آیا به این اندیشه کرده‌اید که اصلاً چرا محتوای سبز مهم است؟ و چرا می بایست آن را روی وب‌وبسایت یا وبلاگتان داشته باشید؟ به ۳ نکته از مفاد مداقه محتوای سبز توجه فرمائید:
 
۱. با محتوای سبز، همیشه شانس به‌دست آوردن کاربران تازه را خواهید داشت.
 
محتوای همیشه سبز روی وب‌وبسایت شما می‌تواند آموزش سئو مشهد در حین سالیان، باعث جذب کاربران جدید بشود. شما نیازی ندارید که تروتمیز این محتوا را به‌روز نمائید یا در آن دست ببرید. بودن محتوای سبز روی وبلاگتان، همواره آن را فعال و در تعامل با کاربر نگه میدارد. ولی می بایست اعتنا فرمائید که محتوای سبز بایستی محتوای دیدنی و ارزشمندی باشد.
 
۲. می توانید راجع به موضوعی خاص، در صدر نتیجه ها گوگل قرار بگیرید.
 
در حالتی که برای ساخت‌و‌ساز محتوای سبز در سایتتان زمان کافی بگذارید، کاربر همیشه شما‌را انتخاب می‌کند؛ گوگل هم این داستان را متوجه می شود و به‌تدریج به شما اعتماد می‌کند و سکو شما‌را افزایش می دهد. چون هر روز کاربران بیشتری به محتوای سبز شما مراجعه و آن را استیناف آموزش سئو در مشهد می‌کنند. این نوع محتوا برای وب‌سایت شما بازدید‌های همیشگی و ماندگار به‌همدم داراست. حتی میتواند تا سال‌ها بازدیدتان را بالا نگه دارد و لینک وب‌سایتتان را به صفحه اولیه گوگل بیاورد.
 
۳. احتمال پیوند دادن به نوشته‌ی‌علمی محتوای سبز بسیار بالاست.
 
از آنجایی که محتوای همیشه سبز، عمر زمانبر دارااست و در طول زمان ارزش آن نادر نمی‌شود، احتمال اینکه وب سایت‌های دیگر و سایر وب لاگ‌نویسان به شما لینک و پیوند بدهند، بسیار زیاد میگردد. ممکن می‌باشد نوشته‌ی علمی سبزتان آن‌قدر از دید محتوایی گران بها باشد که به‌صورت یک مرجع در پیوند‌دهی سایر مطالب در دیگر وب‌لاگ‌ها و وب‌وب سایت‌ها گزینه توجه قرار بگیرد. این خاصیت یک محتوای سبز هست. بدین ترتیب بازدیدهای بیشتری دریافت خواهید کرد.