چگونگی لینک و پیوند‌های خروجی
بیشتر سئوکاران فکر‌میکنند که لینک و پیوند کردن به وب سایت‌های فرنگی که اعتبار بالایی دارا‌هستند، پشت گرمی گوگل به وبسایت شمارا زیاد می‌نماید. این قضیه در وب سایت searchengine پذیرش گردیده است.
33. مورد پیوند‌های خروجی
طبق الگوریتم Hill Top گوگل، موتورهای کاوشگر ممکن میباشد از محتوای سایتی که شما به آن پیوند داده‌اید تحت عنوان سگینال برای یافتن مورد وبسایت شما استعمال نماید. برای مثال؛ درصورتی که شیت‌ای دارید که درخصوص خودروست، پیوند دادن به صفحه ها مربوط به سینما اثرگذار نخواهد بود.
 
34. فرمان گویش و املا
به کار گیری درست گرامر و املا یکی‌از علامت‌های چگونگی تارنما میباشد. هرچند که مت کاتز یک سری سال پیش بدین مسئله را طور معلوم . آموزش سئو در مشهد

 
35. محتوای غیر نسخه برداری
آیا محتوایی که در وبسایت و صفحه ها شما جای‌دارد، اورجینال میباشد و بوسیله خودتان ساخت گردیده‌است؟ در حالتی‌که از یک وبسایت ایندکس‌گردیده نسخه برداری کرده باشید نمی‌تواند همانند محتوای مهم و اورجینال مرتبه‌ای برایتان به یار و همدم داشته باشد. شاید هم به هیچ عنوانً هیچ‌وقت ایندکس نشود.
 
36. با صرفه‌سازی برای گوشی (Mobile Friendly)
طبق الگوریتم گوشی گدون گوگل، تارنما‌هایی که برای ورژن گوشی با صرفه گردیده‌اند یا این که اصطلاحاً گوشی فرندلی می باشند، نزد گوگل اعتبار و آبروی بیشتری دارا هستند.
 
37. امکان به کار گیری موبایلی
اینترنت‌وبسایت‌هایی که یوزرها تلفن همراه به راحتی میتوانند از آن استعمال نمایند، در الگوریتم Mobile First Index امتیاز بیشتری می گیرند.
 
38. محتوای تکمیلی موثر
مبنی بر راهنمای درجه‌بندی گوگل، محتوای تکمیلی اثرگذار یکی مواقعی میباشد که چگونگی وبسایت و صفحه ها آن را به خیر آرم میدهد. به کارگیری از مبدل‌های ارز، ماشین اکانت فایده وام و شیوه نامه‌های تعاملی مثال‌هایی از محتوای تکمیلی موثر محسوب میگردند.
 
39. محتوای نهفته در تلفن همراه
محتوای نهفته در گوشی ممکن میباشد در مقابل محتوای به طور کاملً قابل مشاهده ایندکس نشود (یا این که وزن برابری نداشته باشند). هرچند به تازگیً یکی پرسنل Google اعلام کرده که محتوای نهفته مشکلی ندارد ولی در صورتی‌که محتوای انتقادی میباشد بایستی قابل مشاهده باشد.
 
مسلما بخوانید: معرفی 5 نرم افزار کاربردی برای حذف پس‌قضیه عکس و ویدئو
40. محتوای نهفته پشت تب‌ها
آیا یوزرها برای اینکه محتوای شما برایشان اکران داده خواهد شد بایستی روی تب‌ها کلیک نماید؟ در شرایطی‌که پاسخ مثبت میباشد می بایست بگوییم که گوگل اعلام کرده که‌این محتوا «ممکن میباشد ایندکس نشود».
 
41. تعداد لینک و پیوند‌های خروجی
به کارگیری بیش تر از حد از لینک و پیوند‌های خروجی dofollow میتواند تأثیر منفی بر روی درجه تارنما داشته باشد.
 
42. ارکان یک‌سری رسانه‌ای
به کار گیری از تصاویر، فیلم و بقیه موادتشکیل دهنده تعدادی رسانه‌ای قادر است آرم‌دهندۀ چگونگی بالای محتوای شما باشد و یکی کارداران اساسی سکو‌بندی وب سایت میباشد.
 
43. تعداد لینکهای داخلی به یک ورقه
تعداد لینک و پیوند‌های داخلی که از دیگر صفحه ها به یک ورقه داده می شود، بها آن برگه را برای گوگل بیشتر می‌نماید (در شرایطی‌که که صفحه های بهم مرتبط باشند). پیوند داخلی بیشتر موازی میباشد با التفات بیشتر یک کاغذ.
 
44. چگونگی پیوند‌های داخلی یک کاغذ
در لینک و پیوند‌سازی داخلی اعتنا داشته باشید که لینک و پیوند دادن از صفحاتی که رنک بالایی دارا هستند، بسیار اثر بیشتری دارااست نسبت به لینک و پیوند دادن از صفحاتی که پیج رنک ندارند یا این که پیج رنک آنان ضعیف میباشد.
 
45. لینک و پیوند‌های شکسته
پیوند شکسته یعنی نشانی لینک و پیوند داده گردیده حذف گردیده یا این که عوض شده باشد (ارور 404). هنگامی تعداد پیوند‌ها شکسته در یک شیت زیاد باشد، گوگل فکرمیکند که‌این تارنما به حالا خویش رها گردیده‌است و همین مورد اثر منفی در پیج رنک شما داراست. راهنمای مرتبه بندی گوگل از پیوند های شکسته برای نظارت چگونگی کاغذ مهم به کار گیری می‌نمایند.
 
46. سطح تلاوت
هیچ شکی وجود ندارد که گوگل سطح قرائت صفحه ها یک وبسایت را تقریب می زند. در واقع، گوگل معمولاً شرایط سطح قرائت را برای تارنما‌ها ارائه میدهد:
 
 
 
ولی اینکه گوگل دقیقاً از این داده ها چه استعمال‌ای می‌نماید، مشخص و معلوم وجود ندارد. بعضی از اشخاص معتقدند که سطح مقاله تازه کار به درجه‌بندی خوب وب سایت امداد می‌نماید چون همۀ عموم میتوانند آن را بفهمند. ولی بعضا دیگر این تئوری را رد می‌نمایند.
 
47. لینک و پیوند‌های متعلق (Affiliate)
لینک و پیوند‌های متعلق یا این که Affiliate به تنهایی آسیبی به مرتبه‌بندی وبسایت شما وارد نمی کنند. البته در‌حالتی که تعداد این پیوند‌ها زیاد باشد، الگوریتم گوگل اعتنا ظریف‌تری به بقیه سیگنال‌های چگونگی می‌نماید تا مطمئن گردد شما یک وبسایت متعلق نیستید.
 
48. خطاهای HTML
زمانی نرم‌افزار‌نویسی سایتتان صحیح جاری ساختن نشده و پر‌از خطاهای HTML میباشد، یعنی چگونگی تارنما شما ضعیف میباشد. این زمینه خیلی گفت و گو برانگیز میباشد البته بیشتر سئوکاران معتقدند که سایتی که صحیح کدونویسی گردیده، مرتبه بهتری در گوگل میگیرد.
 
50 درجه شیت (Page Rank)
جايگاه برگه از مداقه چندانی برای بهینه سازی منتفع وجود ندارد اما صفحاتی که اعتبار بیشتری دارا هستند (Page Authority) مرتبه بهتری در گوگل خواهند داشت.
 
51. ارتفاع URL
وقتگیر بودن بیشتراز حد URL ممکن میباشد به چشم شدن شما بوسیله ربات‌ها گوگل جراحت بزند. در مقابل پژوهش ها آرم داده‌اند که URL های کوتاه بیشتر در حاصل گوگل مشاهده گردیده‌اند.
 
 
 
52. مسیر URL
کاغذ‌ای که URL اش به نشانی ورقه مهم اینترنت‌وبسایت مجاورت‌خیس میباشد اعتبار بیشتری می گیرد تا صفحاتی که در عمق معماری تارنما قرار دارا هستند.
 
قطعا بخوانید: محتوای زردرنگ چیست و چه خصوصیت‌هایی دارااست؟
53. ویراستاران انسانی
اگرچه این مورد هیچ گاه تأیید نشده میباشد ولی گوگل حق انحصاری یک پتنت را تصویب کرده که به ویراستاران انسانی اذن میدهد بر روی SERP تأثیر داشته باشند.
 
54. تیم‌بندی صفحه ها تارنما
صفحاتی که در یک تیم‌بندی قرار گرفته‌اند در مرتبه‌بندی منزلت بهتری میگیرند؛ زیرا یک سیگنال مرتبط بودن برای گوگل ارسال می گردد. کاغذ‌ای که در مجموعه‌بندی مرتبط خودش قرار گرفته نسبت به صفحاتی که در طبقه‌بندی غیر مرتبط قرار گرفته میباشد، امتیاز بیشتری حصول خواهد کرد.
 
55. کلمه و واژه کلیدی در URL
واژه کلیدی هم یک سیگنال رابطه دیگر میباشد تا مسئله برگه معلوم خواهد شد. گوگل گفته میباشد که وجود واژه کلیدی در URL یک فاکتور خیلی خرد در سکو‌بندی تارنما میباشد؛ البته با این وجود جزو عامل ها اکانت می گردد.
 
56. حرفه URL
گروه‌بندی که در فن URL قرار میگیرد، بوسیله گوگل خوانده می گردد و عالی فهم و شعور می‌نماید که شیت شما درباره چه چیزی میباشد.