تعداد زیادی از محتواهای شما تاریخ انقضا ندارند. حتی پس از 1‌سال نیز می توانید محتوای قدیمی خود را دوباره منتشر فرمائید و مطمئن باشید که هنوز هم خواندنش برای کاربران مفید خواهد بود. ولی در صورتی این مطالب را دوباره به اشتراک نگذارید یا درخصوص آن‌ها کلام نکنید، افراد بسیار اندکی از وجودش با خبر خواهند شد. برای آن که گرد بیماری آلزایمر را از محتوای قدیمی خود منزه کنید، میتوانید آموزش سئو مشهد با افزودن نکات جدید، آن را بروزرسانی کنید. اما سوال اینجاست که چه استراتژی زیرکانه ای را می بایست بکار گیرید تا مخاطبانتان از تکثیرِ دوباره اخبار و مقاله‌ها قدیمی تان آزرده خاطر نشوند؟ در این مقاله قصد داریم راه‌های متفاوت برای نشر مجدد یک محتوای قدیمی را بیان کنیم. پس یاور ما باشید.
 
چرا بایستی محتوای قدیمی را بروزرسانی کنیم؟
بیشتر محتواهایی که بر روی وبسایت منتشر می‌شوند برای مدت زمان زمان بر معتبر هستند. می بایست در حیث بگیرید که در طول فرصت مخاطبان شما تغییر و تحول پیدا کرده آموزش سئو در مشهد و تجارتتان رویش می کند. برای مثال به احتمال زیاد مطالبی که شما در سال گذشته منتشر کرده اید، توسط مخاطبان تازه بازرسی نخواهند شد. بدین ترتیب درصورتی که میپندارید که مطالب ارزشمندی را در پیشین منتشر کرده اید، عالی هست آنان را دوباره با مخاطبان جدیدتان به اشتراک بگذارید.
 
همچنین، ممکن می‌باشد بعضی اوقات یک محتوا یا پُست وب لاگ، هنگامی که برای نخسین بار بر روی سایت منتشر می شود نتواند آن چنان که استعداد داراست، مخاطبان را به خود جذب کند. عامل ها اکثری در این زمینه موثرند، از جملهً شاید پُست تان را در طی مناسب منتشر نکرده اید. چنانچه تا به اینک بر روی شبکه‌های‌عمومی (مانند فیسبوک) مطلبی منتشر کرده باشید، می دانید که برخی از پُست ها نسبت به سایر مطالب، تعداد لایک بیشتری دریافت می کنند و بیشتر به اشتراک گذارده می شوند. استقبال عظیم از این مطالب، لزوماً به دلیل کیفیت بالای محتوایشان نیست. نشر مجدد یک نوشته‌علمی میتواند شانسی دوباره برای فراهم نمودن تعداد بیشتری از مخاطبان باشد.
 
 
دنبال یه فعالیت پر درآمد از اینترنتی؟
تو بعدازظهر زمان‌های اینترنتی بهترین روش رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره بدون پول، همین الان با ما تماس بگیرید.
شروع می‌کنم021-58438داخلی 1
مطمئن شوید که محتوای شما آپدیت می‌باشد
نکته مهمی که به هنگام انتشار مجدد یک پست کهن باید در حیث داشته باشید، این هست که هیچوقت محتوایی که آپ دیت نیست را دوباره منتشر نکنید. هیچ کس نمیخواهد مطلبی که به روز نیست و نکات مهمش قابل اجرا نیست را پژوهش کند. به همین خاطر سفارش می کنیم، پیش از آنکه مطلبی را بروزرسانی نمایید، آن را مطالعه و حتی دستکاری نمائید!
 
بروزرسانی محتوا با پاره ای تغییرات
چنانچه می خواهید محتوایی که تغییرات اندکی بر روی آن ایفا شد‌ه‌است را دوباره منتشر فرمائید، بهتر می باشد تاریخ انتشار اولیه و تاریخ انتشار مجدد را به کاربران نمایش دهید. بنابراین کاربران شما خواهند فهمید که یک نوشته‌علمی، آخرین بار در چه زمانی بروزرسانی شده است. باز هم باید توجه نمایید که محتوای منتشر شده آپ تو دیت می‌باشد و به درد مخاطبان سایت می خورد.
 
هنگامی که می خواهید پستی را دوباره منتشر فرمائید، بهتر می باشد نگرش های سابق آن را پنهان فرمایید. فرض فرمایید شما محتوایتان را بروزرسانی میکنید و مخاطبانی که برای اولین بار آن را می خوانند با طریقه های یک‌سال گذشته روبرو می گردند. مطمئناً این آیتم کمی برایشان خیره کننده خواهد بود. به این ترتیب پیشنهاد می‌کنیم که ترتیب دیدگاه ها را طوری تعیین کنید که آخرین کامنت ثبت شده در اولیهِ نصیب مشاهده گردد.
 
زمانی که محتوای خود را بروزرسانی کردید، با استفاده از شبکه های عمومی مانند چهره بوک و توییتر آن را به اشتراک بگذارید یا در خبرنامه خود مطلبی درباره تکثیر مجدد آن بنویسید. می توانید به این نکته اشاره فرمایید که پست منتشر شده، مربوط به چند وقت پیش هست و اطلاعات موجود در آن هنوز هم معتبر و قابل به کارگیری می‌باشد. یا اینکه می‌توانید مانند یک پست بی آلایش با آن واکنش نمائید و تک تک کارهایی را که برای افزایش ترافیک دیگر پست های خود انجام می دهید را برای آن پست نیز عملی سازید.