ترجیح میدهم که‌این مقاله را با عنایت تگ Alt استارت نکنیم. می خواهیم پاره ای به عقب بازگردیم؛ به التفات تصاویر در یک نوشته‌ی علمی آنلاین. شما اکثر زمان ها برای جالب شدن، خوب احضار شدن و گاهی برای کوتاه کردن مطالب، از تصاویر به کارگیری میکنید. تصاویر در درک عالی مطالب به وسیله یوزرها اینترنتی نقش مؤثری دارا هستند ولی کاربرد آن ها صرفا به همین گزینه خلاصه نمیشود.
 
تصاویر یک کدام از طرق مؤثر در بهبود سئوی اینترنت‌وب سایت شما محسوب می شوند. استعمال از تصاویر دیدنی خیر صرفا به احضار شدن مطالب شما به وسیله مخاطب یاری می‌نماید، بلکه میتواند ترافیک خیر و خوبی را نیز به سمت وب سایت شما روانه نماید.
 
یکی‌از نکات اساسی در سئو تصاویر وبسایت، به کارگیری آموزش سئو در مشهد از خصوصیت Alt برای آن ها میباشد. تگ Alt و تگ تیتر در تقویت منزلت مطالب در نتیجه ها موتورهای کاوش و بهبود دسترسی یوزرها اینترنتی به اینترنت‌وبسایت شما تاثیرگذارند. در‌این نوشتار همت کرده‌ایم تا آحاد نکات پیرامون تگ Alt و تگ تیتر و طریق باصرفه‌سازی آنها‌را با بیانی معمولی تفصیل دهیم.
 
بدین ترتیب درصورتی که دوست دارید با تگ Alt و کیفیت سئو آن آشنا گردید، این نوشته‌علمی را تا آخر دنبال فرمایید.
 
تگ Alt چیست؟
در تک تک تصاویر به عمل رفته در یک اینترنت‌وب سایت، تگ Alt تعریف‌کننده موضوعی میباشد که از تصویر استنباط میشود. این تگ میتواند تحت عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام اشتباه در بار گذاری نیز گزینه استعمال قرار گیرد تا یوزرها در شکل عدم اکران تصویر، از معنی و کوشش آن با خبر شوند.
 
افزون بر این، مرورگرها قابلیتی دارا‌هستند که معمولاً اشخاص نابینا یا این که دارنده مشکل بصیرت برای شنیدن مطالب آنلاین از آن به کارگیری می‌نمایند. قرائت این تگ‌ها به وسیله مرورگر، جابجایی مضمون‌ و محتوای تصاویر را برای این اشخاص قابلیت‌پذیر می‌نماید. البته این فقط کاربرد تگ Alt وجود ندارد!
 
کد تحت مثال یک تگ تصویر HTML بی نقص میباشد:
"“image"
همان طور که مشاهده می کنید در کد بالا 3 بخش وجود دارااست که در ذیل کاربرد هر یک را رسیدگی می کنیم:
 
img src: این قسمت، مربوط به نشانی تصویر میباشد. برای آنکه تصویری را در محتوای تارنما خویش قرار دهید، بایستی نشانی تصویر در محلی که ذخیره گردیده‌است را درین نصیب قرار دهید.
alt: این نصیب مربوط به تگ alt میباشد. بین آرم نقل قسم، بایستی تگ Alt متبوع خویش را قرار دهید.
title: این نصیب در واقعیت تیتر تصویر شماست. درین قسمت می بایست برای تصویر خویش تیتر مطلوب قرار دهید.
خصوصیت‌های تیتر و Alt در یک تصویر، گرچه از حیث تکنیکی حقیقتاً تگ محسوب نمیشوند ولی با اسم تگ تیتر و تگ Alt شناخته می گردند. تگ Alt مضمون‌ و کاربرد تصویر را تعریف می‌نماید. به این ترتیب، در شرایطی‌که شما از یک تصویر تحت عنوان یک دکمه برای خرید کالای X به کار گیری کرده‌اید، تگ Alt آن بایستی چیزی مشابه به دکمه خرید کالای X باشد.
 
زمانی که نشانگر موشواره را روی تصاویر می کشید، تگ تیتر ظواهر می‌گردد. این تگ در واقعیت میتواند یک راهنمای معمولی درباره عکس یا این که یک سفارش دیدنی برای تشویق یوزرها به کلیک بر روی عکس باشد. بدین ترتیب، در زمینه ی نمونه تصویر دکمه خرید فرآورده، تگ تیتر می تواند یک ابزار فراخوان برای فعالیت (یا این که اصطلاحاً Call-to-Action) مانند خرید کالای X صرفا با 20 هزار تومان باشد.
 
به صورت معمول، تصاویر اینترنت‌وب سایت برای عالی چشم شدن بوسیله موتورهای کاوش به تگ Alt نیاز دارا‌هستند. معمولاً تصاویری که به خواسته پیاده سازی و تزئین اینترنت‌وبسایت به کارگیری میگردند، بایستی فی مابین کدهای CSS قرار گیرند خیر میان کدهای HTML. با این وجود در صورتی‌که قابلیت و امکان این تغییر و تحول نیست، همچون تصویر تحت به راحتی می توانید تگ Alt را خالی بگذارید تا مرورگرها و موتورهای کاوش از قرائت‌شان صرف لحاظ نمایند.