محتوای شما بی نقص و ظریف وجود ندارد
خب، فرض کنیم که شما در ایجاد "محتوای باکیفیت" باخت خورده اید. محتوای کیفیت خوب چیست؟ محتوای کیفیت عالی، محتوایی نفیس میباشد که یوزرها حاضرند داوطلبانه به آن پیوند دهند. ایجاد محتوای کیفیت بالا که بتواند به راحتی لینک و پیوند بگیرد، هستۀ مهم استراتژی محتوا و لینک و پیوند بیلدینگ میباشد.
در‌حالتی که یوزرها به محتوای شما لینک و پیون د ندهند یا این آموزش سئو مشهد که در صورتی‌که کلیه آدرس اینترنتی های درخواست بک پیوند شما رد گردد به‌این مفهوم میباشد که شما نتوانسته اید محتوایی کیفیت بالا ایجاد نمائید. البته این مسئله هیچ اشکالی ندارد. در‌حالتی که مهیا اید برای ایجاد کرد بک پیوند سعی نمائید، اصلاح این مسئله فعالیت چندان مشقت وجود ندارد.
برای ایجاد محتوایی کیفیت بالا، قبل از هر چیز بایستی موضوعی گزینش فرمایید که پتانسیل خریداری کردن بک پیوند را داشته باشد. همان دیگر، شما نیاز دارید زمینه یا این که عنوانی که پیوند پذیر باشد را تعیین نمایید.
قطعا بخوانید: بی نقص‌ترین راهنمای تبلیغات در اینستاگرام
دومی نکته این میباشد که بعداز تعیین مسئله می بایست محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمایید که از کل محتواهای جانور در آن موضوع خوب باشد تا بتواند بک لینک و پیوند های بیشتری بگیرد. جاری ساختن اینگونه کاری مستلزم فرصت بخش اعظمی میباشد، البته مطمئن باشید که صرف این فرصت آموزش سئو در مشهد  برایتان سود نصیب خواهد بود.
 
در گام نخستین، شما به ابزاری مانند BuzzSumo یا این که Ahrefs نیاز دارید. این ابزار ها به شما امداد می نمایند تا دوست داستنی ترین موضوعات را در کسب و کار خویش شناسایی نمایید؛ موضوعاتی که بیشترین بک پیوند را به خویش تخصیص داده اند. درحال حاضر ببینیم چه‌گونه می اقتدار با به کارگیری از Ahrefs، موضوعی دوست داستنی تعیین کرد.
 
(بها قابل انعطاف افزارهای Ahrefs از 99 دلار شروع میشود، ولی شما میتوانید در شرایط آزمایشی به بازه دو هفته بدون پول از این ابزار به کارگیری نمایید. همینطور اپ Ahrefs از لهجه فارسی هواخواهی می نماید).
 
زمانی که در نرم‌افزار نام نویسی کردید، واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرتان را وارد فرمایید. یااینکه فقط اصطلاحی مرتبط با حوزه ی کاری خویش را بنویسید. از جمله در صورتیکه دنبال این باشید که محتوایی پیوند پذیر پیرامون "تعیین محتوا" یا این که "Link Curation" بسازید، فقط کافیست "انتخاب محتوا" را نوشته و آن‌گاه گزینۀ جست و جو را بزنید.
 
بعد از آن Ahrefs محتواهای دوست داستنی مربوط به مسئله انتخابی را گردآوری می نماید. این چیزی میباشد که بعد از جست و جویبار عبارت Link Curation پیدا خواهید کرد.
 
 
 
همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عبارت Link Curation یا این که تعیین محتوا موضوعی میباشد که میتواند بک پیوند های متعددی به دست آورد. به این ترتیب صحیح پیش گویی زدید، این زمینه به طور کاملً برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند مطلوب میباشد.
 
در گام دوم برای آنکه بتوانید برای مقاله خویش بک پیوند های متعددی اخذ نمائید از راه‌حل های تحت به کار گیری فرمایید: