الگوریتم پنگوئن نو بیشتر بر روی کاغذ تمرکز دارااست، خیر مجموع سایت!
گوگل همینطور ذکر نموده است که الگوریتم تازه پنگوئن بسیار جزئی خیس و دقیقتر فعالیت نماید. اینکه الگوریتم پنگوئن گوگل بیشتراز پیش دقیقتر (Granular) گردیده‌است به‌این آموزش سئو مشهد معناست که تمام صفحه ها جان دار در وبسایت را نظارت می نماید و به مکان اثر بر روی رنک کلی تارنما، ورقه دربردارنده اسپم را شناسایی می نماید.
 
در قبلی، جریمه های الگوریتم پنگوئن بر روی آحاد وب سایت جاری ساختن می‌شد. خب، آیا با جزییات بیشتر شدن الگوریتم پتگوئن گوگل به‌این مفهوم میباشد که‌این الگوریتم برگه شالوده گردیده است؟ به لحاظ میرسد جواب هم بله میباشد هم نه! در‌این حالت حتی درصورتی که آحاد وب سایت همت خیر داشته باشد البته یک کدام از صفحه ها به طور اسپم شناسایی گردد گشوده هم بر روی سکو بندی وب سایت اثر خواهد داشت. با این اکنون به‌این مضمون‌ وجود ندارد که مجموع تارنما شما جریمه می‌شود.
 
همینطور، گوگل ذکر نموده است که دیگر آموزش سئو در مشهد  بروزرسانی های الگوریتم پنگوئن را اعلام نمی نماید. از آنجایی که الگوریتم پنگوئن ورژن 4.0 به طور لحظه ای عمل می نماید و دائماً در حالا عمل میباشد، دیگر نیازی به پذیرش به روزرسانی ها نیست.