در مقاله ها گذشته هم اشاره کرده ایم که پژوهش و بررسی لغت ها کلیدی باید اولی مرحله از استراتژی سئو باشد. گزینش کلمات کلیدی که می‌خواهید برایشان رتبه ای در موتورهای جستجو به دست آورید، اولین و مهم‌ترین مرحله‌ای می‌باشد که بایستی در حیث داشته باشید.
 
با اینحال، تفحص درباره کلمه ها کلیدی قادر آموزش سئو مشهد است عمل بسیار خسته کننده‌ای باشد در صورتی ندانید چه کاری صراحت دارد و چه کاری غلط. در صورتی‌که مسیر اشتباهی بروید، دوباره‌کاری‌ها و فایده نگرفتن‌ها شما‌را خسته می‌کند.
 
درحال حاضر سوال این می باشد: برای اینکه این اتفاق نیفتد، در هنگام تفحص و بازرسی لغت ها کلیدی باید از چه اشتباهاتی دوری کنید؟ در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم مشکلات رایجی که افراد در هنگام بازرسی و گزینش کلمات کلیدی جاری ساختن می دهند را برایتان توضیح دهیم. با اجتناب از این ایرادات می توانید استراتژی دقیقی برای مطالعه کلیدواژه‌های خود اتخاذ نمائید.
 
1. تحقیق لغات کلیدی را به صدق آموزش سئو در مشهد ایفا نمی‌دهید
احتمالاً تصور می کنید برای یافت کردن کلمات کلیدی، نیازی به بازرسی گسترده و عمیق در این زمینه ندارید و تنها لازم هست بدانید که مخاطبان شما چه چیزی را جستجو می‌کنند، اینطور نیست؟ البته غلط نکنید. بهتر می‌باشد زمانی را برای شناخت مخاطبان و لهجه محاوره شان اختصاص دهید. می بایست بدانید مشتریانتان از چه زبانی و از چه عباراتی استعمال می‌کنند.
 
منفعت رسیدگی کلیدواژه ها باید لیستی گسترده و جامع از لغات و عباراتی باشد که می خواهید در نتیجه ها جستجویشان درجه بالا داشته باشید. حتماً (باز هم تاکید می کنم، حتماً) در فواصل هنگامی معین فهرست خود را بروزرسانی کنید، زیرا در زمان زمان نه تنها مخاطبانتان، بلکه نیازهای تجاریتان نیز تغییر‌و تحول می‌کنند و شما باید تمرکز خود را بر روی آن ها قرار دهید. این تغییرات ممکن است بر روی استراتژی لغات کلیدی شما تاثیرگذار باشد.
 
 
دنبال یه عمل مالامال درآمد از اینترنتی؟
تو بعدازظهر فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره مجانی، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم021-58438داخلی 1
2. کلمات کلیدی غیر معمول را غرض می گیرید
کوشش کنید بر روی عبارات کلیدی رایج و حقیقی وواقعی سرمایه‌گذاری فرمائید. بعضا از حیطههای کاری بسیار رقابتی می‌باشند. تهیه نمودن جايگاه‌های بالا در ناحیههایی که رقابت بالایی دارند، بسیار سخت هست. درصورتی که در شروع کار سئو قرار دارید نباید بر روی کلمات کلیدی رقابتی تمرکز کنید، در عوض می‌توانید کلمه ها کلیدی وقت گیر (Long-Tail Keywords) را تعیین فرمائید که شانس فراهم کردن سکو در آن ها بیشتر می باشد (کلمه ها کلیدی طولانی معمولاً نسبت نرخ تبدیل شان بیشتر از عبارات کلیدی اساسی هست).
 
از جمله، در شرایطی‌که سایتی با مورد تناسب اندام دارید تهیه کردن جايگاه‌های بالا برای واژه و کلمه «تناسب اندام» بسیار مشقت بار خواهد بود. به این فکر کنید که چه جنبه‌ای از وبلاگ یا وب سایت شما منحصر به فرد بفرد می‌باشد و کوشش فرمایید برای آن موضوعات رتبه‌ای حصول نمایید.
 
شاید شما در حال نوشتن مطلبی با قضیه تمرینات مرتبط با تناسب اندام برای افراد بازنشسته هستید. در‌این حالت، استفاده از عبارات کلیدی وقتگیر مانند تناسب اندام برای افراد بازنشسته می‌تواند استراتژی فوق العاده ای باشد. در چنین شرایطی باید به‌دنبال لغت ها و عباراتی همچون تناسب اندام برای سالمندان یا تناسب اندام برای بزرگسالان بگردید و برای آنان تشکیل داد محتوا کنید.
 
در‌صورتی‌که در حوزه کاری خود سابقه زیادی دارید و در حال کسب درجه های بالا برای لغات کلیدی وقتگیر هستید، میتوانید برخی از کلیدواژه های رقابتی را نیز هدف قرار دهید. به خیال داشته باشید سکو بندی برای کلمات کلیدی مهم می بایست بخشی از استراتژی بلند زمان مطالعه کلمات کلیدی تان باشد.
 
3. از کلمات کلیدی نامرتبط به کار گیری می کنید
لغت ها کلیدی که مقصود قرار می‌دهید می بایست با کوئری‌هایی که مشتریان به دنبالش هستند، یکسان باشد. همیشه می بایست از زبان و لحنی به کارگیری نمایید که مخاطبانتان استفاده می‌کنند. فرض نمائید در حال فروش پوشاک مجلسی می‌باشید. شاید در بازاریابی سنتی این جامه‌ها با عنوان جامه مجلسی معروف باشند. با این اینک، ممکن می باشد کاربران اینترنت از این عبارت در جستجوهای خود استفاده نکنند و واژه دیگری مانند جامه شب را جایگزین آن کنند. پس باید بدانید مخاطبانتان از چه کلمه و واژه هایی برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند.