تا بحال برای‌تان اتفاق افتاده میباشد که خیلی اپلیکیشن‌ریزی و کوشش بکنید ولی در غایت منفعت‌ای که میخواهید را به دست نیاورید؟ در صورتیکه اینگونه تجربه‌ای دارید، راه‌حل کار شما مطالعه سوات (بررسی SWOT) است.
در این نوشته‌علمی شیوه تجزیه و رسیدگی SWOT را به همدم جدول SWOT برای‌تان فراهم کرده‌ایم. داشتن شعور صدق از سبک سوات می تواند دید شما‌را نسبت آموزش سئو مشهد به جوانبی از استخراج‌و‌کارتان گشوده نماید که شاید خودتان هم از آن خبری نداشته باشید! در انتهای نوشته‌ی‌علمی، برای اینکه مضمون‌ سوات را بصورت عملی مشاهده کنید، دو مثال کاربردی از این تحقیق را پیش پای‌تان نهاده‌ایم. در همین راستا توصیه می کنیم سری هم به ۳۶۵ بوک بزنید، چرا؟ زیرا ما در ۳۶۵ بوک خلاصه صوتی برگزیدگان کتاب‌های عالم در ارتباط بازاریابی و تجارت را معرفی کرده‌ایم و درصورتی که بیزینسی دارید و یا این که فکر راه‌اندازی یک استخراج و کاری در رمز دارید، این کتاب‌ها در‌این مسیر میتواند به شما یاری دهد.
 
 
هدیۀ : سوال‌نامۀ مجانی SWOT
آیا قصد دارید تجارت خویش را با ماتریس آموزش سئو در مشهد سوات پژوهش فرمائید؟ ما یک سوال طومار مشمول آموزش، مثال عملی سوات و دو جدول سوات و استراتژی های راهبردی آن را برای شما مهیا کرده‌ایم.
برای مشورت کردن رایگان، همین الان با ما تماس حاصل نمایید.
سوال‌نامۀ سوات را دانلود می‌کنم021-41897070داخلی 3
کلمه SWOT یعنی چه؟
در بالا بیایید یه خرده راجع به خویش کلمه و واژه \\\"SWOT\\\" حرف بزنیم و ببینیم که به هیچ وجه این واژه و کلمه انگلیسی چه مضمون‌ دارااست.
 
کلمه و واژه SWOT از کنار هم قرار دادن حروف اول چهار واژه و کلمه‌ی Strengths (نقاط قوت)، Weaknesses (نقاط ضعف)، Opportunities (مجال‌ها) و Threats (تهدید ها) ایجاد شده است. همان طور که از اسمش پیداست، این تکنیک به ما امداد می‌نماید تا به نقاط قوت و ضعف خودمان پی ببریم، مجال های پیش روی خودمان را بشناسیم، و تهدیدهای احتمالی را به نحوه موثری مدیر کنیم.
 
محاسبه SWOT از کجا پدید آمد؟
حول و حوش ده سال‌های 60 یا این که 70 میلادی بود که یک مدرس کالج به نام آلبرت هامفری در کالج استنفورد ایالات متحده مسئول یک پروژه تحقیقاتی بود. این استاد برای اینکه نرم‌افزار‌های استراتژیک خودشان را پژوهش کرده و متوجه عامل ناکامی آن بشود، یک تکنیک ارائه بخشید که اسمش تکنیک SOFT بود. دقیقا مثل طرز SWOT، در روش SOFT هم حروف نخستین چهار واژه و کلمه کنار هم چیده گردیده‌اند:
 
صحبت S به مکان کلمه Satisfactory (در معنای رضایت‌بخش) برای قسمت‌هایی از عمل که موقتی رضایت‌بخش هستند.
 
صحبت O به مکان کلمه Opportunities (در معنای فرصت‌ها) برای زمان‌هایی که می‌اقتدار در بعدی برای توسعه و گسترش بهره مند شد.
 
کلام F به مکان واژه Faults (در معنای ایرادها) برای شناسایی ایرادهای مو جود در شغل.
 
و حرف T به مکان واژه Threats (در معنای تهدید ها) برای نماد دادن تهدیدهایی که توسعه و توفیق کار را عقب می‌اندازند.
 
درحال حاضر ممکن میباشد بپرسید که طرز سافت (SOFT) چطور به سوات (SWOT) تبدیل شد؟ در سال 1964، سمیناری به نام \\\"نرم افزار‌ریزی بلندمدت\\\" در زوریخ (سوئیس) برگزار شد. در‌این سمینار، یکی سخنرانان برای اولین بار سبک سوات را معرفی کرد و به حضار هم گفت که‌این سبک، اقتباسی از سبک SOFT آقای هامفری است.