الگوریتم گورخر خیر! گورخر یک آپ دیت برای هسته الگوریتم گوگل میباشد. این بروزرسانی یکی راهکارهای گوگل برای نبرد با دکان‌های اینترنتی بی‌چگونگی میباشد.درخصوص استدلال اسم گذاری این آپ دیت هنوز کلام‌های متعددی می‌باشد ولی یک عقیده سفت وجود دارااست؛ اینکه "رویه‌شیوه" بودن این حیوان سبب ساز استتار خوب وی در طبیعت میشود. این زمینه کنایه‌ای میباشد به وب سایت‌های فروشگاهی آموزش سئو مشهد بی‌کیفیتی که تلاش می‌نمایند با تفحص به ظاهرشان، به استفاده کننده القاء نمایند که ما یک دکان معتبریم.
 
پیرو این نوشته‌ی‌علمی کوتاه، در ارتباط آپ تو دیت گورخر توضیح می دهیم و آن گاه به شما میگوییم که چطور با آن رفیق باشیم و از خشم وی غربت کنیم.
 
گوگل zebra چیست؟ به دنیاآمدن گورخر گوگل
همانگونه که گفتیم، گوگل زبرا، برای حذف آموزش سئو در مشهد دکان‌های بی‌چگونگی و قلابی، از نتیجه ها گوگل به وجود آمده. در سال 2013 بود که مت کاتس، رئیس دیرین نصیب اسپم گوگل، خاطرنشان کرد یک دکان عینک فروشی اینترنتیِ ناجور و بی‌چگونگی، به نتیجه ها نخستین گوگل رسیده! بعداز دو روز هم دکان نام برده از حاصل حذف شد.
 
همین قضیه و اظهار نظرهای آتی این شخص سبب شد تا علمای seo، نظرهایی درباره ی عمل zebra بدهند و بگویند که‌این یک آپ تو دیت برای رویارویی با مغازه‌های اینترنتی ضعیف میباشد.
 
الگوریتم گورخر
تا اینجا با ماهیت این الگوریتم آشنا شدیم. البته مورد اصلی خیس این میباشد بدانیم که چطور می بایست وبسایت فروشگاهی‌مان را برای این الگوریتم seo کنیم.
 
دوستی با گورخر گوگل
zebra algorithmراستش را بخواهید هنوز هیچ مثال‌ای پیدا نکرده‌ایم که گورخر در اینترنت فارسی، فلان مغازه را به جهت چگونگی نامناسب یا این که ظواهر زشت جریمه کرد‌ه باشد. ولی خب این استدلال خیر و خوبی وجود ندارد که نسبت به خشم آن بی‌دقت باشیم.
یادتان باشد که جمعیت اینترنت فارسی در غایت چیزی حدود 40 تا 50 میلیون نفر میباشد در حالی که اینترنت انگلیسی و عربی یک سری میلیارد مخاطب دارا هستند. همین مورد منجر میگردد که مدام الگوریتم ها و آپ دیت‌های گوگل اولیه به سراغ یوزرها این دو گویش بروند و با تأخیر هنگامی متعددی در اینترنت فارسی ظواهر شوند، پس خوب میباشد یه خرده بعدی‌نگر بوده و از همین الان هوای گورخر گوگل را داشته باشید.
 
در هر هم اکنون؛ هرچیزی فروشگاه آنلاین ما‌را تحت عنوان یک مغازه دارای اعتبار معرفی نماید، قادر است برای الگوریتم گورخر خرسند کننده باشد. ولی برخی مواقع، هوش تصنعی و مصنوعی این الگوریتم ظریف‌خیس به نظارت جزئیات سایتمان سرگرم می شود. به‌دنبال نکات مهمی که می بایست برای بهبود seo تارنما و غربت از خشم گور الاغ به آن اعتنا کنیم را توضیح میدهیم.
 
در فروشگاه آنلاین‌تان محتوای باکیفیت بنویسید
محتوای کیفیت عالی در سئومحتوا مدام سر توفیق در اینترنت بوده و می باشد. یکی‌از آرم‌هایی که به گورخر می‌فهماند شما یک وب سایت فروشگاهی دارای اعتبار می باشید، وجود محتوای موثر میباشد. ولی در کجا؟
 
اولی نکته؛ وجود محتوای کیفیت بالا در وب لاگ سایتتان درباره ی مال و خدماتی میباشد که ارائه می کنید.
 
آنگاه می بایست به محتوای صفحه های جنس اعتنا فرمایید. مطمئن گردید که تولید ها شما کلیه با یک محتوای تکراری در گوگل اکران داده نمیشوند. همچنین توجه فرمائید که در هر محتوا لینک و پیوند‌های داخلی قابل قبولی وجود داشته باشد. نبودن پیوند داخلی بین تولید ها و صفحه های شما سبب به وجود وارد شدن صفحه ها یتیم در وبسایت می شود. این صفحه های را هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل دوست ندارند.