با ارائه این ۳ قلاب در بالای ورقه همت کردم یوزرها را میخکوب کنم.
قدم ۲: تکنیک توت‌خارجی
خط مش ما در تکنیک توت‌خارجی آموزش سئو در مشهد تماما مطابق فاکتور تجربیات کاربری میباشد.
 
ایده تکنیک توت‌خارجی این میباشد که مانند یک توت خارجی که میان آحاد میوه‌ها دیده‌نوازی می‌نماید، کاری کنیم که پیوند وب سایت ما در نتیجه ها کاوش تماما عرض اندام و دیده‌نوازی نماید و سبب ساز گردد یوزرها فی مابین تک تک رقبا روی لینک و پیوند تارنما ما کلیک نمایند.
 
نصیب ۱ تکنیک توت خارجی: بهینه سازی تایتل کلیک‌خور
بهینه سازی تایتل مهم ترین نصیب برگه از نگاه گوگل میباشد.
 
seo تایتل ضمن اینکه زمینه مهم ورقه ما‌را به گوگل آموزش سئو مشهد منعکس می‌نماید، در شیت نتیجه ها کاوش هم برای یوزرها به اکران در می آید.
 
از اونجایی که اینجانب در نظارت مقصود کاوش متوجه شدم کاربرانی که عبارت یادگرفتن seo محتوا را در گوگل کاوش می‌نمایند دنبال یک فراگیری بی نقص و جامع می باشند برای کلیک‌خور کردن بهینه سازی تایتل عبارت صفر تا صد را بعداز کلمه و واژه کلیدی و : قرار دادم.
 
 
 
ولی برای کلیک‌خور کردن seo تایتل می‌تونستم شغل های دیگری هم اجرا بدم. به عنوان مثال می‌تونستم از [] یا این که () یا این که اعداد استعمال کنم یا این که تیتر seo را سوالی کنم که برای یوزرها جالب‌خیس باشد.
 
 
 
ولی برای این برگه خاص از عبارت صفر تا صد به کار گیری کردم. با این فعالیت به یوزرها نشون دادم در صورتی‌که وارد این شیت بشوند یک یادگرفتن بدون نقص و جامع رو خواهند روئت کرد.
 
قسمت ۲ تکنیک توت‌خارجی: متادسکریپشن جالب
متادسکریپشن یک کدام از فاکتورهای درجه‌بندی وجود ندارد ولی زیرا در حاصل کاوش به اکران در میاد سبب میشه نرخ کلیک یوزرها بالا بره. ولی در صورتیکه جالب نوشته بشه.
 
براین اساس اینجانب در متادسکریشن این عبارت رو نوشتم:
 
 
 
این عبارت ۲ تا خصوصیت داراست:
 
درین عبارت از واژه و کلمه کلیدی به کارگیری کردم که در نتیجه ها کاوش پرنگ‌خیس از دیگر متون میشه.
در متادسکریشن به مخاطب گفتم درین کاغذ هم میتونه کلیپ آموزشی ببینه و هم میتونه متن آموزشی بخونه.
قسمت ۳ تکنیک توت خارجی: اسکیما برند‌آپ
اینجانب با به کارگیری از پلاگین فول‌اسکیما کاری کردم ورقه در حاصل کاوش ستاره‌دار باشه.
 
 
 
پلاگین فول اسکیما، یک پلاگین وردپرسی میباشد که او‌لین پلاگین اهل ایران بهینه سازی و به صورت خاص اسکیما برند‌آپ میباشد که بوسیله ما در آکادمی بهینه سازی سفینه ساخت و ساز گردیده و اینک در تارنما ژاکت اون رو به فروش میرسونیم. این پلاگین تا به درحال حاضر بیشتراز ۱۲۵۰ فروش داشته و امتیاز خیر و خوبی از یوزرها اخذ نموده است.