پس از بازرسی پست های وبلاگ و برخی از مطالب بلاگ های اهل ایران و فرنگی، توانستیم فهرستی از 10 نوع محتوایی که ارتقا ورودی از گوگل را به دنبال دارا‌هستند، به دست آوریم.
این 10 نوع محتوا به شما یاری می نمایند تا تنوع مطالب تارنما خویش را ارتقاء دهید. تنوع مطالب باعث می شود که دایره کلمات کلیدی سایت شما بسط پیدا نماید و در سود، همت تارنما شما در نتایج جستجوی گوگل بهبود یابد.
در نوشته‌ی علمی امروز قصد آموزش سئو مشهد دارم این 10 نوع محتوا را به شما معرفی کنم و کیفیت ساخت این محتواها را برایتان توضیح دهم (ولی باید به‌این نکته دقت فرمایید وقتی که از محتوا سخن می‌کنم، منظورم دقیقاً به عبارتی محتوای وبلاگ هست، خیر برگه محصولات وب سایت یا این که ورقه تماس با ما).
بدین ترتیب در حالتی‌که در مسئله بازاریابی محتوا یا این که استراتژی محتوا فعالیت دارید و می‌خواهید شاهد افزایش ورودی تارنما تان باشید، سفارش میکنم این نوشته‌ی علمی را تفحص نمایید.
با 10 نوع محتوایی که منجر ارتقاء ورودی از گوگل سایت میگردند، آشنا گردید!
برای آماده ساختن این فهرست، اینجان ب به یار تنی چند آموزش سئو در مشهد از همیاران، چند روزی را صرف مطالعه و مطالعه نتیجه ها جستجوی گوگل کردیم. درین مطالعه، کارایی کردیم لغت ها کلیدی لبریز کاوش، سایت های پر طرفدار و همت بلاگ خودمان را مد لحاظ در اختیار بگذاریم تا بتوانیم حاصل متنوعی به دست آوریم.
 
در فیض این پژوهش، با 10 شیوه ساخت محتوا روبرو شدیم که می‌توانند سبب افزایش ورودی از گوگل شوند. اما بایستی متذکر نحس که در واقع، 11 نوع محتوا درین فهرست وجود دارااست که گزینه یازدهم، آن چنان مرسوم وجود ندارد.
 
به علاوه، لزومی ندارد که از همۀ این 10 نوع طریق تولید محتوا در سایت خویش استعمال نمائید، بلکه توصیه می کنم با تفحص موضوع کاری خویش و نیاز کاربرانتان چندین گزینه از این 10 نوع محتوا را در وبسایت تان به کار بگیرید.
 
همینطور، تلاش کردم برای هر یک از این نوع محتواهای ساخت گردیده، یک مثال عالی برایتان نمونه بزنم. احتمالاً شما با برخی موارد این فهرست شناخت داشته باشید:
 
پست های وب لاگ و پست هایی که به صورت منظم منتشر یا این که بروزرسانی می شوند. مانند مقاله افزایش ورودی از گوگل بدون پیوند بیلدینگ که در بلاگ منتشر شذ.
مقاله ها کوتاه دائمی یا این که محتوای مدام سبز (Evergreen) که هرگز دیرین و بی‌فایده نمی شوند و در هر هنگامی قابل استفاده‌اند. مانند نوشته‌ی علمی seo تضمینی که هفته گذشته با شما عزیزان به اشتراک گذاشتم.
مقاله ها وقت گیر. به عنوان مثال سفارش می‌کنم نوشته ی علمی 10 تکنیک روانشناسی برای فروش بیشتر را تفحص کنید.
آلبوم های تصاویر و اینفوگرافیک. در طول پژوهش ها متوجه شدیم، اکثری از مقالاتی که سبک های مختلفی از یک مضمون‌ را معرفی می نمایند از این طرز برای تشکیل داد محتوای خویش استعمال می نمایند (مانند مقاله مقایسه seo با تبلیغات در گوگل).
محتوایی که داده ها ظریف و مالامال جزئیات را در اختیار یوزرها قرار میدهد. نوشته‌ی‌علمی کارداران موثر برای درجه بندی تارنما در گوگل، مثال نیکی برای این این نوع مقالات است.
محتوا و ابزارهای اینتراکتیو که خواننده را سرگرم می نماید. پیشنهاد می کنم برای ادراک عالی این آیتم، به وب سایت Post Click Marketing مراجعه‌کنید.
صفحه های فرود با محتوای تیم بندی گردیده. این آیتم به خودی خویش، یک محتوا محسوب نمی شود. برای مثال ممکن می باشد با جستجوی کلمه و واژه کلیدی \\\"پیاده سازی داخلی آشپزخانه\\\" در گوگل، با ورقه فرودی روبرو گردید که در آن اشکال گوناگون پیاده سازی آشپزخانه گروه بندی شد‌ه‌است یا این که شما‌را به‌این ورقه هدایت نماید. به عنوان مثال ورقه فرود سایت HGTV را ببینید.
راهنمای یکسری فصلی، مانند راهنمای پیوند بیلدینگ که در وبلاگ منتشر کردیم.
تصویر سازی داده ها یا این که داده های مفهومی غامض، مانند این ورقه از وب سایت CNN که حاصل انتخابات ایالات متحده را به خیر به تصویر کشیده است.
ویدیو. ویدئوهای وبسایت آپارات، یوتیوب یا این که هر ویدئوی قابل اشتراک گذاری در صفحۀ سایت
پژوهش ها به ما نماد بخشید که استفاده از این 10 نوع محتوا می تواند ارتقا ورودی از گوگل را در پی داشته باشد. اما همان طور که در بالا اشاره کردم، گزینه یاز‌دهمی نیز وجود دارااست که اما به کار گیری از آن را به تمام بازاریابان محتوا سفارش نمی‌کنم.
 
احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده میباشد که با کلیک کردن بر روی یکی پیوند های حاصل کاوش، با یک فولدر PDF یا این که Powerpoint روبرو گردیده اید. در واقعیت آیتم یازدهمِ این فهرست، استعمال از پوشه های PDF و Powerpoint میباشد.
 
اینجانب به چند ادله به کار گیری از این پوشه ها را به همۀ ساخت کنندگان محتوا توصیه نمی‌کنم:
 
تفحص و تحقیق محتوای این پوشه ها برای موتور کاوش طاقت فرسا است.
این فولدر ها در بسیاری از تلفن های هم پا به صحت اکران داده نمی شوند.
این فولدر ها، کاربرپسند نیستند.
در نتیجه ها کاوش به راحتی پست های بلاگ درجه نمی گیرند (در حالتی که که اینگونه پوشه هایی را در بالا نتایج کاوش مشاهده کردید، عالی میباشد بدانید حضورشان به دست اندرکاران زیادی بستگی داراست).
وقتی که بر روی یک یا این که یکسری آیتم از 10 نوع محتوایِ بالا سپرده گذاری کنید، میتوانید امیدوار باشید که پوسته محتوای تان برای مخاطب آشناست و در حاصل کاوش نیز همت خیر خواهد داشت.