ده) BuzzSumo: ابزار بازاریابی محتوایی
خدمت بازاریابی محتوایی buzzsumo
BuzzSumo از آن تیم از خدمت هایی میباشد که جهت تدوین استراتژی محتوا به کمکتان می آید. درواقع با این ابزار، محتوایی که بیشترین لایک، کامنت، پیوند و مجموعاَ بیشترین اینگیجمنت را در شبکه های عمومی اخذ کرده‌میباشد را معلوم و درجه بندی می‌نماید. از آنجایی که محتوا یک کدام از حوزه های مؤثر در دیجیتال مارکتینگ میباشد درنتیجه می‌قدرت این خدمت را جزء شایسته ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی آموزش سئو مشهد  در لحاظ گرفت.
 
کاربرد و تجهیزات: BuzzSumo به شما می گوید که کدام محتوا در شبکه‌های‌مردمی بیشترین اینگیجمنت را اخذ کرده و چه عده ای در موضوعی که شما کاوش می کنید اینفلوئنسر میباشند. با BuzzSumo از ترندهای روز جهان یا این که حتی کشورها  آموزش سئو در مشهد باخبر خواهید شد.
 
یازده) Trello: ابزار مدیر فعالیت و پروژه
ترلو یک کدام از شایسته ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال
شاید ترلو یک ابزار برای بازاریابی دیجیتال نباشد البته به طبع تحت عنوان یک دیجیتال مارکتر از کاربرد این نرم افزار ذیل اینترنت غایت استعمال را خواهید کرد. ترلو یک ابزار مدیر فعالیت و پروژه است که خوشبختانه تجهیزات آن بدون‌پول میباشد ولی برای استعمال از تجهیزات تجاری بایستی نسبت به تنظیم ورژن غیر مجانی مبادرت نمائید.
 
کاربرد و تجهیزات: جهت معین کردن منطقه‌های کاری، ساخت آنالیز لیست، ترازو توسعه فعالیت، مشخص و معلوم کردن وظایف، رصد شغل همیاران و … ترلو یک کدام از ابزارهای کاربردی برای شماست. بعداز نام نویسی درین خدمت به تعداد دلخواه بورد می‌سازید و قسمت های گوناگون کاری را در پوسته لیست و کارت معلوم میکنید. Trello را تحت عنوان یکی از شایسته ترین ابزارهای کاربردی در بازاریابی دیجیتال و سازماندهی پروژه‌ها به شما پیشنهاد میکنم.
 
دوازده) میلرلایت: ابزار بازاریابی ایمیلی
شایسته ترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی
نشانی اینترنتی مارکتینگ یک کدام از به صرفه ترین طرز‌های دیجیتال مارکتینگ میباشد. در صورتی قصد دارید شایسته ترین کمپین های بازاریابی ایمیلی را استارت نمایید، میلرلایت یک کدام از شایسته ترین خدمت های آدرس اینترنتی مارکتینگ میباشد. اکثر زمان ها تجهیزات این خدمت در به عبارتی ورژن مجانی در دسترس میباشد و می توانید تا 1000 مشترک را در لیست مشترکین آدرس اینترنتی تصویب نمایید.
 
مهم‌ترین تجهیزات این خدمت دربرگیرنده موردها پایین میباشد:
 
ایجاد کرد کمپین نشانی اینترنتی مارکتنیک با یک‌سری تمپلیت های مهیا
قابلیت و امکان تشکیل داد الگوی ظاهری پست الکترونیک با HTML
قابلیت تولید پنجره های پاپ آپ
تشکیل داد صفحه های فرود جالب (فراگیری تشکیل داد شیت فرود)
ارائه داده های عددی و آنالیز سعی
زمانبندی ارسال آدرس اینترنتی
سیزده) Canva ابزار ایجاد کرد پوستر و بنر
canva
کانوا یک نرم افزار زیر اینترنت و موبایلی میباشد که چند تجهیزات گرافیکی جالب در ورژن بدون‌پول و در ورژن غیررایگان در مشت شما قرار میدهد. البته چرا کانوا بایستی در لیست معرفی شایسته ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرید؟
 
در واقع این ابزار با تعدادی تمپلیت‌های فراهم، گیف، آیکن، تصویر و متن‌ها به شما قابلیت و امکان می دهد تا بنر تبلیغاتی و حتی پست‌های جالب برای شبکه‌های‌اجتماعی و اینترنت‌تارنما تولید نمائید. همان طور که میدانید المان‌های بصری هرچقدر هوشمندانه و چشمگیر خیس باشند در جذب مشتری مؤثر میباشد؛ درنتیجه تأثیر گرافیک در دیجیتال مارکتینگ غیرقابل انکار میباشد.
 
چهارده) bitly ابزار کوتاه کننده پیوند
کوتاه کننده پیوند Bitly
لینک و پیوند خوب، نتیجه ها عالی! بیت‌لی مطلقا یکی‌از شایسته ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به حساب می‌آید و لینک و پیوند های شما‌را به ابزاری قادر برای بازاریابی تبدیل می‌نماید. چه گونه؟
 
بیت‌لی یک خدمت کوتاه‌کننده ی URL میباشد. این پیوند ها معمولا با دامنه اساسی bit.ly همدم‌اند. به کار گیری از سرویس ها این ابزار کاربردی مجانی میباشد ولی برای دسترسی به تجهیزات بیشتر به عنوان مثال ساخت کدهای QR بایستی ورژن غیررایگان را خریداری بفرمایید.
 
کاربرد و تجهیزات: خدمت bitly به شما قابلیت میدهد مادامی که پیوند اساسی را از نظر بیننده نهفته میکنید، نشانی محتوای موردنظرتان را به کوتاه‌ترین صورت ممکن در شبکه‌های‌مردمی، کدهای کیوآر، پیامک یا این که هر پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارید. علاوه براین این خدمت بهتر دارنده آنالیتیکس و ابزار تجزیه و چک نیز است؛ چنین متوجه میشوید که لینک و پیوند های کوتاه گردیده‌ی شما در کدام کانال‌ها و چقدر کلیک خورده‌اند. همینطور آنالیتیکس این خدمت real-time بوده و حتی داده های جغرافیایی را نیز گردآوری‌آوری می‌نماید.
 
معرفی شایسته ترین پلاگین های کروم برای دیجیتال مارکترها + ۱۲ ابزار
چرا مدام ابزارهای کاربردی دیجیتال مارکترها از در میان وب سایت و نرم افزار‌های پایین اینترنت معرفی خواهد شد؟ اکستنشن یا این که پلاگین های مرورگر خیلی کاربردی می باشند و در مواردی تجهیزات یک تارنما را یکجا در مرورگر شما تعبیه می‌نماید. در‌این نصیب از مقاله معرفی ابزارهای موردنیاز برای دیجیتال مارکتینگ قصد داریم چند پلاگین برای مروگر کروم به شما توصیه کنیم. البته چرا کروم؟ زیرا کروم دوستداشتنی‌ترین و پراستفاده ترین مرورگر در عالم میباشد پس با همین موج شناور می‌شویم.
 
پس از قرائت این نصیب احتمالا به کلکسیون تولبارهای گوگل کروم شما اضافه شود. اما این نکته را بیان کنم که تنی چند از این پلاگین ها برای بقیه مرورگرها به عنوان مثال فایرفاکس قابل به کار گیری می باشند.
 
یک) پلاگین‌ سیمیلار اینترنت
سیمیلار اینترنت یکی شایسته ترین ابزهای بازاریابی اینترنتی
تعداد یوزرها: بیش تر از 600,000
 
در اولِ همین نوشته‌علمی و در نصیب “ابزارهای تجزیه و ارزیابی برای سایت” سیمیلار اینترنت را به شما معرفی کردیم ولی هم‌در حال حاضر پلاگین کروم سیمیلار اینترنت را به شما معرفی میکنیم. این پلاگین تحت عنوان یکی شایسته ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ اطلاعاتی از قبیل جايگاه وبسایت، بازدید ماهیانه، معدل مجال بازدید، نرخ پریدن و منابع ترافیک ورودی تارنما را به تفکیک مرزوبوم و پلتفرم در یک پنجره به شما اکران می دهد.
 
دو) پلاگین similar sites
similarsites
تعداد یوزرها: بیش تر از 100,000
 
به ویدئوهای پیشنهادی یوتیوب نگاه کرده‌اید؟ تلاش این پلاگین همچون همین پیشنهادات یوتیوب میباشد با این تفاوت که تنی چند از وبسایت های شبیه و مربوط به تارنما فعلی را به شما نماد میدهد. کاربرد این پلاگین تحت عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال معین میباشد!‌ در اکثری از مورد ها وبسایت های شبیه به عبارتی وب سایت های حریف ما می‌باشند و در یافتن عبارات کلیدی تازه یا این که اخذ ایده امداد بزرگی می‌نمایند.
 
سه) پلاگین Check My Links
check my links ابزار آنلاین
تعداد یوزرها: بیش تر از 100,000
 
پلاگین Check My Links آحاد لینک و پیوند های یک کاغذ را به‌سرعت پژوهش و پیوند های سلامت و وخیم را با رنگ های جداازهم هایلایت می‌نماید. همینطور شما میتوانید تک تک پیوند های حاد را با یک کلیک در clipboard نسخه برداری فرمایید.
 
چهار) پلاگین Word Count Tool
word count tool
تعداد یوزرها: بیشتراز 20,000
 
شاید تحت عنوان یک دیجیتال مارکتر درمواقعی که درگیر رسیدگی محتوای وبسایت می باشید، در لحظه نیاز به شمارش عبارات داشته باشید. پلاگین کاربردی Word Count Tool یک پلاگین شمارش کلمه ها متن میباشد. بعداز نصب این پلاگین یک آپشن تازه به مورد های منو کلیک راست در مرورگر اضافه می شود. کافیست بعد از تعیین متن وبسایت کلیک راست نمائید و Count words را گزینش فرمائید یا این که در سیستم دلیل mac از کلیدهای ترکیبی Ctrl+click به کارگیری فرمایید تا تعداد لغات و جزئیات آن alarm گردد.
 
پنج) پلاگین Screencastify
ضبط دسکتاپ screencastify
تعداد یوزرها: بیش تر از 8,000,000
 
ضبط جلسات آنلاین، تنظیم ورژن ویدئویی از وبینار و حتی تشکیل داد کلیپ آموزشی با حضور هم‌زمان خودتان از وبکم؛ این‌ها حالت‌هایی می باشند که احتمالاً تحت عنوان یک دارای تخصص دیجیتال مارکتینگ بارها تجربیات نموده اید. اکستنشن گوگل کروم با اسم Screencastify به صورت بدون‌پول به شما این قابلیت را میدهد تا کاغذ مرورگر، وبکم و صدای میکروفون را در پوسته یک ویدیو واحد ضبط نمایید وسپس کلیپ را بازنویسی و در غایت آن را به اشتراک بگذارید.
 
شش) پلاگین سئو quake
seoquake شایسته ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال
تعداد یوزرها: بیش تر از 600,000
 
میان اکستنش های کروم، بهینه سازی quake یکی از دیگر از شایسته ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود. این ابزار مثل شایسته ترین پوسته های بدون‌پول وردپرس میماند، در عین بدون پول بودن تجهیزات بسیار خیر و خوبی را در مشت مخاطب قرار میدهد و تا حد متعددی در گسترش کارها مؤثر میباشد. ابزار آنلاین سئو quake فاکتورهای seo on page یک دامین و یک برگه از دامین را به خیر تفکیک می‌نماید و کلیدی‌ترین متریک‌های بهینه سازی مثلا چگالی عبارات کلیدی، بک لینک و پیوند، درجه الکسا و … در یک تولبار مستقل به استحضار مخاطب میرساند. همینطور ارائه اطلاعاتی برای مثال شاخص موتورهای کاوش و احتساب معیار دشواری واژه و کلمه کلیدی از تجهیزات بهتر این ابزار بازاریابی دیجیتال میباشد.
 
هفت) پلاگین Yesware
yesware
تعداد یوزرها: بیشتراز 100,000
 
به صورت معمول خدمت های ایمیلی و همینطور پلاگین های نشانی اینترنتی مارکتینگ وردپرس تعدادی داده های عددی به عنوان مثال نرخ کلیک را در چنگ استفاده کننده قرار می دهند. در هر شکل چنانچه از اینگونه خدمت‌هایی به کار گیری نمی کنید و به صورت بی واسطه با Gmail راز و عمل دارید، اکستنشن Yesware حتما به کارتان میاید.
 
این اکستنشن گوگل کروم به شما قابلیت و امکان می دهد تا پست الکترونیک، لینک و پیوند و فولدر های باطن پست الکترونیک را track یا این که رهگیری نمایید. آنالیتیکس این پلاگین اطلاعاتی نظیر تعداد پست الکترونیک‌های گشوده گردیده، کسانی که نشانی اینترنتی را گشوده کرده‌اند، فرصت گشوده شدن نشانی اینترنتی و یا این که حتی برهه زمانی هنگامی که گیرنده در پوشه ضمیمه نشانی اینترنتی به رمز برده را به شما استحضار می دهد. Yesware قادر است به پراستفاده ترین ابزار آنلاین برای بازاریابی در مرورگر شما تبدیل گردد. همینطور امکاناتی نظیر زمانبندی ارسال آدرس اینترنتی و تمپلیت مهیا مثلا خصوصیت‌های عالی این ابزار آدرس اینترنتی بازاریابی دیجیتال میباشد.