گام دوم، تعیین صفحه ها مطلوب برای سئو
حال که آحاد داده ها را یکجا داریم، وقت آن میباشد که داده ها را تجزیه و آنالیز کنیم. درواقع اینجا تصمیم می گیریم که کدام محتوا به چه  آموزش سئو مشهد شکلی به‌روز گردد.
 
برای این عمل لینک و پیوند کلیه‌ی محتواها را در یکی‌از سه  آموزش سئو در مشهد مجموعه‌ی پایین قرار دهید:
 
محتوایی که ترافیک بالایی داراست البته نرخ تبدیلش معدود میباشد.
محتوایی که ترافیک معدود و نرخ تبدیل خیر دارااست.
محتوای نیکی که افت نموده است.
هم اکنون پیوند‌هایی را که در‌این سه مجموعه قرار می گیرند براساس حق تقدم‌ها تروتمیز فرمائید. کدام مجموعه برای شما در حق تقدم قرار میگیرد؟ محتواهایی که نرخ تبدیل خیر و خوبی دارا هستند، البته ترافیک معدود؟ آن گاه، وهله به تحقیق استراتژی‌های گوناگون محتوایی میباشد که اختلال مقالات را برطرف ‌نماید. به عنوان مثال، با چه روشی بایستی نرخ کلیک نوشته‌علمی را ارتقاء دهید، چه روشی منجر می شود ترافیک نوشته‌ی‌علمی بیشتر خواهد شد و … .
 
 
 
گام سوم، پژوهش کلمه ها کلیدی هر نوشته‌ی علمی
جاری ساختن هر استراتژی محتوایی روی مقاله ها می بایست براساس عبارات کلیدی نو یا این که خوب میباشد بیان‌کنم لغت ها کلیدی مطلوب باشد. متخصص seo میباشد که آن لغات را با پژوهش ها کلمه و واژه کلیدی همزمان با به‌روزرسانی به مجموعه محتوا میدهد. این شغل مداقه بسیار بالایی دارااست. چون هنگامی تصمیم به‌روزرسانی محتوا سابق را دارید در صورتی عبارات کلیدی تازه را رسیدگی و گزینش نکنید، احتمال توفیق آپ تو دیت نادر میگردد.
 
درواقع با پژوهش کلماتی که محتوا با آنها ترافیک جذب نموده است، شما می توانید پوزیشن نوشته‌علمی را روی آن واژه و کلمه ارتقاء دهید تا ترافیک بیشتری اخذ نماید.
 
تعیین عبارات کلیدی بر پایه ی غرض جست و جو
یکی‌از مهم ترین کارداران انتخاب‌کننده در ارتقاء جايگاه محتوا روی یک واژه و کلمه کلیدی، ادراک مقصود یا این که نوع و خصوصیت‌های محتواهایی میباشد که با آن کلمه و واژه درجه گرفته‌اند. هر دارای تخصص seo بایستی غرض جستجوی استفاده کننده از لغات کلیدی و چیزی را که گوگل به وی اکران می دهد،‌ تجزیه و آنالیز نماید تا با گزینش کلمه و واژه کلیدی صحیح برای نوشته ی علمی احتمال توفیق عمل را بالا پیروز شود.
 
 
 
گام چهارم، پژوهش عنا وین محتوا خصوصا تیتر مهم
از طریق‌های مرسوم و اساسی دربین کارشناسان برای ارتقا نرخ تبدیل مقاله‌ها بهبود عنا وین میباشد. در گام اولیه، مقاله بایستی تیتر و عنوان مهم (H1) دیدنی و کاربردی داشته باشد.
 
اکثر اوقات یوزرها پیش از هر کاری به عنا وین نگاه می‌نمایند. در حالتی که تیتر آنان را جذب نماید، متن نیز خوانده می‌گردد وگرنه خیلی سریع برگه را می‌بندند. درحال حاضر ملاحظه کنید عنوان ها محتواهای شما با دقت به کلمات کلیدی مطلوب، مقصود جست‌وجو و جذابیت نیاز به آپ تو دیت داراست یا این که خیر؟
 
 
 
گام پنجم، رسیدگی موردها محتوایی اساسی
خب، بعداز معلوم کردن ایرادات ریز و درشت و پژوهش عبارات کلیدی، دفعه به تحقیق محتوایی نوشته‌ی علمی میرسد. درحال حاضر بایستی به‌تیتر یک خواننده سراغ محتوا رفت. و هر داده ها، گزاره، تصویر و حتی لینکی که اعتبارش را از دست داده یا این که دیرین گردیده‌است تغییر و تحول اعطا کرد. خیلی‌ها برای به‌روزرسانی علاوه‌بر نظارت‌هایی از این دست، نوع دیگری از محتوا را نیز به نوشته ی علمی اضافه می‌نمایند؛ برای مثال محتوای ویدیویی یا این که پادکست.
 
 
 
گام ششم، پژوهش جزء‌به‌جزء seo On-page
هم اکنون که محتوای تازه مهیا بار گذاری میباشد، کارشناس بهینه سازی می بایست تحت عنوان ناظر به‌روزرسانی وارد فاز رسیدگی پارامترهای seo On-page گردد. لیست ذیل مواقعی میباشد که قطعا در آپ تو دیت نوشته‌علمی می بایست سنجیده شود:
 
چگالی کلمه و واژه کلیدی،
یکدست‌سازی واژه و کلمه کلیدی در نوشته‌علمی،
به کار گیری از کلمه ها کلیدی در عنوان ها اساسی و تیتر seo،
نظارت و باصرفه‌سازی متا دیسکریپشن،
با صرفه‌سازی وسعت و فرمت تصاویر،
تحقیق تگ‌ها (تگ بولد و تگ‌های H).
 
 
گام هفتم، تحقیق CTA مستعمل در نوشته‌علمی
کال تو اکشن یا این که به عبارتی CTA درواقع مسیر تبدیل بازدیدکننده به خریدار میباشد. دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ یا این که seo عالی میباشد با سیکل هنگامی مشخصی کال تو اکشن‌های مقاله ها را تحقیق کند. از جمله، در صورتی‌که متاع جدیدی اضافه گردیده که تا قبل از این نبوده یا این که سرویس ها خاصی مربوط به زمینه نوشته‌ی علمی ارائه میشود که قدیم وجود نداشته میباشد، می‌گردد یکی‌از آنان را به‌تیتر CTA به نوشته‌علمی خاطر نشان کرد و نرخ تبدیل نوشته‌ی علمی را ارتقا بخشید.