الان که میدانیم هاتجر چیست و به کار گیری از آن چه مزایایی دارااست، عالی میباشد پاره ای عمیق‌خیس شویم و حافظه بگیریم که هاتجر این داده ها اثرگذار را چه طور در مشت ما قرار میدهد که‌این ‌کلیه به مزاج تحلیل پسند ما خوش می آید.
 
همانگونه که گفتیم، هاتجر یا این که هاتجار یک خدمت تحلیل خوی مخاطب در اینترنت‌تارنما میباشد. این ابزار نحوۀ تعامل استفاده کننده با وبسایت شمارا ضبط آموزش سئو مشهد می‌نماید، نمودار گرمایی تهیه و تنظیم می‌نماید، هیبت حیث سنجی ساخت‌و‌ساز می‌نماید، فرمی که یوزرها در تارنما شما مالامال می‌نمایند را تحلیل می‌نماید و قیف تبدیل‌تان را به حساب آوردن می‌نماید. (در‌پی یک کدام از یکی‌از کل تجهیزات هاتجر را باهم پژوهش میکنیم)
 
مطلقا بخوانید: بهینه سازی کلاه خاکستری؛ تکنیک های زیرزمینی بهینه سازی تارنما!
به وسیلۀ ویدئوهای ضبط گردیده و نمودارهای آموزش سئو در مشهد گرمایی یاد می گیرید که استفاده کننده چطور با وب سایت شما تعامل داراست و در فیض باگ‌‌‌هایی را پیدا می‌کنید که با گوگل آنالیتیکس عمراً پیدا نمی‌کردید.
 
به عنوان مثال، ما با به کارگیری از هاتجر فهمیدیم که 64% یوزرها‌مان به فوتر تارنما (یعنی زیر‌ترین نقطه در وبسایت) نمی‌فرایند؛ پس آیکون‌‌های کانال ‌اجتماعی را به هِدِر تارنما منتقل کردیم و در غایت واحد سنجش تعامل‌هایمان در کانال‌‌های اجتماعی ارتقا پیدا کرد.
 
در‌این بخش می‌‌خوا هیم با هرکدام از این تجهیزات بیشتر آشنا شویم، پس در‌پی نوشته‌علمی با ما یاروهمدم باشید.
 
 
دنبال یه عمل مالامال درآمد از اینترنتی؟
تو زمان مجال‌های اینترنتی شایسته ترین روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشورت کردن بدون‌پول، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
آغاز می‌کنم021-58438داخلی 1
ویدئوهای ضبط‌گردیده استفاده کننده (Recordings)
این خصوصیت با یقین یکی‌از شایسته ترین و کارامدترین تجهیزات هاتجر میباشد. چه چیزی خوب از این که بتوانید جنبش مخاطب در اینترنت‌تارنما را ملاحظه کنید؟ صحیح از لحظه‌ای که استفاده کننده در اینترنت‌وبسایت شما فرود می آید، هاتجر از شیت مرورگر آنان فیلم می گیرد. این خصوصیت به شما یاری می‌نماید که جنبش پوینتر موشواره و هرچه تایپ می‌نمایند را ملاحظه کنید و همینطور می توانید نسخه مرورگر، سیستم‌دلیل و نوع دستگاه آنان را هم بشناسید.
 
بیایید مزیت‌های این ویدئوها را باهم رسیدگی کنیم:
 
تجربۀ استفاده کننده را عمیقاً فهم می کنید.
میبینید که استفاده کننده با جزئیات وب سایت شما به چه شکل تعامل داراست. (منو، هدر، فوتر، درکمه‌ها، اسلایدرها و ...)
باگ‌های وبسایت خویش را پیدا میکنید.
می فهمید که چرا استفاده کننده وب سایت‌تان را رخنه‌ کرده‌ میباشد.
و ...
 
هیت مپ یا این که نقشه حرارتی (Heatmap)
هیت‌مپ‌ها یا این که نقشه‌های حرارتی داغ‌ترین نقاط صفحه های اینترنت‌تارنما‌تان را به شما نشانه میدهند. حال یعنی چه؟ یعنی نصیب‌هایی که بیشتر روی آن کلیک گردیده، مخاطب بیشتر آنجا طاقت کرده، نقاطی که برایش جالب‌خیس بوده و بیشتر وقتش را گذارده را در یک نگاه میفهمید!
 
اعتنا فرمائید که‌این «در یک نگاه» دانستن دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که هیت‌مپ‌ها را انقدر شگفت‌انگیز می‌نماید. این‌که شما در کسری از ثانیه میفهمید که کدام نصیب از سایتت‌تان دوستداشتنی‌خیس از باقی نصیب‌ها میباشد.
 
اما هیت‌مپ‌ نقاطی که یوزرها به هیچ وجهً سراغش نرفته‌اند را هم به شما نماد میدهد و این مسئله سبب میگردد مجدد (در یک نگاه) نقاط ضعف تارنما خویش را بشناسید و روی آنها بیشتر تمرکز فرمائید. به عنوان مثال، نقشه‌های حرارتی برای صفحه ها فرود اینترنت‌وب سایت بسیار اصلی‌اند؛ چون به شما علامت می دهد کدام CTA درین صفحه های کلیک بیشتری می گیرند.
 
 
 
 
 
آنالیزگر هیبت (Forms)
برخی اوقات برگه فرود (landing page) اینترنت‌وب سایت‌ شما حقیقتاً بی‌نقص میباشد، ولی یوزرها گشوده هم هیبت عضویت‌تان را بدون نقص لبریز نمی کنند. برای اینکه دلیلش را بفهمیم بایستی دیتای کافی را داشته ‌باشیم که درین نقطه هاتجر حسابی به کارمان می آید.
 
کدام ابزاری مثل هاتجر می تواند به شما بگوید که یوزرها با پرسش سوم هیبت شما ابداً رابطه برقرار نمی کنند و آن را خالی می گذارند؟ یا این که کدام نصیب را مجبورند چند بار پرکنند؟
 
آری! این ابزار قادر است نحوۀ تعامل یوزرها با هیبت‌‌‌‌ها را عمیقاً محاسبه نماید. در عکس تحت میبینیم که 8% یوزرها بدون چاره بودند، ستون «اسم» را یکسری توشه مالامال نمایند و 86.4% از یوزرها هم به هیچ عنوانً هیبت را لبریز نکرده‌اند، پس روی این نصیب از هیبت  بایستی بیشتر عمل گردد و با صرفه‌‌خیس گردد.
 
 
 
قیف تبدیل (Funnels)
پیش از آن‌که استفاده کننده به سرنخ یا این که به عبارتی lead  تبدیل گردد بایستی از تعدادی فرایند در تارنما شما عبور نماید، درسته؟ البته چطوری ما این‌ همگی بازدید کننده داریم البته تعداد خیلی مقداری از آن ها به سرنخ تبدیل می شوند؟ از کجا بفهمیم در کدوم ورقه از وبسایت‌مان استفاده کننده منصرف گردیده و تارنما را سوراخ نموده است؟ قیف تبدیل دقیقاً اینجا به کارمان می آید!
در عکس تحت، قیف تبدیل اینترنت‌سایتی را میبینیم که فرایند آن به صورت میباشد:
منزل>بها‌ها>تصویب‌اسم>کامل شدن تصویب‌اسم>داشبورد