درصورتی که به خاطر داشته باشید، چندین وقت پیش در همین وب لاگ ، نوشته‌ی علمی‌ای درباره شیوه گزینش یک کمپانی بهینه سازی منتشر کردیم. در آن نوشته‌علمی توضیح داده شد که مبنی بر چه معیارهایی می بایست یک کمپانی seo را تعیین کنیم. همینطور، در قسمتی از آن نوشته‌علمی به بعضی از سوالهای مهمی که می بایست برای استخدام یک کارشناس بهینه سازی (یا این که کمپانی seo) می بایست پرسید، اشاره شد.
 
به عبارتی نوشته ی علمی سبب ساز شد تا ما همت کنیم نوشته‌علمی‌ای راجع به سوالاتی که می بایست از یک کمپانی‌ بهینه سازی بپرسید، منتشر کنیم. استخدام یک کارشناس بهینه سازی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد، به خصوص در‌صورتی‌که شناخت دقیقی با الگوریتم‎‌های موتور کاوش و بازاریابی در آن ها نداشته باشید. یک دارای تخصص سئوی عالی قادر است با اتخاذ راهکارهای صحیح، میلیون‌ها تومان سرمایه را به سمت شما منتقل نماید.
 
با این اکنون، بهینه سازی مبحثی بسیار کلان میباشد که نیاز آموزش سئو در مشهد به علم کافی داراست، صراحت دارد که باصرفه‌سازی درست اینترنت‌وب سایت به ارتقاء درآمدتان امداد می‌نماید، البته از طرف دیگر استحدام یک سئوکار نابلد که از طریق‌های زودبازده و اسپم به کار گیری می‌نماید به به عبارتی ترازو قادر است به بیزنس شما ضرر و زیان بزند.
 
خب، پس تکلیف چیست؟ در واقعیت، این نوشته‌علمی به شما امداد می‌نماید تا بدانید قبل از استخدام یک کارشناس seo یا این که همیاری با یک کمپانی seo بایستی چه سوالاتی از آنان بپرسید. حتی در‌صورتی‌که شناخت چندانی با seo نداشته باشید. مطمئن باشید، در همین جواب‌ها متوجه خواهید شد که شخص مقابل‌تان درین عمل چقدر صداقت و حرفه ای است.
 
از یک کمپانی بهینه سازی چی بپرسیم؟
حتی در‌صورتی‌که سزاوار‌ترین دارای تخصص seo را هم استخدام نمائید، چنانچه نتوانید گفتگویی بی‌پرده و بدون واسطه با یکدیگر داشته باشید، مطمئناً در بعدی با مشکلاتی مواجه خواهید شد. سؤال‌هایی که درپی مطرح می کنیم به شما یاری می‌نماید مطلوب‌ترین فرد/کمپانی را برای باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت خویش استخدام نمائید تا ترافیک مطلوب، کیفیت خوب و هدفمندی از روش موتورهای کاوش به تارنما‌تان منتقل شوند.
 
در صورتی‌که فرآیند پژوهش ها قبل از استخدام به صحت صورت بپذیرد، تردید نکنید فرد یا این که شرکتی را خواهید یافت که شما‌را در وصال به اهدافتان امداد می‌نمایند. در ادمه سوالاتی که می بایست از یک کمپانی seo بپرسید را با یکدیگر می خوانیم:
 
یکسری نفر از مراجعین و مثال شغل های قدیمی خویش را معرفی می کنید؟
از دارای تخصص یا این که کمپانی بهینه سازی بخواهید بعضا از مثال شغل های مشتریان پیشین و فعلی خویش را ارائه نمایند. محاسبه سوابق و اعتبار آن ها برای شما موردنیاز خواهد بود. سابقه و مشتریان قبلی اورا خوب بشناسید. ایده ها مشتریان قبل کمپانی بهینه سازی و رضایت آنها نسبت به خدمت ارائه‌گردیده و پناه را پی‌گیری فرمایید و از آن مطمئن گردید.
 
بایستی اعتنا داشته باشید که لزومی ندارد از آن ها بخواهید که فهرستی از کل مشتریان‌شان را برای شما ارسال نمایند. فقط 2 یا این که 3 مثال عمل پیروز کافی میباشد. همینطور، در‌صورتی‌که کمپانی بزرگی می‌باشید و قصد دارید سپرده گذاری پهناور در seo دارید، مطمئناً مثال فعالیت سئوی یک کمپانی تعالی برایتان التفات دارااست. شما می بایست بدانید که آیا کمپانی سئوی متبوع می تواند از پس کارتان بربیاید یا این که نه.
 
چه یادگرفتن‌هایی چشم‌اید؟ چه زمان‌هایی را گذرانده‌اید؟
seo و باصرفه‌سازی تارنما که از میانه سال 1990 بوسیله اشخاص محدودی استارت شد، امروزه دیگر به بخشی جدای ناپذیر از کسب و کار‌های آنلاین تبدیل شد‌ه‌است. این تخصص در سال‌های اخیر و با استقبال از فضای حصول‌وکار آنلاین به یک فن تبدیل‌ گردیده است. اما بد وجود ندارد بدانید که‌این فن تماماً جدای از مهارت طراحی وب سایت میباشد.
 
اکثر زمان ها متخصصان seo و با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما، به صورت تجربی فراگیری‌ چشم‌اند. آنان با کمپانی در کنفرانس‌ها و پی‌گیری خبرهای صنعت خویش از واپسین داده ها باخبر میشوند. هرچند موسسه ها و اینترنت‌تارنما‌های اکثری مانند Woorank مبادرت به ارائه Certificate برای seo می‌نمایند. همینطور، اشراف بر ابزارهایی مانند گوگل تحلیل یا این که گوگل وبمستر از خصوصیت‌های یک کارشناس سئوی توانمند میباشد که خویش گوگل یادگرفتن‌های آنلاینی برای این دو ابزار تدارک چشم میباشد. درصورتی‌ که کمپانی یا این که فرد متبوع مدارکی در مسئله بهینه سازی ارائه کردند، قطعاً این مدارک را پژوهش نمائید.
 
اما بایستی اعتنا داشته باشید که داشتن سند، لزوماً در معنای تخصص در seo وجود ندارد چون همان طور که اشاره کردیم، بهینه سازی و سئو تارنما امری تجربی میباشد.
 
چه استراتژی‌هایی را برای بهبود مرتبه تارنما اینجانب در نتیجه ها کاوش ارائه میکنید؟
بهبود درجه در حاصل کاوش و ارتقاء ترافیک تارنما، مطمئناً فقط با چندین کلیک اجرا نمی شود و مستلزم اپ‌ریزی هدفمند و اتخاذ چندین استراتژی ظریف به طور هم زمان میباشد. وقتی که قصد استخدام یک دارای تخصص seo میباشید، مطلقاً در خصوص طرز‌های سئوی آنها رسیدگی فرمایید و از پیشنهاداتشان یادداشت بردارید. مشاهده کنید از چه ابزارهایی به کار گیری می‌نمایند و چه نوع اپلیکیشن‌هایی دارا هستند.
 
بهینه سازی، فرایند‌ای فرصت‌بر میباشد که به سود رساندن آن، ممکن میباشد ماه‌ها و شاید سال‌ها ارتفاع بکشد. آیا کمپانی سئوی متبوع شما، علی رغم وسعت بالای کاری‌تان اپ‌ای خرد و کوتاه بازه زمانی را به شما ارائه می‌نماید یا این که اپ‌ای پرجزئیات را برای دستیابی‌و‌کارتان در حیث داراست.