شرایط لینک و پیوند ها بر روی یک برگه
فرض فرمایید در اصفهان گذران زندگی می کنید و یک بلاگ در باب قهوه دارید. قصد دارید لینکی را با خوا‌نندگان خویش بر روی یک تارنما محلی (که آن هم درباره ی آموزش سئو مشهد قهوه میباشد) به اشتراک بگذارید. خب، این پیوند را در کجای برگه بایستی قرار دهید؟
 
قطعا بخوانید: چه‌طور یک پیوند بهتر را از یک لینک و پیوند بد تشخیص دهیم؟
در حالتی که حقیقتاً می‌خواهید خواننده گان تان این لینک و پیوند را مشاهده نمایند، می بایست آن را در محلی قرار دهید که به راحتی چشم خواهد شد. می‌توانید این پیوند را در بدنه مهم برگه، مجاورت بالای برگه یا این که باطن محتوایی قرار دهید که در خصوص قهوه و فروش آن توضیحاتی داده میباشد.
 
خوب میباشد پیوند های خویش را در فوتر قرار ندهید. بیشتر یوزرها به انتهای شیت نگاه نمی‌کنند و حتی در حالتی‌که نگاهی به فوتر بیندازند لینک و پیوند جانور در آن را تحت عنوان یک لینک و پیوند اثرگذار نمی شناسند.
 
گوگل قادر است شرایط پیوند را تشخیص دهد و بر همین اصل قیمت آن را شناسایی می نماید. در صورتی‌که لینک و پیوند در فوتر یک ورقه قرار داشته باشد، گوگل بها آن پیوند را کمتر میداند چون اعتقاد دارد چنین پیوند ها قیمت چندانی برای یوزرها ندارند.
 
گوگل تک تک شرایط پیوند ها را نیز گزینه به کارگیری قرار می‌دهد. برای مثال گوگل میتواند به راحتی تشخیص دهد که 50% لینک و پیوند های تارنما شما در فوتر قرار گرفته میباشد. این مسئله علامت دهنده لینک و پیوند بیلدینگ ضعیف میباشد و گوگل نگاه ظریف تری به آن خواهد داشت.
 
فکر کنید 50% لینک و پیوند هایی که به وبسایت شما اشاره می نمایند در سایدبار قرار دارا هستند. این مسئله نیز علامت میدهد که شما لینک و پیوند را خریداری نموده اید. بیشتر وبسایت های ارائه دهنده لینک و پیوند، پیوند ها را در قسمت سایدبار قرار میدهند.
 
به همین خیال و خاطر بایستی مطمئن باشید که پیوند های خویش را از وب سایت هایی اخذ میکنید که با عشق و علاقه به سایت شما لینک و پیوند میدهند و آن ها را در درون محتوا قرار میدهند. اگرچه تعداد اندک لینک و پیوند ها در سایدبار مشکلی به وجود نخواهد آورد البته خیل‌عظیم آن آرم از ضعف شما در تشکیل داد لینک و پیوند دارااست. پس بدین زمینه توجه داشته باشید.