در حالتی‌که شما هم یک وب لاگ‌نویس خبره باشید، به احتمال زیاد با عبارت پست مهمان آشنا میباشید. گه گاه، یک مولف یا این که یک استخراج‌و‌شغل مبادرت به تایپ کردن محتوا برای وب لاگ یا این که سایتی می‌نماید که خیر برای خودش میباشد و خیر در آنجا فعالیت می‌نماید. این نوع از محتوا نویسی، پست مهمان اسم دارااست.
 
همانگونه که کلاً مقاله‌ها لینک و پیوند سازی اشاره کردیم تایپ کردن پست مهمان فرصتی مطلوب برای جابجایی تجارب و اشتراک آن با سایر افراد و همینطور، فرصتی برای ارتقاء ترافیک اینترنت‌وب سایت‌های هر دو طرف میباشد. به‌علاوه، تایپ کردن پست مهمان روشی خوب برای تبدیل تالیف کننده به یک صورت‌ی شناخته‌گردیده در منطقهی عمل خویش بوده و موجب تقویت رابطه وی با بقیه متخصصان درزمینه‌ی فعالیتش می‌گردد.
 
از آنجایی که تایپ کردن پست مهمان بایستی مانند یک جاده‌ی دوطرفه باشد، شخص می بایست به هنگام ورود به‌این حوزه برای توفیق به مواقعی اعتنا نماید. همینطور، پست آموزش سئو در مشهد  مهمان منجر شناخت بیشتر مخاطبین با شما به‌واسطۀ تایپ کردن مقاله‌ها تازه و دیدنی می گردد.
 
بعضی وقت ها اینترنت‌وبسایت‌ها با تایپ کردن مطالب تکراری و یکنواخت منجر دل‌زدگی مخاطبان خویش می گردند، ازاین‌رو، به کار گیری از یک مولف مهمان قادر است مجدد استفاده کننده را با اینترنت‌وبسایت آشتی دهد. مقصود ما در‌این نوشته‌ی‌علمی تحقیق جنبه‌های گوناگون تایپ کردن پست میهمان و تأثیر آن در سئوی اینترنت‌وبسایت میباشد.