد تخفیف، در شکل خرید اشتراک هر ساله) 99 دلار  179 دلار  299 دلار 599 دلار
تعداد کمپین 3 10 25 50
ردیابی سکو‌بندی کلمه ها کلیدی 300 1500 3000 4500
درجه‌بندی در گوشی آری آری آری آری
تعداد صفحه های خزیده گردیده در هفته 10 هزار (جمعاً 400 هزار برگه در ماه) 500 هزار (جمعا 2 میلیون شیت در ماه)  1 میلیون و 250 هزار (جمعاً 5 میلیون برگه در ماه) 2 میلیون آموزش سئو مشهد  (جمعاً 8 میلیون برگه در ماه)
تعداد نشانی‌های قابل‌ردیابی 60 200 500 1000
خزیدن سریع - - - آری
تعداد خزش‌های درخواستی در ماه 5 30 60 100
لغات کلیدی در ماه 150 5000 15000 30000
تعداد ستون‌ها مطابق لغت ها کلیدی  10 هزار 30 هزار 50 هزار  100 هزار
ساخت و ساز فهرست کلمه ها کلیدی 5 30 60 100
تعداد لغات کلیدی در هر فهرست 100 500 750 1000
رسیدگی کلمه ها کلیدی رقبا 50 75 100 150
کلمه ها بک لینک و پیوند در ماه 5 هزار  20 هزار 70 هزار 100 هزار
تعداد سطرهای هر عبارت بک پیوند  10 هزار 40 هزار 50 هزار  75 هزار
فهرست ردیابی لینک و پیوند 1 30 60 100
تعداد پیوند در هر لیست 100 500 750 1000
استعمال از ابزار تحقیق سکو در روز 200 200 500 800
گزارش باصرفه‌سازی صفحه های بی‌غایت بی‌غایت بی‌غایت بی‌غایت
گزارش‌های نرم‌افزار‌ریزی‌گردیده بی‌غایت بی‌غایت بی‌غایت بی‌غایت
بده بستان لوگوی ماز در گزارش‌ها با لوگوی مارک خودتان - بی‌غایت بی‌غایت بی‌غایت
به کار گیری از پوسته گزارش ماز   - بی‌غایت بی‌غایت بی‌غایت
تعداد استفاده کننده 1 2 3 4
پناه 24/7  آری  آری  آری
جلسات 30 دقیقه‌ای با متخصصان سئوی ماز  آری  آری  آری  آری
تفاوت moz و moz pro در چیست؟
یکی‌از سوالاتی که احتمالا برای شما به وجود می آید این میباشد که تفاوت ورژن بدون پول و ماهر وبسایت moz چیست؟ در نصیب‌های گذشته اشاره شد که ورژن بدون پول ماز به شما تجهیزات کاربردی ولی محدودی ارائه می دهد. اکثری از قسمت‌های وب سایت ماز با خرید ورژن حرفه ای در چنگ شما قرار می گیرند. همینطور ماز، 4 ورژن حرفه ای به عنوان استاندارد، میانگین، تبارک و پریمیوم دارااست که در نصیب قبلی به تفاوت‌های آنها اشاره کردیم. به عنوان مثال امکاناتی که ورژن حرفه ای ماز در چنگ شما قرار می دهد می‌اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود:
 
اعتبار دامنه (Domain Authority)
تعداد بک پیوند‌ها
لغات کلیدی جايگاه گرفته
امتیاز اسپم (Spam Score)
شایسته ترین صفحه های دربردارنده بک پیوند
شایسته ترین دامنه‌هایی که به تارنما لینک و پیوند داده‌اند
نمودار لینک و پیوند‌های اخذ گردیده و ازدست‌داده
لیست کلمه ها کلیدی مطابق نرخ کلیک و شایسته ترین لغت ها کلیدی که روی آن ها درجه گرفته‌اید
شایسته ترین اسنیپت‌ها
لغت ها کلیدی مارک (Branded Keywords)
واحد سنجش توزیع لغات کلیدی سکو گرفته
رقبای شما در عبارات کلیدی
یادگرفتن ابزارهای وب سایت moz
درین نصیب تماما به توضیح ابزارهای وب سایت ماز می پردازیم:
 
ابزار Competitive Research
درین نصیب می توانید با واردکردن نشانی تارنما خویش، تنی چند از رقبای خویش را بیابید، اعتبار دامنه آن ها و عبارات کلیدی‌ای که روی آنان شغل کرده‌اند را مشاهده کنید و  کیورد گپ Keyword Gap (عبارات کلیدی‌ای که جستجوی نسبتا متعددی دارااست و بوسیله رقبای شما شغل نشده میباشد) را پیدا فرمائید.
 
 
 
با اعتنا به لیست ارائه‌گردیده می توانید وبسایت‌هایی که قصد مقایسه وب سایت خویش با آنان‌را دارید تعیین و داده ها مقایسه‌ای جامعی از کل این اینترنت‌وبسایت‌ها ببینید.
درین جدول مقایسه‌ای در بین وب سایت‌های تعیین‌گردیده ایفا میدهد. در ردیف Ranking Keywords نشانه می دهد که‌این تارنما‌ها در چندین کلمه و واژه کلیدی سکو گرفته‌اند و در ردیف آینده تعداد درجه‌های نخستین تا سوم و سوم تا دهم درین واژه‌های کلیدی را مشخص و معلوم نموده است.
 
 
 
در پی به شما لیستی از لغت ها کلیدی که در آنان مرتبه در میان 2 تا 20 حصول کردید و قابلیت بهبود مرتبه در آنها وجود دارااست را اکران میدهد.
 
 
 
و در انتهای این قسمت فهرستی از شایسته ترین صفحه ها وبسایت رقبای شما‌را به همپا لغات کلیدی مستعمل در آن اکران میدهد که می توانید ملاحظه کنید عبارات کلیدی شایسته ترین صفحه ها رقبای شما کدم‌اند.