از قدیم گفته‌اند که «وقت طلا جواهرات است». همین ضرب‌المثل آرم می دهد که مضمون‌ فرصت، از قدیم هم دغدغه آدم‌‌ها بوده می‌باشد. راستش را بخواهید، ما هم با این جمله خیلی موافقیم. 
در شرایطی که پول‌تان هدر برود، دوباره به‌دست میاید. در صورتی‌که استحصال و کاری از دربین برود، دوباره میتوان آن را ایجاد کرد؛ اما زمان را نمی‌توان به عقب برگرداند.
یک کدام از وسیع ترین معضل‌هایی که در زندگی و بیزنس با آن مواجه می‌شویم، مدیر فرصت است. همیشه وقت نادر می‌آوریم و با اینکه همۀ تلاشمان را هم کرده‌ایم، هنوز کارهای عقب افتاده داریم. به خصوص وقتی که می خواهیم با یکدست، چند هنداونه را بلند کنیم.
زمان مثل یک نیروی نامرئی آموزش سئو مشهد در حالا کنترل زندگی همۀ ما می باشد. در ادامۀ نوشته‌ی علمی به شما می گوییم که چطور می‌توانید افسار مجال را در دست بگیرید و این‌ بار، شما آن را رئیس فرمائید.
اما بیایید ببینیم ابداً مدیر فرصت چیست؟
پیش از این که برویم سراغ تعریف مدیریت زمان؛ بیایید ریشه‌یابی کنیم تا بفهمیم ابداً اختلال کمبود وقت از کجاست و چرا همیشه عجله داریم و شم می کنیم که وقت معدود آورده‌ایم. ما بعد از بازرسی هایی که داشتیم به نتیجه ها زیر رسیدیم:
هیچ وقت از خودمان راضی نیستیم؛ پس فکرمی‌کنیم می بایست بیشتر بدویم.
بلد نیستیم تقسیم وظایف کنیم؛ همۀ کارها را حتماً خودمان باید اعمال دهیم.
از طرفی، «نه» هم نمی‌توانیم بگوییم؛ انگار آموزش سئو در مشهد با خودمان و بقیه شرم ساری داریم.
برخی اوقات به اندازه کافی زمان داریم ولی همش می‌گوییم: «ایشالله از شنبه»!
هنوز خیال و خاطر نگرفتیم که چطوری بایستی کارهایمان را تقدم بندی کنیم.
در حل مسئله هم ناتوانیم؛ جای اینکه نقص‌ اصلی را حل کنیم، وقت‌مان را صرف هیچ و پوچ می‌کنیم.
خب راه‌حل چیست؟ مدیر فرصت.
 
رئیس مجال یعنی چه؟
 
«مدیریت فرصت یعنی، زمان خود را تقسیم‌بندی کنیم و به هر کار، مجال مشخصی را اختصاص دهیم.»
 
وقتی نتوانید فرصت را به خوبی مدیریت فرمایید و مدام از نرم‌افزار‌ریزی‌‌هایتان عقب بمانید؛ هم کلافه می‌شوید و هم استرس می‌گیرید. کارهایتان به هم میریزد و هیچ کاری را به موقع آحاد نمیکنید. حتی دور و بری ها هم معدود‌معدود از دست‌تان عصبانی میگردند که هیچ گاه در دسترس نیستید. چون مطمئنناً وضع زندگی کاری‌تان هم دست‌یه خرده از زندگی شخصی‌تان ندارد!
 
البته بایستی بدانید که بدون برنامه‌ریزی در هیچ کدام از این‌‌ها برنده نخواهید بود، زیرا با نظم بخشیدن به کارها می‌توان مسیر رشد را سریع‌تر طی کرد. هم اکنون فرقی ندارد صاحب کسب و کار میباشید یا عضوی از آن؛ به هر هم اکنون باید طبق اپلیکیشن‌ریزی پیش بروید.
 
 
دنبال یه شغل لبریز درآمد از اینترنتی؟
تو بعد از ظهر فرصت‌های اینترنتی بهترین راه رو بهت نشون میدیم!
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.
استارت می‌کنم021-58438داخلی 1
خب، خبر خوش آن می باشد که مدیریت فرصت، یک مهارت می باشد و با تمرین و تلاش به دست می‌آید. در مسیر یادگیری این مهارت، بایستی داهیانه مقصود‌گذاری نمائید، تقدم‌بندی را فراموش نکنید، از مدیریت زمان و نرم افزار‌ریزی دست نکشید و از همه اصلی‌تر، به هم‌تیمی‌های خود اتکا داشته باشید و تقسیم وظایف فرمائید.
 
در ادامۀ نوشته‌ی‌علمی از اهمیت مدیر مجال در کسب و کار بیشتر حرف خواهیم کرد. شیوه‌‌های مدیریت مجال را خاطر می گیریم و یک‌سری پیشنهاد فوق‌‌العاده هم برایتان داریم.