میدانم در سرتان چه می‌گذرد. احتمالاً بقیه فصل‌های این شرکت مقاله ها را نادیده گرفته‌اید و یک راست به سراغ این فصل آمده‌اید. احتمالاً فکر می کنید هک رویش تنهاً به معنای جذب بازدیدکننده‌ تازه به سایت‌تان میباشد. واقعیت این میباشد که بعضا از شما خوانند‌گانِ این نوشته ی علمی، به شغل های اساس‌ای معرفی گردیده در فصل‌های ۱ تا ۴ راهنمای بی نقص هک پرورش ابداً اهمیتی نمی‌دهید. شما تنها ترافیک آموزش سئو مشهد می خواهید و بس، مگر خیر؟
 
اینجانب این مقصود و گرفتاری را متوجه می شوم. جذب بازدیدکننده‌های نو بسیار حیاتی و اصلی میباشد و نمیخواهم مداقه آن را انکار کنم، ولی یک لطفی به خودتان بکنید و تمرکز خویش را فقطً بر این جنبه از هک رویش قرار ندهید. در صورتیکه تمامی‌ی آنچه می خواهید، جذب بازدیدکننده میباشد اینجانب آن را ضمانت می کنم، البته سوای یک نگاه جامع به رویش نمی‌توانید این بازدیدکننده‌ها را فعال فرمایید یا این که آنان‌را نگه دارید.
 
با نگاهی جزئی‌گرایانه ناچار خواهید شد تاوان سنگینی بدهید تا خاطر بگیرید که ترافیک وبسایت، بخشی از یک معادله‌ی بزرگتر میباشد. به این ترتیب، یک توشه دیگر پیشنهاد می کنم که آحاد فصل‌های این خصوصی مقاله ها را بخوانید.
 
۳ تاکتیک جذب بازدیدکننده در هک پرورش 
خب، شما قصد دارید برای اینترنت‌تارنما خویش بازدیدکننده جذب نمایید، صراحت دارد؟ بایستی سرویس شما پهنا کنم که در بررسی آخری، 3 طرز برای جذب بازدیدکننده وجود دارااست. خیر بیشتر و خیر نادر‌خیس! شما می توانید بازدیدکنندگان را به سمت خویش بکشید (Pull)، آنان را به سمت خویش هل دهید (Push) یا این که از تولید ها خویش برای جذبشان به کار گیری فرمائید (Product). این شیوه‌های جذب ترافیک، به تاکتیک‌های 3P آوازه دارا هستند.
 
شاید برایتان پرسش گردیده است که‌این نحوه‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارا هستند؟ خب، بسیار خوشحالم که‌این پرسش را پرسیدید.
 
تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده (PULL)
اولیه طرز برای جذب بازدیدکنندگان، این میباشد که آنها‌را به سمت اینترنت‌وب سایت خویش بکشید. درین نحوه به آن ها دلیلی می‌دهید که به نزد شما و متاع‌تان بیایند. در واقع آن‌ها‌را تحریک میکنید، تشویق میکنید و به سمت خودتان می‌کشانید. خویش این شرکت مقاله ها هک رویش نیز یکی‌از گونه های تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده میباشد. شما به خیال و خاطر این مقاله‌ها به سمت ما کشیده گردیده‌اید. ما ناچار نبودیم در فضای آنلاین درپی شما بگردیم، بلکه شما مارا پیدا کرده‌اید.
 
تاکتیک های فشاری جذب بازدیدکننده (PUSH)
همان گونه که از نام این نحوه معلوم میباشد، از طریق کشیدن تهاجمی‌خیس و فعالانه‌خیس میباشد. درین نحوه، به مکان ترغیب اشخاص، به سراغشان می روید و آنان را به سمت اینترنت‌وبسایت و متاع خویش هُل می‌دهید. به عنوان مثالً شاید یک نفر بخواهد یک کلیپ از وب سایت آپارات تماشا نماید، البته با دیدن تبلیغ شما در آپارات به کلی تصمیمش عوض میگردد و به اینترنت‌تارنما شما میاید؛ یا این که در مثالی دیگر، فردی میخواهد در گوگل کاوش نماید، ولی زمانی اطلاع رسانی شمارا در حاصل گوگل می‌بیند، روی آن کلیک می‌نماید و بقیه نتیجه ها کاوش را نادیده میگیرد.
 
در واقعیت با این شیوه شما به آنجایی می روید که یوزرها حضور دارا‌هستند و آنها‌را به سمت کالا خویش هُل می‌دهید.
 
تاکتیک های بر پایه ی متاع (PRODUCT)
طریق سو‌مین که میتواند به اینترنت‌تارنما شما ترافیک بیاورد، خویش متاع‌تان میباشد. در صورتیکه تا به درحال حاضر دوستان خویش را به یک کانال اجتماعی دعوت کرده‌اید، پس می دانید که چطور می‌اقتدار از خویش فرآورده برای جذب ترافیک به کار گرفت. هر هر کس از متاع شما به کار گیری می‌نماید، قادر است اشخاص بیشتری را به به کارگیری از آن دعوت نماید.
 
تاکتیک های کششی (Pull) و فشاری (Push) مثال‌هایی از اجرای هک رویش میباشند که متکی به بازتعریف معنا توزیع می باشند. در‌صورتی‌که یادتان باشد در اولی فصل این راهنما، یعنی هک رویش چیست؟، گفتیم که وب موجب بازتعریف مفاهیم «کالا» و «توزیع» شد‌ه‌است.
 
در حالتی‌که بدانید که عموم چه‌طور در فضای وب حضور می یابند و به کجاها راز می زنند، بعد می توانید با تمرکز بالایی آنان‌را ترغیب نمائید به تارنما شما راز بزنند. ولی در شرایطی که ندانید که عموم در فضای اینترنت کجا توده می گردند و چه چیزی سبب ساز می گردد از آنجا به جایی دیگر کوچ نمایند، نخواهید توانست به نحو موثری آن ها را به سمت اینترنت‌وب سایت خویش بکشید یا این که هُل بدهید.
 
سومی شیوه (یعنی جنس) مغایر تاکتیک های کششی و فشاری، به بازتعریف معناِ توزیع ارتباطی ندارد، بلکه ناشی از بازتعریف معنی مال میباشد. همان طور که در فصل نخستین گفتیم، امروزه دیگر خویش تولید ها میتوانند در جذب مشتری نقش اعمال نمایند و این یک واقعه تاریخی در دنیای حصول‌و‌عمل میباشد.
 
نکته‌ی ضروری که بایستی بدانید این میباشد که هر کدام از این سه نحوه در ارتباط مطلوب و وقتی که به وسیله فردی کاربلد جاری ساختن گردیده باشند، پاسخ می دهند. احتمالاً همانگونه که در حالا رسیدگی این سه طریق و تحقیق تفاوت‌هایشان بودید، بدین فیض رسیدید که یک کدام از آن ها نسبت به دو شیوه دیگر برتری داراست. البته بایستی بدانید هر سه‌ی آنان منزلت ویژه و ارزشمندی در زرادخانه‌ی یک هکر رویش دارا‌هستند.
 
بخش اعظمی از تولید ها در شغل، ترکیبی از تاکتیک های کششی، فشاری و مال را به سرویس میگیرند. پس الان وقت آن وجود ندارد که با یک‌دندگی بخواهید صرفا یکی‌از این سه نحوه را که به هر دلیلی در ذهنیت شما رفیعتر به حساب میآید، به سرویس بگیرید. فراموش نکنید که هکر پرورش صرفا پرورش می خواهد و برای این عمل از هر ابزاری که در مشت داراست به کارگیری می‌نماید. پس، تمرکز، نیرو و انرژی خویش را تنهاً به یک شیوه محصور نکنید.