عبارات کلیدی Industry Thought Leaders
اسامی رهبران ناحیههای گوناگون بیزنس، همواره گزینه دقت کاربران قرار دارد. منظور از رهبران، کسانی هست که در ناحیهی کار شما دارای اسم و رسم و قابل‌احترام هستند. گرچه شما چندان نمی‌توانید از این عبارات در سرفصل مطالب خود به کارگیری نمایید، ولی به یاد داشته باشید که این کلمه ها هیچ‌گاه سابق نمی‌شوند و هیچ‌گاه همانند تولید ها تکنولوژی نسخه‌ای جدیدتر از آن وارد بازار نمی شود. براین آموزش سئو مشهد اساس در حالتی که در مطالب خود به‌تدریج از این اسامی استفاده میکنید، مطمئن باشید که مورد دقت کاربران قرار می‌گیرد.
 
با این اینک سؤال اینجاست که چگونه از این اسامی و کلمه ها کلیدی سئو برای ارتقاء و باصرفه‌سازی وب‌سایت خود استفاده فرمایید؟ با ایفا گفتمان و مصاحبه با این افراد می‌توانید ترافیک بسیاری از کاربران را به وب‌وب سایت خود هدایت نمائید. همچنین، در‌صورتی‌که شناخت کافی از آنها ندارید می توانید از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر کمک بگیرید.
 
ارتباط با این افراد در شبکه‌های اجتماعی آموزش سئو در مشهد

 یکی از راه‌های مفید برای ساخت یک گفتگوی دو نفره است که هم موجب افزایش سطح دانش و اطلاعات تخصصی شما می‌شوند و هم ارزش وب‌وبسایت شما‌را به صورت رقیبان می‌کشد.
 
لغات کلیدی Competing Company Names
نام شرکت‌ها و کمپانی‌های رقیب یا به اصطلاح Competing Company Names همانند اسامی رهبران فکری صنایع چندان نمی‌توانند برای بهینه سازی درون سایت آیتم به کار گیری قرار گیرند. با به کار گیری از این لغات کلیدی seo در خبر‌ها، وبلاگ‌های خبری و گروه‌های متعدد می‌توانید از میزان محبوبیت و تصور مخاطبان از رقبای خود به‌خوبی با خبر شوید. همچنین با جستجوی نام آنها میتوانید به خبرها رقبا سرک بکشید و حالت و ترازو توسعه و گسترش خود را با آن ها مقایسه فرمایید.
 
لغات کلیدی Related Vertical
لغت ها کلیدی مرتبط و هم‌دسته به گروه کلماتی که به بیزنس شما مرتبط می‌باشند گفته می‌گردد. این کلمه ها مجموعه‌بندی مشخصی ندارند و می‌توانند به تولیدکنندگان یا مشتریان ارتباط داشته باشند؛ اما استفاده از این شرکت کلمات کلیدی بهینه سازی چه سودی برای شما خواهد داشت؟
 
پاسخ ساده می باشد، مخاطبان هدف شما اگرچه شبیه به هم فکر‌میکنند، البته برای رسیدن به هدف خود از کلمات مختلفی استعمال می‌کنند. به کار گیری از لغت ها کلیدی مرتبط و هم‌مجموعه همانند چیدن تخم‌مرغ‌ها در سبدهای متعدد موجب می‌شود ترافیک خوبی از گروه‌های فکری و سطوح متعدد علمی دریافت کرده و مانند یک زنبور عسل در همگی جا گرده‌افشانی نمایید. به عنوان کردن معمولی‌تر با پوشش دادن اشکال کلمات مرتبط با بیزنس خود می توانید گستره مخاطبین خود را افزایش دهید.
 
مثلا زمانی که یک وب‌وب سایت با محوریت آموزش تولید محتوا دارید می‌توانید لغت ها زیر را به‌عنوان عبارات کلیدی سئو انتخاب کنید:
 
آموزش ساخت و ساز محتوا
عبارات کلیدی
لغت ها کلیدی seo
یادگرفتن بهینه سازی
کپی رایتینگ
یادگرفتن پیوند بیلدینگ
و ...
کلمه ها کلیدی Geo Targeting
لغت ها کلیدی متناسب با حالت جغرافیایی یا به اصطلاح Geo Targeting شیوه‌حلی مناسب برای سکو‌بندی وب‌سایت‌ها و پرورش سریع کسب و کارهای محلی است. به کارگیری از این لغت ها نه صرفا می‌تواند ترافیک وب‌وبسایت شما را ارتقاء دهد، بلکه باعث میشود تا برخی از بازدیدکنندگان به عنوان مشتری حقیقی وواقعی روانه محل بیزنس شما شوند. برای مثال زمانی که درباره گردشگری در کیش به ساخت محتوا می‌پردازید کلماتی مانند موج‌سواری در حاشیه دریا کیش، سواحل مرجانی کیش، غواصی در آب‌های کیش، بازی‌های آبی‌رنگ جزیره کیش و ... هم ترافیک علاقمندان به گردشگری را روانه وب‌وبسایت شما می‌کند و هم برخی از مسافران را به هتل‌ها، بازی‌های آبی‌رنگ و مرکزها تفریحی و تجاری طرف قرارداد شما می‌کشاند.
 
علاوه بر این، امروزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای با راه‌اندازی وب‌وبسایت‌های تخصصی به انتشار مطالبی برای معرفی تولیدها و مغازه‌های محلی خود می‌پردازند و کاربران در حالی که پیرو فواید مواد غذایی، تنوع تولیدها بهداشتی و ... میباشند با مطالبی مواجه میشوند که در کنار ارائه اطلاعات اثرگذار، به معرفی شعبه‌های دکان‌های زنجیره‌ای و محصولات آنان پرداخته‌اند.
 
و ولی نتیجه‌گیری!
همانگونه که گفتیم seo تنها راهکاری برای سازگاری با موتورهای جستجو نیست، بلکه روش‌ای برای ساخت بهترین تعامل با مشتریان و مخاطبان هست. زمانی که سخن از تحقیق و استیناف کلمات کلیدی به بین می‌آید، بهترین نصیحتی که وجود دارد این هست که شکیبا باشید و هیچ زمان از استیناف کردن دست نکشید. هرچه بیشتر جستجو کنید، کلمات کلیدی بهتری خواهید یافت.